Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 1 mobil kullanıcı
68
Cevap
0
Tıklama
4
Öne Çıkarma
LG 34WL500-B 21:9 UltraWide Full HD IPS LED Monitör 1299 TL

F
flowerhorn Konu Sahibi
2 ay (8637 mesaj)
https://www.amazon.com.tr/s?k=B07WVCT167

Uygulamamı indirip destek olabilirsiniz. Hem sizler de faydalanabilirsiniz bu tür indirimlerden.

https://apps.apple.com/tr/app/i-ndirimi-kovala/id1281745864





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flowerhorn -- 30 Mart 2020; 0:39:10 >


C
Concordato
2 ay (116 mesaj)
Valla gereksiz biçimde çok ucuz.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
emre35x
2 ay (11 mesaj)
Ben bu fiyata 29 inç aldım, fiyat baya iyi




F
flowerhorn Konu Sahibi
2 ay (8637 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Concordato

Valla gereksiz biçimde çok ucuz.
Zamanında 208 TL ye düşürmüştüm :D

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

E
eternalsun
2 ay (1357 mesaj)
Bu modelin paneli ips degildi diye hatirliyorum :)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @flowerhorn

Ş
ŞAKACI
2 ay (746 mesaj)
LG 34 inç 34WK500 5 Ms WFHD 21:9 Ultra Wide HDMI 75HZ FreeSync Profesyonel IPS LED Monitör

ips di bende almıştım :)
https://www.amazon.com.tr/dp/B07FNTL3JK




Bu mesajda bahsedilenler: @eternalsun

E
eternalsun
2 ay (1357 mesaj)
Bedavaymis vallaha gule gule kullanın





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E
eridim
2 ay (13 mesaj)
Tv olarak kullanılabilir mi?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
tsmsk
2 ay (768 mesaj)
Sahili hoparlör yoktur. Ayrıca freesync var diyor ama DP yok. HDmi dan olmuyor diye biliyorum.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @eridim

T
t1g1n
2 ay (27 mesaj)

O
ozcandk
2 ay (1 mesaj)
İyidir 👍🏼





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D
DreamSs
2 ay (857 mesaj)
hdmi ses ayiricilar oluyor ayrica uydu alicilarin genelde ayri bi ses cikisi da oluyor. Hoparlor baglayarak kullanilabilir ancak bu kadar genis bir tvde hic keyifli olmaz.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @tsmsk

K
kdr_
2 ay (2590 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: t1g1n

Mutfak için bunu aldım.

https://www.amazon.com.tr/dp/B07MDJ3MTJ/?m=A1UNQM1SR2CHM&tag=epey-21&_encoding=UTF8&aff_sub4=1
< Resime gitmek için tıklayın >
Duvara mı monte edeceksiniz?

Bende almayı düşündüm ama duvara asmak için vesa özelliği bulunmuyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
marslan1999
2 ay (1184 mesaj)
Dizi-Film ağırlıklı kullanım için çok iyidir diye tahmin ediyorum. Bir hayal ettim de, masaya bile zor sığar Fiyat çok iyi, paylaşım için teşekkürler.




T
t1g1n
2 ay (27 mesaj)
Yok duvara asmayacağım. Sanırım indirim devam edecek, farklı modeller gelecektir.




Bu mesajda bahsedilenler: @kdr_

A
Alioreh
2 ay (4980 mesaj)
gece gece aklıma girdi yav...

hoparlörü de olsa direkt alıcam





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alioreh -- 30 Mart 2020; 1:25:15 >


E
eskikarateci
2 ay (206 mesaj)
vallahi süper fırsat. 29 inchini kullanıyorum. günlük-film-oyun her türlü ihtiyaca koşuuor. hertzi düşük olduğu için bazı oyunlarda aşırı kırılmalarla üzüyor ancak yeni oyunlarda freesync kotarıyor olayı çoğunlukla. hikaye oyunlarda full ekran, fpslerde 1920x1080 şeklinde kullanıyorum. valla monitörlere daha fazla verecek param olduğunda ultrawideların yüksek hertzlisinden almayı düşünüyorum. 16:9 görünce klostrofobi basıyot beni.
sonuç olarak ihyiyacı lup 75 hertz ile yetinebilecek olanlar kaçırmasın





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B
bnymnkrsn
2 ay (44 mesaj)
Hocam fiyat çok iyiymiş, vallahi dün laptop aldım şu an monitörü alıyordum zor tuttum kendimi.




F
Feather
2 ay (797 mesaj)
Akşam akşam oldu mu hocam bu?

FPS'ye önem verenler için: G 34" Ultrawide owner here. If you want to play games at a regular 1920x1080 res with black bars on the side you will need to ensure that the aspect ratio on the monitor is set to 1:1 and not Wide. By default it is set to wide which trys to stretch everything out.

Lots of games still don't fully support the 21:9 Ratio like Dota 2 leaving you with no choice but to play with the black bars on the side (which isnt reallly an issue in my opinion)
But most games that I have played seem to run fine. You do get like 20%-25% less performance because you nearly have 30% more pixels (If comparing 2560x1080 to 1920x1080)


kaynak




A
Alioreh
2 ay (4980 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: flowerhorn

Zamanında 208 TL ye düşürmüştüm :D

< Resime gitmek için tıklayın >

Alıntıları Göster
o nası bi fiyat ya


Bu mesaja 1 cevap geldi.