Bu konudaki kullanıcılar: 5 misafir, 4 mobil kullanıcı
113167
Cevap
3681136
Tıklama
90
Öne Çıkarma
Cevap: LG G2 ANA KONU (5656. sayfa)

R Resurrectionn
6 ay (1168 mesaj)
İşin kötü tarafı işinin ehli insan yok bu küçük telefoncualr hep dolandırıcı en azından benim bulundum fatih de böyle.

MEcidiyeköy şengülleri arayayım dedim ama kapanmış orası da sanırım. Geçmişte başıma geldi cihazı bozuyorlar sonra bozuktu diyorlar. O yüzden yetkili servis dışında gitmek istemiyorum da mübarek bir tek ataşehir de kalmış





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Resurrectionn -- 13 Haziran 2020; 14:10:43 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Çotanak I

P pqrst
6 ay (254 mesaj)
gsmiletişim var ben ilk ekranımı orada yaptırmıştım memnum kaldım telefonculara göre ucuza yapıyorlardı. sitesinden mesaj yollayın fiyat soylerler




Bu mesajda bahsedilenler: @Resurrectionn

C CrashPolicyy
6 ay (45 mesaj)
Geçen tamire vermiştim, yapabileceğimiz birşey yok diye geri vermişti. Sonra kendim açtım, içinde bir parçada asetat kalemiyle lg g2 yazan bir parça var. LG orjinal parçasının üzerine astetat kalemiyle niye g2 yazsın diye düşündüm.
Büyük ihtimalle nasılsa bu cihaz iflah olmaz diye oarjinal parçaları aldılar diye düşünüyorum.

Şimdi gitsen söylesen yüzüne "Ben ne bileyim , başkası yapmıştır" diyecek.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R Resurrectionn
6 ay (1168 mesaj)
İşte tam olarak bizim esnafın özeti. Günahı boynuna.

Bu yüzden en azından tedbir olarak yetkili servis dışında bir yere ürün vermiyorum.

Bilgi veren dostlara teşekkürler.

Edit: Gsm iletişim şarj soketi değişimine 100 TL istedi rakam biraz fazla geldi batarya için de 80 TL istiyorlar bakalım pazartesi de yetkili servisi arayacağım arada fark olacağını sanmıyorum gider senguller de yaptırırım artık.

Edit: Cihazın wifi bağlantısı da arızalandı. Wifi açılmıyor format attım yine aynı sanırım benim yadigar miladını doldurdu.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Resurrectionn -- 13 Haziran 2020; 19:35:27 >


Bu mesajda bahsedilenler: @CrashPolicyy

E erka1907
5 ay (3163 mesaj)
arkadaşlar herkese selamlar,
Lg G2 modeli telefonum bir anda kapandı ve artık açılmıyor.
kendini tamirci sananlar envai çeşit sorun söylediler ancak henüz çözüm bulanı yok.
telefonun çalışmasından ziyade içindeki verileri kurtarmam gerekiyor.
bu konuda bana yardımcı olabilecek biri var mıdır acaba?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

L Lamborghini61
5 ay (108 mesaj)
Hocam geçmiş olsun. İçindeki verilere de rahmet okumak lazım. Bataryanın sorunu yoksa, anakart ölmüş. Ne yazık ki giden gitti artık.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @erka1907

E erka1907
5 ay (3163 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Lamborghini61

Hocam geçmiş olsun. İçindeki verilere de rahmet okumak lazım. Bataryanın sorunu yoksa, anakart ölmüş. Ne yazık ki giden gitti artık.
bazı tamirci arkadaşlar kurtaracaklarını iddia ediyor veriyoruz telefonu ama yapamadım deyip geri veriyorlar.
bataryada sıkıntı yok bir günde kapandı bir daha da açılmıyor.
anakart değişse sorun çözülür mü.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

L Lamborghini61
5 ay (108 mesaj)
Anakart ölmüş kuvvetle muhtemel. Eğer açılıp lg logosu kalıyorsa depolama birimi ölmüştür. Hiç açılmıyorsa anakart gitmiştir. Anakart değişirse başka telefon olur.Ara ara her ihtimale karşı telefon içeriğini yedeklemek lazım ki kayıp en az olsun. Veriler tamamen gitmiş görünüyor ne yazık ki. Siz stock rom mu kullanıyorsunuz yoksa custom rom mu?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @erka1907

E erka1907
5 ay (3163 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Lamborghini61

Anakart ölmüş kuvvetle muhtemel. Eğer açılıp lg logosu kalıyorsa depolama birimi ölmüştür. Hiç açılmıyorsa anakart gitmiştir. Anakart değişirse başka telefon olur.Ara ara her ihtimale karşı telefon içeriğini yedeklemek lazım ki kayıp en az olsun. Veriler tamamen gitmiş görünüyor ne yazık ki. Siz stock rom mu kullanıyorsunuz yoksa custom rom mu?
logoda kalmıyor, hiç açılmıyor.

şunları anlayamadım ?

''anakart değişirse başka telefon olur''
''Siz stock rom mu kullanıyorsunuz yoksa custom rom mu?''





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erka1907 -- 18 Haziran 2020; 17:0:54 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

L Lamborghini61
5 ay (108 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: erka1907

logoda kalmıyor, hiç açılmıyor.

şunları anlayamadım ?

''anakart değişirse başka telefon olur''
''Siz stock rom mu kullanıyorsunuz yoksa custom rom mu?''

Alıntıları Göster
Anakart değişirse başka telefon olur. Çünkü telefonun kendisi anakart aslında. Diğer kısımlarını iskelet gibi düşünün. Kalbi, beyni her şeyi anakart.

Stock rom, custom rom derken şunu kastettim. Bu telefon resmi olarak Android 5'ten sonra sistem güncellemesi almadı. Ama insanlar gönüllü olarak, neredeyse saf android haliyle Android 6, 7, 8, 9, ve 10'uncu sürümleri getirdiler ve hala güncelleniyor. Genelde resmi sürüm android kullananlarınkinin daha çok bozulduğunu gördüm o yüzden sorayım dedim.




E ettu
5 ay (2739 mesaj)
Önce telefonu birkaç saat şarj edin. Bu esnada kırmızı şarj ledinin yanıp yanmadığına bakın. Sonra power tuşuna 30-50 sn kadar basılı tutun. Görüntü gelmezse power + ses açma tuşuna basın. Olmazsa power + ses kısma tuşuna basılı tutup deneyin. Daha sonra usb kablosunu pc'ye (bir ucuda telefonda takılı) takın. Birkaç saniye sonra telefonun download mode girmesi lazım. Telefonun hiç sıvı teması oldu mu?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ettu -- 19 Haziran 2020; 14:38:23 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @erka1907

E erka1907
5 ay (3163 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ettu

Önce telefonu birkaç saat şarj edin. Bu esnada kırmızı şarj ledinin yanıp yanmadığına bakın. Sonra power tuşuna 30-50 sn kadar basılı tutun. Görüntü gelmezse power + ses açma tuşuna basın. Olmazsa power + ses kısma tuşuna basılı tutup deneyin. Daha sonra usb kablosunu pc'ye (bir ucuda telefonda takılı) takın. Birkaç saniye sonra telefonun download mode girmesi lazım. Telefonun hiç sıvı teması oldu mu?
bilgi için teşekkür ederim. deneyeceğim. kesinlikle sıvı teması olmadı.
telefonda power ve ses tuşlarını basılı tutarak mı usb kablosunu pc ye bağlayım.




E ettu
5 ay (2739 mesaj)
Tuş kombinasyonlarıyla denerken şayet ekrana "download mode" yazılı olan kurtarma menüsü gelirse o zaman Usb kablosunu bilgisayara tak. Bu aşamaya gelirsen sıra rom yüklemeye gelir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ettu -- 19 Haziran 2020; 14:47:58 >


K k@y@
5 ay (761 mesaj)
Arkadaşlar, bu cihazlarda ısınma nedeniyle ekrandaki sararma sorunu bende de var. Ancak net yanıt bulamadığım konu, sararmanın LCDde mi yoksa dokunmatik dijitizer camda mı olduğu... Buna göre Çin'den sararmış parçayı getirtip değiştirmeyi planlıyorum. Net bilgisi olan var mı bu iki parçanın hangisinde ısınmadan dolayı sarı leke oluşuyor?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A alicanveliy
5 ay (333 mesaj)
Benim başıma gelmedi ama büyük ihtimalle ekranın en altındaki yansıtıcı tabaka özelliğini kaybettiği içindir... Yani dokunmatik camı değildir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alicanveliy -- 1 Temmuz 2020; 22:28:32 >


Bu mesajda bahsedilenler: @k@y@

W Woody WP
5 ay (729 mesaj)
Arkadaşlar selam,

2 adet G2 sahibiyiz, babamlar kullanıyor. En son güncelleme sonrası kasıyor telefon tabi hala stok sürümde. Biraz bakındım ama eskiden yaptığım rom işlerinden farklı ilerliyor sanırım buna rom atmak. En stabil, mümkünse kasmadan ve batarya dostu kullanılan rom tavsiyeniz var mı? Ona göre işlemlere başlayayım.
4.4.2 yüklü şuanda.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Woody WP -- 6 Temmuz 2020; 21:48:51 >


E ettu
5 ay (2739 mesaj)
4 yıldır Cloudy LG G2 3.3 custom romla sorunsuz kullanıyorum. Güncelleme almaz. Pil dostudur. Stock roma göre ekstra özellikleri vardır.

Not:Kurulum aşamalarında meydana gelecek olumsuzluklardan sorumluluk sahibi sensin. Ben sadece sana yardımcı oluyorum.
Rootlu değilse önce uygun Kingo SuperUser ile rootla. Telefonu yeniden başlat. RootCheckerBasic ile test et.
D802_PATCH_GO_LP_V1.1_droidth.zip (kk romdan Lp roma sorunsuz geçiş yapmak için) dosyasını indirip flash diske at.
Flash diski telefona otg kablo ile bağla.
TWRP_2.7.0.0_d802.zip dosyasını da indirip flash diske at.
Twrp’ye girip oradan wipe sekmesine sonrada advenced wipe sekmesine git.
Bu sekmeden "Internal Storage" dışındaki tüm seçenekleri seçip (Dalvik Cache-System-Data-Cache) wiple. "Internal Storage" kesin seçme yoksa telefon brick olabilir.
Twrp’ye girerek D802_PATCH_GO_LP_V1.1_droidth.zip flashlayıp restart sekmesinden Recovery diyerek twrpyi tekrardan başlat.
Cloudy LG G2 3.3.zip rom dosyasını daha önce indirdiğin için flash diske attıktan sonra twrp’ye tekrar girip tekrar wipe yapıp Cloudy 3.3 ü flashlayıp sorunsuz bir şekilde kur. Androidin 5.0.2 sürümünü kurmuş olursun.

TWRP_2.7.0.0_d802.zip
https://dl.twrp.me/g2d802/twrp-2.7.0.0-d802.zip.html

D802_PATCH_GO_LP_V1.1_droidth.zip
https://androidfilehost.com/?fid=24052804347760919

Cloudy LG G2 3.3 custom rom
https://forum.xda-developers.com/devdb/project/dl/?id=13425





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ettu -- 13 Temmuz 2020; 20:54:49 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

W Woody WP
5 ay (729 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ettu