Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir
4
Cevap
54
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Macbook Mavericks kurulum dosyası olan var mı?

M
mrcoprem Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
Arkadaşlar, Macbook Mavericks kurulum dosyası olan var mı? İso uzantılı yada dmg'li olarak internette hiçbir yerde göremedim.

Software 2013-2014 arasında çıktığı için şuanda bulunamıyor.

Bilgisi olan varsa paylaşırmı lütfen.

Teşekkürler.




A
atlantıc
2 yıl (895 mesaj)
buyur kardeş sana link ben buradan indirdim
http://turbobit.net/zd1wpmhim6ta.html




C
cmldrs
2 yıl (5271 mesaj)
Internetin neresine baktın! bilemem ama ben bakınca linktekileri bulabildim.
https://www.google.com.sg/search?ei=TgJAWq-HNczlvgSr07yoBg&q=os+x+mavericks+download&oq=mac+os+x+mavericks&gs_l=psy-ab.1.0.0i71k1l4.0.0.0.6492.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1c..64.psy-ab..0.0.0....0.Abe8BlK_fO8

Tabi Internetten indirilen dosyalarda bu doğrusudur diye bir şey yok, bazılarını indiriyorsun çalışmayabiliyor. Çeşitli yerlerden indirip denemek gerek.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmldrs -- 24 Aralık 2017; 22:43:33 >


C
Conixite
2 yıl (329 mesaj)
Hocam en sağlıklısı bu internette bulunanlardan birini kur. Mavericks kurulduktan sonra recovery partitiondan restore yap. O zaman apple dan indirip kuruyor mavericks i. Sadece mavericks e özel bişi değil. Hangi işletim sistemi yüklüyse makinada onu indirip kuruyor apple dan.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


J
joshbarnes
geçen yıl (101 mesaj)
Stok HDD ve 4GB, mbp 2010 2.66, ssd tarafından çözülen uygulamaları açmak için birkaç saniye gerekiyor, 8GB bellekle çözülen yeterli bellek (~ 10-15 safari sekmesi, 1-2 ek uygulama) olduğunda donuyor / yavaşlıyor Eğer gpu yoğun görevlere ihtiyacınız varsa gpu sorun olur, daha sonra sadece yeni bir tane satın alır / yenilenmiş / önceki koleksiyondan
dltutuapp.com/ 9apps.ooo/ showbox.red/





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi joshbarnes -- 19 Aralık 2018; 23:6:58 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.