Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
976
Cevap
47008
Tıklama
4
Öne Çıkarma
Cevap: LG Oled C5/C5E Serisi (2025) Kullananlar Kulubü (50. sayfa)
H
dün (19857 mesaj)
Yarbay

Kullanılmayacak TV’nin fişten çekilmesinin ne gibi bir zararı olabilir?



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @phoenix_88
H
dün (23180 mesaj)
Yarbay

Panel iyi çıkmamış maalesef pink tint fazla geldi bana , 14 gün içindeki iade hakkını kullanmak istiyorum dediğinde ne diyorlar ??


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ertugrulknt
P
dün (5973 mesaj)
Yarbay

Evet saçma bir soru gibi :) aka planda oled tv nin piksel temizliği yapması ile alakalı bir şey okumuştum sanki o sebeple sormuştum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Hicks
C
dün (4486 mesaj)
Yarbay

Tv kapanınca 3-5 dakika piksel temizliği yapıyor o kadar.



H
dün (19857 mesaj)
Yarbay

O doğru ama devamlı kullanırken fişten çekmemek lazım, uzun süre kullanmayacaksanız çekebilirsiniz.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @phoenix_88
M
dün (4 mesaj)
Er

Hocam saçma saçma şeyler söylüyorlar. İşte servisten iade edilebilir raporu almalısınız (böyle bir rapor yok, değişim raporu var, onu da vermiyorlar), ürünü servis paketlemeli vs. Hiçbirini dinlemeyin. Ürünü tüm aksesuarları içinde olacak şekilde güzelce paketleyip yollayın, iade etmek zorundalar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @helsloot
H
dün (19857 mesaj)
Yarbay

İade sorun olmaz zaten ama kullanıcı uygun fiyata aldığı için değişim istiyor, ona yan çiziyorlar…



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @musalbi
E
dün (61 mesaj)
Çavuş

14 günlük cayma hakkı talebiyle n11 kayıt açtım tv evimden dün alındı. Özenle orijinal şekilde paketledim bakalım iade kabul edecekler mi



G
12 sa. (26060 mesaj)
Yarbay

2017 c7 oled 55" tv'den , 83" c5'e geçiş yapmış bulunmaktayım.Aradaki boyut farkının bu kadar olacağını tahmin etmezdim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
11 sa. (19857 mesaj)
Yarbay

Hayırlı olsun, güzel günlerde, keyifle kullanın… %128 daha büyük bir ekran var karşınızda. 55 yanına dikine hemen hemen bir 55 daha, üstte kalan boşluğa da yarım 55 gibi düşünün kabaca.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hicks -- 10 Haziran 2026; 19:10:40 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @GT_55
R
9 sa. (11643 mesaj)
Yarbay

hocam onlar yazmasada çok sıkıntı değil bilirkişi eve gelip kendi inceliyor zaten...




Bu mesajda bahsedilenler: @ertugrulknt
R
9 sa. (11643 mesaj)
Yarbay

5-6 aya çözülüyor genelde




Bu mesajda bahsedilenler: @Hicks
G
9 sa. (26060 mesaj)
Yarbay

İşte onu görmeden tam olarak idrak edemiyorsun. Bu arada sağolun.




Bu mesajda bahsedilenler: @Hicks
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.