Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
77
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: ## Logitech G305 oyuncu faresi incelemesi ## (2. sayfa)

S sroad
3 yıl (4348 mesaj)
bu fareyi bir süredir kullanan arkadaşlar memnunlar mı acaba? daha önce logitech'in normal kablosuz farelerini çok kullandım fakat sürekli 2 yıl dolmasına yakın veya dolduğu gibi tıklama veya tekerlek sorunlarıyla karşılaştım. logitech markasını ergonomisinden dolayı seviyorum ama pahalı ürünlerinde de aynı arızaları yaşayıp yaşayamacağımdan emin olamadığım için fikir almak istedim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sroad -- 18 Mart 2019; 0:10:48 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

E elano68
3 yıl (7481 mesaj)
Hocam merhabalar, lenovo y580 kullaniyordunuz onceden herhalde.:)
2 aydir g305 kullaniyorum ve herhangi bir sorun yasamadim. Baska sorunuz varsa alabilirim:)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sroad

. ..Knight.. Konu Sahibi
3 yıl (18760 mesaj)
Merhaba,

6 aydır herhangi bir problemle karşılaşmadım. Pil göstergesinde de hiçbir değişiklik olmadı.




Bu mesajda bahsedilenler: @sroad

S sroad
3 yıl (4348 mesaj)
Cevaplar için teşekkürler. Y560 kullanıcısıydım pil ile ilgili yazmışsınız zaten. ben bir de padsiz kullanımda çeşitli yüzeylerde nasıl çalışıyor onu sorayım, başka da bir sorum yok şimdilik. açıkçası mouse ile ilgili tek sıkıntı keşke pilin bitmesi durumuna karşılık kabloyla da kullanım sağlasaydı en azından olmadık durumlarda yarı yolda kalma riski olmazdı. bunu sağlayan modeller daha eski ve daha pahalı sanırım. bu mouse en küçük ve en hafifleri olduğu için elime daha iyi oturacağını düşünüyorum. ergonomik olarak resimlerde iyi duruyor.




Bu mesajda bahsedilenler: @..Knight.. , @elano68

J jeffogu
3 yıl (532 mesaj)
Özellikle avuç içinin temas attığı bölümde kapak hafif içine çökme hisse veriyor mu sizde de hatta biraz tıkır tıkır oynuyor kapak. Benim kullandığım batchde mi sıkıntı var mı acaba ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E elano68
3 yıl (7481 mesaj)
Oyle bir durum yok hocam bende ama aksam yine bakip editlerim mesaji.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @jeffogu

. ..Knight.. Konu Sahibi
2 yıl (18760 mesaj)
Fareye 13 Kasım 2018 tarihinde taktığım lityum pil an itibariyle bitti.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S sroad
2 yıl (4348 mesaj)
hep düşük performansta mı kullandınız hocam?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @..Knight..

. ..Knight.. Konu Sahibi
2 yıl (18760 mesaj)
Hep düşük performans modunda kullandım.

125 Hz - 9000 dpi




Bu mesajda bahsedilenler: @sroad

F Festigkeitt
2 yıl (1043 mesaj)
Hocam bende bu fareyi almayı düşünüyorum malzeme kalitesi ve skatezleri nasıl? Mouseyi ele alınca ucuz hissiyatı veriyor mu?

Bir de wireless mouse bir gecikme yapıyor mu? Üst seviye fps oyunları için kullanılabilir mi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

. ..Knight.. Konu Sahibi
2 yıl (18760 mesaj)
Merhaba,

Bugüne kadar kullandığım oyuncu fareleri arasında Microsoft Sidewinder, CM Storm Sentinel, Logitech G502 Proteus Core ve Logitech G502 Proteus Spectrum var. Bunlarla kıyaslayacak olursam malzeme kalitesi beni üzmedi. Kabloyu da hiç aramadım. Hatta uzun vadede çift tıklama problemi yaşama olasılığıma karşı bir tane daha G305 alıp attım köşeye. :) Eğer malzeme kalitesine önem veriyorsanız fareyi teknoloji marketlerinde inceleme fırsatınız varsa inceleyin derim. Neticede herkesin beklentileri ve beklenti düzeyleri farklı.




Bu mesajda bahsedilenler: @Festigkeitt

A Andy Larkin
2 yıl (422 mesaj)
Almayı düşünüyorum konuyu hortlatmak istedim bana g305 hakkında olumsuz şeyler söyleyecek var mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S sroad
2 yıl (4348 mesaj)
hocam geçen mayıs ayında almıştım ben sıkıntısız kullanıyorum. tek sıkıntısı tuşların kolay basıyor olması. bazen fark etmeden biraz sert bastığım için çift tıklıyor ya da elimin ağırlığından istemsizce tıklıyor falan. bu dediklerim çok nadir oluyor, arıza gibi değil tuşların kendi yumuşaklığı.

bunun dışında ileride kronik çift tıklama sorunu oluşur mu bilemiyorum. bunun da önüne geçebilmek için fareyi içini açıp temizlemedim ama arada bir tuşların kenarlarını falan temizliyorum.

onun dışında pil performansı, farenin boyutları ve malzeme kalitesi gibi şeylerden memnunum ben. makro kullanıyorum sık sık ve logitech'in yazılımını da kullanışlı buldum.

farenin tuş sesleri de eski fareme göre yüksek ama çok yüksek değil. böyle şeylere takıntı yapanların video incelemelerden falan tuş seslerini incelemesinde fayda var almadan önce ama benim hoşuma gidiyor şahsen.

fps oyunları oynamadığım için kablosuz performansıyla ilgili yorum yapamayacağım. benim için hiçbir farkı yok diğer farelerden. kullanışlı ve ergonomik bir fare.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sroad -- 26 Ocak 2020; 3:22:57 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Andy Larkin

A Andy Larkin
2 yıl (422 mesaj)
Hocam fps oynamiyorsaniz neden logitechin normal kullanim icin olan mouselerdindan almadınız daha hesaplı olmaz mıydı? Su çift tıklama problemini cok görüyorum internette ve bazen imleç titriyormus sizde var mi titreme problemi? Ayrica ellerim genel olarak cok terler sizce mouse yıpranır mi kalite nedir?
Edit: uzunca cevap verdiğiniz icin ayrıca teşekkür ederim unutmusum yazmayi





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Andy Larkin -- 26 Ocak 2020; 21:44:27 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sroad

S sroad
2 yıl (4348 mesaj)
benim tercih sebebim makro-yazılım, diğer düz kullanıcı farelerinden daha üst kalitede olduğunu düşünmem ve farenin görece olarak daha hafif olması. (internette videolar var normal kalem pil yerine küçük pil takıp alüminyum folyo ile pil yatağına temas sağlayıp iyice hafifletiyorlar. 10-15 gram fark ediyordu sanırım. ben o kadar takıntılı olmadığım için yapmadım.)

ayrıca boyut olarak bana tam denk geldi. ellerim büyük değil o nedenle büyük fareleri uzun süre kullanınca rahatsız oluyorum. bundan önce logitech'in normal kablosuz farelerini kullanıyordum m modelleri, onlar da görece küçükler ve hazır değiştirecekken upgrade etmiş olayım dedim.

ben terden bir sorun olacağını düşünmüyorum ama arada bir peçeteyle farenin üstünü silerseniz terinizin içeri akmasının önüne biraz geçmiş olursunuz ve kullanım ömrü uzar diye düşünüyorum. yani örneğin fps oynarken öldüğünüzde eğer çok terlemişseniz şöyle hızlıca bir silersiniz respawn olmadan önce.

onun dışında fare plastik malzeme olduğu için herhangi bir aşınma olacağını sanmıyorum. sadece logo silinir bu normalde de kullandıkça olan bir şey. ekstra bir kauçuk malzeme falan olmadığından sağından solundan ter nedeniyle yıpranıp kopacak yırtılacak bir şey yok.

titreme vs bir durum yok. eski logitech faremde sağ tuş arada basmıyordu, ondan önceki logitech faremde de scrollde sıkıntı yaşamıştım. logitech genel olarak çok ciddi sorunlar yaşatmadı bana ama m model fareleri orta kalite diyebilirim. 2 yılın sonunda kullanımı tamamen engellemeyen ama sinir bozucu bu tarz sorunlar %90 oluşuyor. sağ tuşu arada basmayan faremi garantisi bitmesine 1 ay kala yolladım değişim verdiler ama onu beklerken bunu aldım ve gelen fareyi de yedekte tutuyorum bu farenin de arıza yapması durumuna karşın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Andy Larkin

A Andy Larkin
2 yıl (422 mesaj)
Dostum g305 aldım şuan her şey iyi görünüyor.
Fakat bir şey soracağım ben mesela yandaki tuşlara medya olarak kullanıyorum fakat bilgisayar her kapat aç yaptığımda varsayılan ayarlara geri dönüyor uygulamayı açıp gShifti etkinleştirmem gerekiyor. Onu nasıl düzeltebilirim?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sroad

S sroad
2 yıl (4348 mesaj)
hayırlı olsun, güle güle kullanın. ben logitech gaming software kullanıyorum, herhangi bir ayarım sıfırlanmıyor. tuş atamaları, makrolar, dpi değerleri hepsi ayarladığım gibi kalıyor.

bu arada oyun oynamazken fareyi performans modunda kullanmamanızı öneririm, pil performansı olarak çok ciddi bir fark yaratıyor çünkü. sürekli performansta kullanırsanız olmadık zamanda piliniz bitebilir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Andy Larkin

A Andy Larkin
2 yıl (422 mesaj)
teşekkürler hocam sağolasın. Masaüstüne gelince kendini tasarruf moduna oyuna gitince perfomans moduna alması mümkün mü? yazılımla oluyor mu bilginz var mı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sroad

S sroad
2 yıl (4348 mesaj)
böyle bir ihtiyacım olmadığı için dikkat etmedim ama profiller sadece ayarlı olan tuşları ve makroları değiştiriyor sanırım. performans seçeneğinin olduğu dpi sekmesinde herhangi bir profile tanımlama göremedim ben.

edit: tekrar baktım o sekmede profil başına işaretçi ayarlarını değiştir seçeneği var. orayı bir kurcalayın belki o şekilde ayarlanıyordur.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sroad -- 30 Ocak 2020; 21:54:11 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Andy Larkin

E elano68
2 yıl (7481 mesaj)
Beyler amazon ve mediamarktta 350ye düşmüş. Bilginize...