Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
18
Cevap
318
Tıklama
0
Öne Çıkarma
M E R C E D E S - B E N Z
E
geçen hafta (11293 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Asaletin endamın duruşun şuarın yeter bee
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

E
geçen hafta (11293 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Bu şarkı burada kalsın
https://youtu.be/WYyE4ecguBs?si=cuQhZuutq7Mk0n22



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
geçen hafta (28430 mesaj)
Yarbay

fakat otobüs dediğin zaman MAN.. yoksa merconun eline kimse zaten su dökemez..



< Resime gitmek için tıklayın >



T
geçen hafta (28430 mesaj)
Yarbay

T
geçen hafta (28430 mesaj)
Yarbay

KRALDA ZATEN SCANIA AVINDA..

https://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY



T
geçen hafta (28430 mesaj)
Yarbay

K
geçen hafta (16995 mesaj)
Yarbay

Kesinlikle aynı bakıs açısındayız. Ticaride de transit derim. Yakıtı biraz fazla ama her kuruşuna değiyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Toyota SUPRA
E
geçen hafta (11293 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Dimi hocam

https://youtu.be/QhwRyFdBN8Q?si=H0p2T2p8xNWLWskX



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kaygerya
K
geçen hafta (16995 mesaj)
Yarbay

İlk defa mercedes alacaktım. İstanbul etilerdeki mengerler şubesine test yapmak için gittim. Güzel bir yaz günüydü. Dışarıda kuşlar ötüyordu. Danışman benı almak istediğim aracın yanına götürdü. Doğayı dinledim ve araca dokundum. Kapıyı açtım, içine bindim. Yanıma eşim oturdu temsilci arkaya oturdu ve kapıları kapattık.
kapıları kapattıgımız anda ne yazın sıcağı ne de kuş sesleri ne istanbulun gürültüsü hiçbirşey kalmamıştı arabanın içinde derin bir sessizlik. Eşimle birbirimize baktık ve o an bile karar vermek için yeterliydi. Bu araba ise diğerleri araba değildi. Ama diğerleri araba ise bu başka birşeydi.
o zaman bütçemle passat almak istiyordum. Bu araçla bütçemin çok üstüne cıkacaktım. Ama satış temsilcisinin bir sözü hala kulağımda çınlar
”bir mercedes alırsanız, bir mercedese binersiniz, satarken de bir mercedes satarsınız. Muhattaplarınız tüm bu süreçler içerisinde bir kalitenin üstünde olur. Ve siz bu kaliteyi satın alıyorsunuz” demişti.
gerçekten de alırken de binerken de satarken de kalbur üstü insanlarla muhattap oldum. Bu bile fazladıyla yeterliydi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @elino
T
geçen hafta (28430 mesaj)
Yarbay

T
geçen hafta (28430 mesaj)
Yarbay

98 passat.. başarılıdır mercoyu aratmaz..



https://www.youtube.com/watch?v=7w5mW-HUC4g&list=RD7w5mW-HUC4g



3
geçen hafta (4457 mesaj)
Yarbay

Kıbrıs’ta yaşayan ve uzunca süredir de alım satım yapan biriyim.”Bir Mercedes” kavramı w211’in üretiminin bitmesi ile son buldu(Bir alt segment için W204’ü de alabiliri.)Sadece yavaş yavaş bu araçlara erişebilmeye başlayan ve daha çokça rakiplerini tatmamış insanlar için algısı devam ediyor.Nerede W211 nerede W214.Hele şu konudaki araba Mercedes mi ? Trim sesi olan Mercedes’mi olur ? Amblemi söküp üzerine VW, Opel logosu taksan içine binince kimse bu araba iyiymiş demez.Ne yalıtım, ne malzeme kalitesi, ne sorunsuzluk, ne konfor nede performans…
Premium C olmasına rağmen kısaca D Non-Premium fiyatına satılmasına rağmen Golf’ten ne artısı var tasarım dışında ?
2008-2020 arası 3 lü Almanlar içerisinde en iyi araçları üreten marka Audi idi.Şimdi ise çok garip ama BMW.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kaygerya
K
geçen hafta (16995 mesaj)
Yarbay

ne buyuk şans ki w211 e serisine de w204 e de 0 km alıp gerçekten o keyfi yaşadım. Şimdiki mercedesler tamamen şekilden ibaret. Malzeme kalitesi golf ayarında.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @3K1X
T
geçen hafta (28430 mesaj)
Yarbay

haklısınız hocam..




Bu mesajda bahsedilenler: @3K1X
E
7 gün (11293 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Güzel deneyim elde etmişsiniz. Her ne kadar eski kalitede olmasa Mercedes ve volvo tek geçerim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Kaygerya
K
7 gün (16995 mesaj)
Yarbay

Şimdiki xc90 lar iyi ama ben w204 den sonra volvo s80 bakmıştım. Beğenmemiştim. Sunroofu bile elle açılıyordu. Segment e segmenti ama kalite konfor c180 in altındaydı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
7 gün (11293 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

s80 albenisi yok demode duruyor. xc60 hele ki buz mavisi görme fırsatım oldu. Arabayla resmen aşk yaşadım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Kaygerya
T
7 gün (846 mesaj)
Yüzbaşı

Gerçekten bambaşka bir marka, 140 yıllık bir gelenek, bir sürü inovasyon. Hafif ticari, ağır ticari, binek modeller hepsinde en iyisi belki. Kalite düştüyse her marka için düştü sonuçta ama kötü olmasa da bir önceki kasa E ve C gerçekten Mercedes’e yakışan modeller değildi. Benim de hayranlığım W212 kasa. Onun V6 dizel olanı. Güncel modellerden EQE ve E serisini çok beğeniyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
7 gün (32 mesaj)
Er

Bir ara 1.5 kat fiyat farkı vererek bu tarz lüks mercedeslere biniliyordu İStanbulda taksi olarak



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.