Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
12874
Cevap
352454
Tıklama
15
Öne Çıkarma
Cevap: ★★★ LG G5 ANA KONUSU ★★★ (644. sayfa)

S Sezer.E
2 ay (856 mesaj)
Onu bilmiyorum maalesef




Bu mesajda bahsedilenler: @byshakram

H heamvivna
2 ay (1819 mesaj)
Arkadaşlar bu telefon şuan 500'e alınır mı?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

W Weisanstein
2 ay (522 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: heamvivna

Arkadaşlar bu telefon şuan 500'e alınır mı?
Etmez hocam o paralar. Kamerası iyi başka bir numarası yok. Pil ömrü kötü, ekran kasa oranı çağın baya gerisinde kaldı. Kronik sorunlar var. GPS her an gidici. 2016 sonunun telefonu. Bence maks 400 verilir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H heamvivna
2 ay (1819 mesaj)
Eyvallah hocam. Yorumunuza istinaden almaktan vazgeçtim.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Weisanstein

O Overdue
2 ay (15 mesaj)
Arkadaşlar telefonuma yeni batarya alacağım sizce 2016 üretimi orjinal bir batarya mı yoksa deji yeni üretim bir batarya mı daha mantıklı


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B byshakram
2 ay (1608 mesaj)
Deji almalısın 4 sene kenarda duran bataryadan hayır gelmez





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Overdue

T Twinkie35
geçen ay (440 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: m_emink

Neredeyse iki yıldır kullandığım lg g5'imin batarya sorunu hep vardı. Çok şey denedim ancak bir çözüme ulaşamadım. 5 dakkika internette bazen %10 batarya gidiyordu. Geçen hafta marshmallow sürümüne döndüm. Ve bir haftadır batarya sorunum yok. Bazı güzel özellikler olmasa da bu şekilde devam edeceğim. Aynı dertten muzdarip olanlar eski sürüme dönmeyi deneyebilir. Benim için kesin çözüm oldu.
Hocam eski sürüme nasıl döneceğiz rica etsem anlatabilir misin?

Ben de yeni batarya aldım deji ama ya bataryada sorun var ya telefonda deli gibi düşüyor sarj





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T Twinkie35
geçen ay (440 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >

Hiç normal gelmiyor bana bu durum.

Batarya deji 1 haftalık.
Son sürüm android.
Telefonda bu kadar hızlı şarj düşmesi sebebi ne olabilir?
Çözümü nedir?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T Twinkie35
geçen ay (440 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >

Bir de şu resime bakınca bu bataryadan eminim ki arızalı, çünkü 35-85 arasına 11 dakikada şarj ederek gelmesi mümkün değil. Discharge Yani şarj boşalması oranlarına bakın çılgın boşalıyor batarya





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

W Weisanstein
geçen ay (522 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Twinkie35

< Resime gitmek için tıklayın >

Bir de şu resime bakınca bu bataryadan eminim ki arızalı, çünkü 35-85 arasına 11 dakikada şarj ederek gelmesi mümkün değil. Discharge Yani şarj boşalması oranlarına bakın çılgın boşalıyor batarya
G5 batarya ömrü iyi olan bir telefon değil. Yan sanayi bataryalar da muhtemelen en az 2-3 sene öncesinin üretimidir diye düşünüyorum. Telefonun kendisi 2016 ortası cihazı bildiğim kadarıyla. Son sahibi olmadan elden çıkarmaya bakın bence. ya da başka bir batarya ile bir şans daha verin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T Twinkie35
geçen ay (440 mesaj)
Dejinin sıfır yolladığı batarya hocam ,LG urunleri 2016 kullanılır mı diyor arkadaşlar ama dejinin üzerinde tarih bile yok nerede üretildiğini ne zaman üretildi hiç bilmiyoruz





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Twinkie35 -- 15 Ocak 2021; 0:7:16 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Weisanstein

W Weisanstein
geçen ay (522 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Twinkie35

Dejinin sıfır yolladığı batarya hocam ,LG urunleri 2016 kullanılır mı diyor arkadaşlar ama dejinin üzerinde tarih bile yok nerede üretildiğini ne zaman üretildi hiç bilmiyoruz
Ben de onu demek istemiştim. Yani batarya sıfır da olsa en iyi ihtimalle 2019 üretimdir bence. Artık satan bir telefon değil. Yan sanayii üretimi durma noktasına gelmiştir diye düşünüyorum. O nedenle batarya ölü gelmiş olabilir diye yazdım.




L lDirtyHandsl
4 hafta (1595 mesaj)
Malesef telefonu cebimden düşürdüm ekran kırıldı br sorunsuz çalışan parmak izi çalışmıyor artık,şuan. Telefon çalışıyor ama ekranın yarısı çatladı,230 lira istiyorlar değişime napsam karar veremedim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M m_emink
2 hafta (25 mesaj)
Kusura bakma foruma yeni girdim. https://lg-firmwares.com/lg-h850-firmwares/ sitesinde tüm sürümler var ülke ülke. Bilgisayardan LG UP adlı programla yükleyebilirsin. Ben farklı ülkenin 8'ine geçtim en son, batarya gayet iyiydi. Eğer sürüm düşürürsen veya başka ülkenin sürümüne geçersen tel sıfırlanabilir ona göre tedbirini alırsın.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m_emink -- 11 Şubat 2021; 23:44:6 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Twinkie35

C Camila8
2 hafta (19 mesaj)
Hocam şebekeye bağlıyken hızlı şarj yeme sorunu var cihazın, bende bir çözümü olmadı.




_____________________________

Eski kullanıcı adı: mohalart



Bu mesajda bahsedilenler: @Twinkie35
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.