Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
40
Cevap
1786
Tıklama
3
Öne Çıkarma
LETGODA ARTIK YAPRAK BİLE KİMİLDAMİYOR
H
2 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Aga son guncellmeyle uygulama oyle bir öldü ki

Aylardir bir satim mesaji gelmesini gectim

Yahu bir sey almak istiyorum mesaj atiyorum dönüş yok

Uygulama tas tamam bitti onceden 3 5 bir sey satip corba parasi kazaniyoduk o da kalmadi evde satilacak yığınla esya var on binlerce liralık bir sürü esya fazlasi var okutamiyorum bunlari nasil okuturum letgo ile olmayak bu belli



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Güncellemeyi yapan kesin bizden
Yoruma Git
CemalSanane - 2 ay +7
C
2 ay
Binbaşı

Güncellemeyi yapan kesin bizden



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

S
2 ay
Binbaşı

Kesinlikle katılıyorum…



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

C
2 ay
Yüzbaşı

Aynen. Çok güzel çalışan uygulamayı boz desen anca bu kadar olurdu. Sahibinden e mahkum olduk. Madem uygulamayı ileriye taşıyamayacaksın yapma güncelleler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
2 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Sarı sitede her sey satilamiyor

Letgo cok iyidi

Bozuk saat bozuk oyuncak araba küvet sattigimi biliyorum

Ah ulan ah



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @cem_uar2
T
2 ay
Teğmen

aynen bende farkettim letgo yu bitirmişler yakında yenisi türer


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
2 ay
Çavuş

Alakası yok let go iyi tek problemleri güncelleme sonrası eski verileri sıfırladılar. O kötü oldu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

P
2 ay
Teğmen

Çek yükle mesaj at Letgo ile kolay sat Letgoooo



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @TavukMemesi
G
2 ay
Yüzbaşı

Harbi letgo'da artık ürün çeşitliliği yok resmen.

Eski sistemlere bakıyorum bilgisayar ve telefon parçalarına bakıyorum millet satmıyor satmak istemiyor resmen.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
2 ay
Yarbay

Ben de fark ettim mesaj attığım adamlar bile günler sonra dönüyor. Bisiklet ilanı koydum 2 aydır 2-3 kişi bakmış sadece.



U
2 ay
Teğmen

Bu sorunu yaşayan sadece benim sanıyordum. Güncelledikten sonra hiçbişeyi satamaz oldum bakan kişi sayısı 40-50, ilan da durduğu süre yaklaşık 3-4 ay olacak. Evden taşınıcam fazlalıkları satayım dedim 2 aydır duruyor. Enteresan


Bu mesaja 2 cevap geldi.
H
2 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Benim aylarca duran ilanlara 10 kisi bile bakmiyor

Bütün algoritmasi bozuldu galiba



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @uzi1234
Z
2 ay
Yarbay

letgo eskiden cok iyidi ya 2 saat icinde telefon sattıgımı bilirim



W
2 ay
Binbaşı

LetGo her zaman çöptü. Şuan ki haliyle daha da iyi oldu. Dolandırıcılığın merkeziydi. Bu uygulama üzerinden abartmıyorum milyonlarca dolandırıcılık yapıldı. Millet dalga geçmek için ilan açıyordu. İlan koyanların çoğu öylesine ilan koyuyordu. Ciddi satıcı da yok, ciddi alıcı da yok. Tamamen boş bir platform. "Halen satılık mı", "evet halen satılık" başka bir şey yok. Konum özelliği zaten çalışmıyordu. Konumu Elazığ seçersen İstanbul'dan ilan gösterir. Kategori yok, aradığını bulamıyorsun. Türkiye mobil yazılım tarihindeki en kötü uygulamaydı. Çok şükür kurtulduk.



D
2 ay
Binbaşı

Letgo'nun hali Türkiye'nin haline benziyor; yani onu yönetenlerin elinde olduğu sürece asla adam olmazlar çünkü sorunun asıl kaynağı onları idare edenlerde. Letgo, elden çıkıp yeni sahibini bulmadıkça böyle abuk sabuk sağı solu oynayan ve güncelleme yedikçe de yumruk yemiş gibi sersemlemeye devam eden bi uygulama olmaya devam edecek: daha iyi yapalım diye güncelleme yaptılar, herşeyi pompok yapıp çıktılar


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
2 ay
Teğmen

letgonun sahibi türk değil yalnız yabancı menşeili



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @dekareme
P
2 ay
Teğmen

-abi en son ne olur ?
- şu olur kardeşim.
- ... (cevap yok)
-abi şu olur mu ?
-olur kardeşim.
-... (cevap yok)
-kardeş şuna bırakırsan yarın gelip alalım.
-tamam gelin.
-...(cevap yok)
sorun bende mi diğer insanlarda mı çözemedim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 4 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @uzi1234
H
2 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Tr insani sözüne sadik değil



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Penguen Gunter
G
2 ay
Onbaşı

işin özeti: evil yapay zeka istediğine sattırıyor istediğine ise ambargo uyguluyor.

siz daha durun bu dünyanın iyi günleri. bak yukarıda kesin bizden demiş.

bu kadarla susalım.

anlaşılan o ki hiçbir şey bizden yana değil bu dünyada. kendinize çok güvene durun "siz"...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-21CF1A6B2 -- 3 Ekim 2022; 3:26:45 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.