Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
84
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Lenovo Legion 7 Rtx3080 Amd 5900hx 23150tl Amazon (2. sayfa)

M m f i
10 ay (3354 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: digi_boy2006

Eyvallah hocam teşekkürler, ancak link'teki arkadaşın 1650 Euro'luk ürünü gümrüğe takılmış ve 5600 TL'lik masraf çıkarmışlar, bu kafama takıldı, siparişi iptal edip TR'ye gelince mi alsam bilemedim.
https://mobile.donanimhaber.com/rtx-3070-li-laptop--147870394

Alıntıları Göster
hocam amazondan amazon satıcılı alırsan cebinden fazladan 1 kuruş çıkmaz aksine cebine binlerce tl bile girebilir. amazon fırsatları konusunu takip ediyorum. sene başında aldıkları eşyaların amazon tr üzerinden amazon almanya satıcılı ürünlerde gümrük vergisi tamamen iade edilen var. her üründe illa ki olacak diye birşey yok ama fazlasını iade ediyor amazon.
bi ara kargo firmaları yurtdışından çok ekran kartı laptop vs alan olunca uyanıklık yapıp milleti söğüşlemeye başladı. büyük konular açıldı ama şuan öyle bir durumla karşılaşan görmedim. neweggden 30 40 bine pc alanlar mevcut ayrıyetten 1 kuruş ödemiyolar gümrük için.

sanmıyorum ama diyelim ki 5000 tl ücret çıktı %1 ihtimal, amazonla görüşüp durumu anlatırsın. meblağ yüksek diye onlar olaya el atar. 1000 2000 çıkarsa amazon o parayı ödeyebilir.

bu arada konuda ki arkadaşa vergi çıkmamış olabilir, amazonun ödeyeceği paradır o. kargo takip girince zaten yazıyor orda alıcıyı ilgilendirmez diye.

örnek vergiler, amazona ait.

< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 3 cevap geldi.

D digi_boy2006
10 ay (1717 mesaj)
Cevap için teşekkürler hocam, siparişi verdik bakalım, Amazon parayı çekmeden önce mail atıyor dimi, öyle aklımda kalmış benim ama?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @m f i

M m f i
10 ay (3354 mesaj)
hayırlı olsun hocam, değişiyor. çekmeden önce mail değilde çekmeye çalışıyor mesela, kartında para yoksa sana mail atıyor ödeme kısmını güncelle diye mail geliyor, tabi ödemeyi çekemezse senden sonrakilere gidiyor stok sıran kayıyor. ama bu ekran kartı gibi çok giden birşey değildir heralde mail geldiği an yetişebilirsin belki.

bu arada dolar hesabın yoksa tl olarak ödiceksen kur farkını azaltmak için mesai saatleri içinde ödeme yap. geçen ki siparişimde doları 8.95'den hesapladı, fazladan 600 tl kur farkı çıktı :/ dolar hesabı açtırıp dolar olarakta ödeyebilirsin onda kur farkı olmaz sanırım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @digi_boy2006

D digi_boy2006
10 ay (1717 mesaj)
Cevap için teşekkürler hocam, dediğiniz gibi yapayım, takip edip, stoklara girer girmez karta parayı atarım, hayırlısı bakalım.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @m f i

H hayst
10 ay (16 mesaj)
ingiltereden siparişlerde ekstra gümrük muhtemelen çıkacaktır ve ödemeyi amazon karşılamıyor. Sadece linkteki ülkelere gönderim yapılırsa ekstra ücret çıkmıyor.

https://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=201910800


Bu mesaja 2 cevap geldi.

` ` quaD.
10 ay (14939 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hayst

ingiltereden siparişlerde ekstra gümrük muhtemelen çıkacaktır ve ödemeyi amazon karşılamıyor. Sadece linkteki ülkelere gönderim yapılırsa ekstra ücret çıkmıyor.

https://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=201910800
O zaman sıkıntı almak


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D digi_boy2006
10 ay (1717 mesaj)
Valla ben sipariş geçtim, artık şansımıza bakalım.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @` quaD.

P Pweck5
9 ay (1773 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: m f i

hocam amazondan amazon satıcılı alırsan cebinden fazladan 1 kuruş çıkmaz aksine cebine binlerce tl bile girebilir. amazon fırsatları konusunu takip ediyorum. sene başında aldıkları eşyaların amazon tr üzerinden amazon almanya satıcılı ürünlerde gümrük vergisi tamamen iade edilen var. her üründe illa ki olacak diye birşey yok ama fazlasını iade ediyor amazon.
bi ara kargo firmaları yurtdışından çok ekran kartı laptop vs alan olunca uyanıklık yapıp milleti söğüşlemeye başladı. büyük konular açıldı ama şuan öyle bir durumla karşılaşan görmedim. neweggden 30 40 bine pc alanlar mevcut ayrıyetten 1 kuruş ödemiyolar gümrük için.

sanmıyorum ama diyelim ki 5000 tl ücret çıktı %1 ihtimal, amazonla görüşüp durumu anlatırsın. meblağ yüksek diye onlar olaya el atar. 1000 2000 çıkarsa amazon o parayı ödeyebilir.

bu arada konuda ki arkadaşa vergi çıkmamış olabilir, amazonun ödeyeceği paradır o. kargo takip girince zaten yazıyor orda alıcıyı ilgilendirmez diye.

örnek vergiler, amazona ait.

< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >

Alıntıları Göster
yanlış bilgilendirmeyin insanları. 1500 euro sınır var diyoruz, hala yok arkadaştan vergi almamışlardır amazonun ödeyeceği paradır vb diyorsunuz. 1500 euroyu geçiyorsa ürününüz, ekstra vergiye taabi tutulursunuz. bu kadar.


Bu mesaja 3 cevap geldi.

D digi_boy2006
9 ay (1717 mesaj)
Hocam benim sipariş tutarım 1946 sterlin, ek vergi ödemeyi göze aldım ancak uçuk bir fiyat çıkmasından da korkuyorum, tahmini bana ne kadara malolur?



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Pweck5

M m f i
9 ay (3354 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Pweck5

yanlış bilgilendirmeyin insanları. 1500 euro sınır var diyoruz, hala yok arkadaştan vergi almamışlardır amazonun ödeyeceği paradır vb diyorsunuz. 1500 euroyu geçiyorsa ürününüz, ekstra vergiye taabi tutulursunuz. bu kadar.

Alıntıları Göster
Boş yapma biraderim fazladan vergiyi amazon ödüyor eğer çıkarsa, 1500 euro üstünde sadece vekaletname ücreti çıkar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

P Pweck5
9 ay (1773 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: m f i

Boş yapma biraderim fazladan vergiyi amazon ödüyor eğer çıkarsa, 1500 euro üstünde sadece vekaletname ücreti çıkar

Alıntıları Göster
Fazla vergiyi amazon mu ödüyor ? iyi güldüm hahaha


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P Pweck5
9 ay (1773 mesaj)
Forumda bi konuda 2000 dolarlık bir laptop alan arkadaşa 700 dolar masraf çıkartmışlar.
https://forum.donanimhaber.com/rtx-3070-li-laptop--147870394


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @digi_boy2006

M m f i
9 ay (3354 mesaj)
Sen birtane istisna örnek bulmuşsun ama gir ekran kartı konusuna yaz bakalım yüzlerce kişiden kaç kişi 1500 euro üstüne vergi ödemiş.
Aynen öyle fazla vergiyi amazon öder



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Pweck5

M m f i
9 ay (3354 mesaj)
2 tane ss attık üste bak bakalım kim ödüyor ;)



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Pweck5

P Pweck5
9 ay (1773 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: m f i

2 tane ss attık üste bak bakalım kim ödüyor ;)
Madem bu kadar eminsin üstteki arkadaşa ek vergi çıkarsa ödemeye razı mısın? nasıl olsa çıkmayacak ya


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M m f i
9 ay (3354 mesaj)
Ben üstte ki arkadaşa kanıtlarıyla ss atmışım gerisi kendisinin bileceği iş. Kaç kere 1500 euro üstü alışveriş yaptında insanlara akıl vermeye kalkıyorsun? Neweggden millet 28600 tlye komple kasa aldı hatta bazı kişiler aynı kasadan 3 , 5 tane aldı, sadece 1 kere vekalet veriyorsun getiren kargo şirketine dahasında 1 kuruş çıkmıyor cebinden. Senin teorine göre hepsinde ekstra vergi çıkması lazım 😂



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Pweck5

X Xef1ONYX
9 ay (3486 mesaj)
400 TL reis bu arada bugün dc'dekilerden birinin basina geldi tekrar vekalet istediler noterden hali hazirda olmasina ragmen. Onceki vekaleti tekrar yolladi bakalim sonuc ne olacak.

Bu arada haklisiniz vekalet disinda ek birsey odenmiyor newegg ve amazonda.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xef1ONYX -- 7 Eylül 2021; 21:29:19 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @m f i