Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 2 mobil kullanıcı
8
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
MacBook Pro 1 ayda %96 pil sağlığına düştü

E endersgame0120 Konu Sahibi
geçen yıl (953 mesaj)
arkadaşlar MacBook proyu yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. coconaut battery uygulamasından baktığımda %96.4 gözüküyor. kapatıp açtım değişiklik yok. garip değil mi?
< Resime gitmek için tıklayın >




D Deniz
geçen yıl (3431 mesaj)
Ben bu tarz programların %100 doğru ölçüm yaptığına inanmıyorum açıkcası. O nedenle siz size vermiş olduğu geri bildirim ve bitme süresine dikkat edin.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

E endersgame0120 Konu Sahibi
geçen yıl (953 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Deniz

Ben bu tarz programların %100 doğru ölçüm yaptığına inanmıyorum açıkcası. O nedenle siz size vermiş olduğu geri bildirim ve bitme süresine dikkat edin.
yıllardır kullanılan ve tavsiye edilen bir uygulama hocam. anlık olarak 93 lerde geziyor. ne yapmalıyım bilmiyorum.




E emox322
geçen yıl (16 mesaj)
Hocam tıpatıp aynı sorunu yaşıyorum.Ekim sonunda aldım şu an 93-94 pil sağlığı. Bende coconut ile bakıyorum. Bu değer ara sıra değişiyor onu fark ettim. History kısmında da gördüm. 94,7 oluyor 94,1 oluyor 93,6 oluyor. Apple müşteri hizmetleriyle konuştum. 3. parti yazılım olduğu için dikkate almıyorlar. Diyolar ki 2 sene içinde 1000 devri geçmeden 80 nin altına düşerse batarya değişimi ücretsiz diyorlar. Ama pil sağlığı 80 i o uygulamanın gösterdiği değil servise verirsiniz cihazınızı onlar ölçer düşüklük varsa batarya değişimi olur diyor. Yani şarjı az gidiyor eskisi gibi dayanmıyor vs şikayetleriniz 1000 devri geçmeden olursa eğer servise başvurun dediler. Bende açıkçası o değerlere güvenemedim internette çok doğruymuş gibi yazıyor ama yabancı sitelerde de batarya sağlığının hep değiştiğini söyleyenler var.Kısa sürede değişiyor hemde mesela %10 ken şarja taktım batarya sağlığı 93,x idi bugün 30 dk sonra 94,x oldu sonra 94,7 oldu %100 olduğunda 94,3 falandı.Açıkçası ben kafaya takmayı dikkat etmeyi bıraktım artık şikayetim olursa servise vereceğim.




B bodysolid
geçen yıl (1192 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >
bendeki duruma a böyle.
7 ay filan var garantinin bitmesine. %80 altına düşer böyle giderse .
kendileri nasıl ölçüyor acaba onu öğrenmek lazım. adamlar coconut battery i kabul etmezler




N NomadCRY
geçen yıl (14556 mesaj)
Arkadaşlar bu yüzdeleri bu kadar takmayın. Bu değerler stabil değil sürekli değişecek olan değerler. Benim de değerlerim sizinle aynı. Coconut'ta kendi yüzdenizi dünya çapında diğer cihazlarla karşılaştırabileceğiniz bir link mevcut. O linke tıklarsanız dünyadaki diğer cihazların da aşağı yukarı aynı değerlere sahip olduğunu göreceksiniz. Anormal herhangi bir durum yok ortada merak etmeyin.




T tesbihcekenhoroz
geçen yıl (1235 mesaj)
üçüncü parti uygulamaların size sağlamış olduğu bilgilerin hepsi doğru kabul edilmemeli. Batarya kalibrasyonu, ssd hızlandırıcı, bad sector düzeltici, mac hızlandırıcı gibi programlarda tamamen yalandan ibarettir. Ben yüklesem battery level %40 falan çıkar kesin ama cihazın şarj tutum süresi ilk günkü gibi. Coconut batteryi değilde etkinlik mönitöründeki enerji bölümü bana göre daha güvenilir ve önemlidir. Ordaki verileri yazarsanız daha şağlıklı olabilir




C Camila8
geçen yıl (35 mesaj)
Cihazın özelliklerinden bu değerleri görebilirsin ki zaten, bu uygulama sadece bunu yüzdeye vurmuş. Yine de fazla geldi bana 8 devir için, benim 2015 Pro 13'ün bataryası 200 devirde ve hiç değişmemesine rağmen 6100 mah veriyor 6550'den ki %93 yapıyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Camila8 -- 23 Şubat 2021; 0:53:52 >


S scientia
geçen yıl (629 mesaj)
SMC ve PRAM resetleyip kontrol edebilir misin? Ama çok yeni cihaz. Böyle olmaması lazım. Altı ay boyunca yakın kontrol yapmanı öneririm. Ne de olsa 24 ay destek hakkın var.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.