Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
10
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Maaş hesabı olarak hangi banka?

O Opioid Konu Sahibi
geçen yıl (333 mesaj)
Arkadaşlar çalıştığım firma maaş hesabı olarak istediğin bankayı seçebilirsin dedi, ben enpara düşünüyorum ama sizin önerileriniz nedir?



Şirketin istediğin bankayı seç dediyse o bankanın maaş müsterisi olmayacaksın, bu firmanın bir bankayla maaş anlaşması yok demektir. Parayı hesabına havale veya eft olarak gönderecekler...
Yoruma Git
Yorumun Devamı KayhanKazancı - geçen yıl +5

F F.U.
geçen yıl (204 mesaj)
İş Bankası en iyisi hocam bence. Hem bankamatik hem kredi kartı kampanyaları sayısıyla fazla. ATM ve Şube ağı olarak da en geniş bankalardan biri.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


B Backspace7
geçen yıl (3425 mesaj)
En para maas hesabi olarak tanimlanmiyor diye biliyorum



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Opioid

M Mesutzgvn
geçen yıl (745 mesaj)
En iyisi garantidir.




K KayhanKazancı
geçen yıl (0 mesaj)
Şirketin istediğin bankayı seç dediyse o bankanın maaş müsterisi olmayacaksın, bu firmanın bir bankayla maaş anlaşması yok demektir. Parayı hesabına havale veya eft olarak gönderecekler. Şube ağı ve bankamatik ağı en geniş olan bir bankayı seçmeni tavsiye ederim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K Kemal
geçen yıl (3145 mesaj)
Konuyla direk ilgili değil ama bankaları anlamak ta güç.

3 ayda bir 5bin TL alan emekliye vermedikleri promosyon kalmadı. Ben diyorum kat kat fazla maaşımı size yatırtayım. Tek istediğim ücretsiz EFT, ücretsiz kredi kartı. Başka bir şey istemiyorum

Pazarlama ve satış yöntemleri yanlış.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

M misterno5
geçen yıl (57 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kemal

Konuyla direk ilgili değil ama bankaları anlamak ta güç.

3 ayda bir 5bin TL alan emekliye vermedikleri promosyon kalmadı. Ben diyorum kat kat fazla maaşımı size yatırtayım. Tek istediğim ücretsiz EFT, ücretsiz kredi kartı. Başka bir şey istemiyorum

Pazarlama ve satış yöntemleri yanlış.
cepteteb de eft ler bedava diye biliyorum




F Fr.BJK
geçen yıl (9308 mesaj)
Akbank candır. Yapılan anlaşmaya göre de herşey beleş. Havalesi EFT si vs. Bu arada maaş anlaşması yapan firmalara bonusta veriyolar. Onuda bi sor istersen. Tabi firma sana yedirirse :)




P phasan
11 ay (1345 mesaj)
benım anladıgım maas musterısı degılsınız unun ıcın hangısı yaygınsa onukullanmak malum kucuk bır ılceye gıtsen banka yada atm yoksa sıkıntı




N netvamp
11 ay (50 mesaj)
Bizim firma Garanti kullanıyor. Yıllık maaş promosyonu havale eft vs her şey ücretsiz. Birde kredi kartı aidatı almıyorlar bonus karttan.




A atade28
11 ay (632 mesaj)
Kesinlikle enpara



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.