| Panel iyi çıkmamış maalesef pink tint fazla geldi bana , 14 gün içindeki iade hakkını kullanmak istiyorum dediğinde ne diyorlar ?? |
| Evet saçma bir soru gibi :) aka planda oled tv nin piksel temizliği yapması ile alakalı bir şey okumuştum sanki o sebeple sormuştum. |
| Tv kapanınca 3-5 dakika piksel temizliği yapıyor o kadar. |
O doğru ama devamlı kullanırken fişten çekmemek lazım, uzun süre kullanmayacaksanız çekebilirsiniz. |
| Hocam saçma saçma şeyler söylüyorlar. İşte servisten iade edilebilir raporu almalısınız (böyle bir rapor yok, değişim raporu var, onu da vermiyorlar), ürünü servis paketlemeli vs. Hiçbirini dinlemeyin. Ürünü tüm aksesuarları içinde olacak şekilde güzelce paketleyip yollayın, iade etmek zorundalar. |
| İade sorun olmaz zaten ama kullanıcı uygun fiyata aldığı için değişim istiyor, ona yan çiziyorlar… |
| 14 günlük cayma hakkı talebiyle n11 kayıt açtım tv evimden dün alındı. Özenle orijinal şekilde paketledim bakalım iade kabul edecekler mi |
2017 c7 oled 55" tv'den , 83" c5'e geçiş yapmış bulunmaktayım.Aradaki boyut farkının bu kadar olacağını tahmin etmezdim. |
Hayırlı olsun, güzel günlerde, keyifle kullanın… %128 daha büyük bir ekran var karşınızda. 55 yanına dikine hemen hemen bir 55 daha, üstte kalan boşluğa da yarım 55 gibi düşünün kabaca. |
| hocam onlar yazmasada çok sıkıntı değil bilirkişi eve gelip kendi inceliyor zaten... |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @phoenix_88