Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
3912
Cevap
62362
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Cevap: LeEco (LeTV) Pro 3 X720 Ana Konu (80. sayfa)

H
Hasancaktar
3 yıl (330 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >



Hocam romu indirdim ama yüklerken hata veriyor. Sıkıntısı. Ne yapmalıyım?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

L
lazye Konu Sahibi
3 yıl (1860 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Hasancaktar



< Resime gitmek için tıklayın >



Hocam romu indirdim ama yüklerken hata veriyor. Sıkıntısı. Ne yapmalıyım?

twrp'yi güncelledin mi büyük ihtimalle güncellemedin hocam twrp'yi güncelle .

Tekrar dene birde aicp'den geçemezsin eui tabanlı bir romdan geçme zorunluluğu var.

Başka bir eui tabanlı rom yükle sonra twrp en son sürümünü yükle en son bu romu yükle en garanti çözüm :D

Bazı romlar böyle uğraştırabiliyor :D




H
Hasancaktar
3 yıl (330 mesaj)
Hocam twrp yi kurmak icin uygukamasini indiriyorum her telefefon icin var ama le pro3 icin yok ne yapmaliyim





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hasancaktar -- 12 Aralık 2017; 15:5:28 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @lazye

E
Emrah_Tr
3 yıl (2371 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Hasancaktar

Hocam twrp yi kurmak icin uygukamasini indiriyorum her telefefon icin var ama le pro3 icin yok ne yapmaliyim

En guncel twrp (le pro 3 icin)



https://eu.dl.twrp.me/zl1/



Twrp manager ile yada adb komutlari ile (nasil yapacagin ilk sayfada verilen linkte var(imei tamir, root islemleri vs)) flashliyorsun





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H
Hasancaktar
3 yıl (330 mesaj)
Hocam romu kurdum. Yağ gibi kayıyo maşallah uzun bi süre kullanırım diye düşünüyorum. Romu kurduktan sonra başka fashlamam gereken bi şeyler var mı hocam. Şimdiden yardımınız için cok sağolun



< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hasancaktar -- 12 Aralık 2017; 16:7:5 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
Emrah_Tr
3 yıl (2371 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Hasancaktar

Hocam romu kurdum. Yağ gibi kayıyo maşallah uzun bi süre kullanırım diye düşünüyorum. Romu kurduktan sonra başka fashlamam gereken bi şeyler var mı hocam. Şimdiden yardımınız için cok sağolun



< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

cuoco92 her zaman guzel romlar yapar. Bende daha once Le max 2 x820 vardi ve cuoco92 romunu kullaniyordum. Surekli de gunceller bu romu. Gule gule kullan, dedigin gibi de artik degistirme




L
lazye Konu Sahibi
3 yıl (1860 mesaj)
Hocam rom çok güzel zaten o yüzden sürekli tavsiye ediyorum rom olabildiğince hızlı stabil ve pil ömrü benim için iyi.

Emrah hocam x722 için Bl kilidini açılabiliyor mu . Galiba bir sürümden sonra BL kilitleniyordu kilitliyse henüz açılamıyordu dimi ?
Yani 20S'den önceki sürümdeysen sanırsam Bl kilidi olmadığı için dışardan işlem yapılabiliyordu. Eğer sonrasında isen işlem yapamıyorsun olay buydu dimi :)

Şunun içim sordum eğer açılabiliyorsa anlatım yapabilirsek yardımcı olmuş oluruz ben daha henüz yöntem yok diye biliyorum .





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazye -- 12 Aralık 2017; 17:13:47 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Emrah_Tr , @Hasancaktar

H
Hasancaktar
3 yıl (330 mesaj)
Aynen değiştirmem artık lazye hocam, flaslamam gereken başka bisey var mı diye sotmuştum. Siz ekstra neler yaptıniz. Bi de alttaki 3 tuşa basılı tutunca neler atayacağımizı değiştirebilyo muyuz yoksa ilk ne yaptıysak öyle kalıyo mu





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hasancaktar -- 12 Aralık 2017; 16:57:40 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Emrah_Tr , @lazye

L
lazye Konu Sahibi
3 yıl (1860 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Hasancaktar

Aynen değiştirmem artık lazye hocam, flaslamam gereken başka bisey var mı diye sotmuştum. Siz ekstra neler yaptıniz. Bi de alttaki 3 tuşa basılı tutunca neler atayacağımizı değiştirebilyo muyuz yoksa ilk ne yaptıysak öyle kalıyo mu

Ayarlar--->Erişebilirlikten yukarda 3 tane ingilizce yazıyor üçüde bir tuşu simgeliyor oradan değişebilirsin.

Ek bişey yok hocam o yüzden yazmadım herşey içinde var zaten dolby viper gibi ses modları içinde var. Google Play'de var.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazye -- 12 Aralık 2017; 18:28:10 >


D
djtato
3 yıl (275 mesaj)
Arkadaslar romda soyle bir durum var. Belli bir sure sonra sebeke ici yada wifiyi energy moduna aliyor. Mesela ben whatssup tiklayinca geliyor mesajlar. Devamli aktif degil. İlk pro 3 orj romdada bu durum vardi. Aninda gelen mesajlar dusmesi lazim tele. Mail olsun whatsup olsun ben tiklayinca gelmesin.. Bunun icin ayar nerededir acaba?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

L
lazye Konu Sahibi
3 yıl (1860 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: djtato

Arkadaslar romda soyle bir durum var. Belli bir sure sonra sebeke ici yada wifiyi energy moduna aliyor. Mesela ben whatssup tiklayinca geliyor mesajlar. Devamli aktif degil. İlk pro 3 orj romdada bu durum vardi. Aninda gelen mesajlar dusmesi lazim tele. Mail olsun whatsup olsun ben tiklayinca gelmesin.. Bunun icin ayar nerededir acaba?

Bu couco92 romunda mı oluyor ?
Bu imkansız çünkü tüm bildirimleri sorunsuz alıyorum bir zaman sonra'da gelmemezlik yapmıyor.
Uygulamaya girince bildirim gelmesi olayı yok.
Whatsapp'tan çıkmayacaksınız hocam bildirim kaçırmamak için son uygulamalarda kilitli kalacak ram temizlediğinizde uygulama kapanmayacak şekilde yapacaksın bildirim kaçırmazsın eğer kapatırsan whatsapp'ı o zaman haliyle bildirim gelmez.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
Hasancaktar
3 yıl (330 mesaj)
Cok sagolun hocam. Bi de cok ufak bi sorum olacak hocam baya rahatsiz ediyorum hakkinizi helal edin. Kilit ekranindaki animasyonlu duvar kagidini nasil kaldirqcaz. Baya baktim her yere bulamadim. Sormak da istemedim ayip olur diye ama yaoamadim. Muzdatibim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @lazye

L
lazye Konu Sahibi
3 yıl (1860 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Hasancaktar

Cok sagolun hocam. Bi de cok ufak bi sorum olacak hocam baya rahatsiz ediyorum hakkinizi helal edin. Kilit ekranindaki animasyonlu duvar kagidini nasil kaldirqcaz. Baya baktim her yere bulamadim. Sormak da istemedim ayip olur diye ama yaoamadim. Muzdatibim

Bİlmiyorum hocam onu bende benim hoşuma gidiyor şahsen nerden değiştiriliyor bilmiyorum ama bu tip sorular mantıklı değil pek hocam o nerde bu nerde diye daha çok rom atarken telefon açılmıyor gibi sorunların olursa yazman daha mantıklı olur




A
attila24
3 yıl (996 mesaj)
Evet normal kullanırken sikinti yok ama gece uyudukda sonra arkadasin dedgi gibi herseyi kısıtlıyor bluetooth dahil biraz baktim ama cozum gormedim rom yapimcisina sormak lazim





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi attila24 -- 12 Aralık 2017; 19:43:44 >


Bu mesajda bahsedilenler: @lazye

S
Serkan Türk
3 yıl (244 mesaj)
Bugün eui de pili kullanan uygulamalara bakarken AgnesService diye bir sistem uygulamasi var. com.letv.agnes uzantisina sahip. Hakkinda biraz arastirma yaptim ama hicbirsey bulamadim. Pilide android sistemden sonra en fazla tuketen bilesen. Sizin bir bilginiz var mi bu konuda?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E
Emrah_Tr
3 yıl (2371 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: lazye

Hocam rom çok güzel zaten o yüzden sürekli tavsiye ediyorum rom olabildiğince hızlı stabil ve pil ömrü benim için iyi.

Emrah hocam x722 için Bl kilidini açılabiliyor mu . Galiba bir sürümden sonra BL kilitleniyordu kilitliyse henüz açılamıyordu dimi ?
Yani 20S'den önceki sürümdeysen sanırsam Bl kilidi olmadığı için dışardan işlem yapılabiliyordu. Eğer sonrasında isen işlem yapamıyorsun olay buydu dimi :)

Şunun içim sordum eğer açılabiliyorsa anlatım yapabilirsek yardımcı olmuş oluruz ben daha henüz yöntem yok diye biliyorum .


eger X722, alinan yerden 20S romu ile geliyorsa zaten bootloader kilidi aciktir. Ancak oldu ki 26S surumu ile geldi o zaman bootloader kapali geliyor. Bunun icin su sekilde bir siralama ile islem yapmak gerekiyor

Rar dosyasini(icerisinde update.zip arsivi ve fastboottan yuklenecek ro0mu barindiriyor) indirip biryere cikartip adini mesela letv yapin daha sonra;
1. Stok rekoveryden update.zip dosyasini flashliyoruz, boylelikle yeni firmware 001D. olarak adlanacak
2. Bootloader kilidini aciyoruz, bunun icin adb komutlariyla islem yapmak gerekiyor, ilk sayfada nasil yapilacagi anlatilmisti
3. Bootloader kilidi acilinca fastboottan 020S surumlu firmwarei .bat dosyasina tiklayarak flashliyoruz.
4. Cince applerden arindirilmis, multilanguage 20s rom boylece yuklenmis oluyor, bootloader da acik sekilde.
5. Artik TWRP, root, custom romlar veya diger oynanmis stock romlari flashlayabilirsiniz. XDA forumunda 4-5 tane rom var.

Gerekli dosyalar:
https://drive.google.com/open?id=0B-9i_XZeFiXUb2dwejlFUWxnQXc





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emrah_Tr -- 12 Aralık 2017; 21:54:19 >


D
djtato
3 yıl (275 mesaj)
Mail de ayni sekilde eski romdada boyle idi. Maile girince mailler dusuyor. Cocou romda bu durum. Whatsupda ayni. İlk defa bu durumu yasamadim. Eu romlarda boyle bisi var





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djtato -- 12 Aralık 2017; 20:40:8 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
Emrah_Tr
3 yıl (2371 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: djtato

Mail de ayni sekilde eski romdada boyle idi. Maile girince mailler dusuyor. Cocou romda bu durum. Whatsupda ayni. İlk defa bu durumu yasamadim. Eu romlarda boyle bisi var

aklimda kaldigi kadar ve ingilizce olarak yazacagim belki isinize yarar.

1) Arama tuslarini kullanarak *#*#46360000#*#* i cevirin ve Enable background resource control de tik varsa kaldirin.

2) Settings>Notification management (bildirim ayarlari yonetimi olsa gerek) buradan bildirim onceligi istediginiz programlari ''important notice'' olarak isaretleyin

< Resime gitmek için tıklayın >

3) Otomatik app temizlemeyi kaldirin bildirim sikintisi veren uygulamalar icin.
Phone Manager > Power saving management > App protection

< Resime gitmek için tıklayın >

4) Bildirim sikintisi olan appleri arka planda kilitli kalmasini saglayin

< Resime gitmek için tıklayın >

5) Uyku moduna girince, bildirim verecek programlarin kapatilmasini engelleyin
Phone Manager > Power saving management

< Resime gitmek için tıklayın >

6) Ilgili programlarin auto olarak acilmasini saglayin
Phone Manager > Privacy safety > Manage Auto Launch

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 2 cevap geldi.

L
lazye Konu Sahibi
3 yıl (1860 mesaj)
Yalnız 2. Eui için verilenleri yapıp pil ömrü baya düştü derseniz karismam evet en kökten çözümü bu şekilde galiba :)



Emrah hocam yine döktürdünüz ayrıca bu Bl için hangi kodu yazmak gerekiyor ilk sayfa var dediniz ama emin değilim



Ben anlamadım diğer arkadaşlarda anlamayabilir o yüzden soruyorum :)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Emrah_Tr

E
Emrah_Tr
3 yıl (2371 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: lazye

Yalnız 2. Eui için verilenleri yapıp pil ömrü baya düştü derseniz karismam evet en kökten çözümü bu şekilde galiba :)



Emrah hocam yine döktürdünüz ayrıca bu Bl için hangi kodu yazmak gerekiyor ilk sayfa var dediniz ama emin değilim



Ben anlamadım diğer arkadaşlarda anlamayabilir o yüzden soruyorum :)

Bende LeMax 2 x820 varken, sadece *#*#46360000#*#* i cevirip, Enable background resource control ayarini deaktif yaptigimda bildirim sikintisini kokten cozmustum. Diger ayarlari belki yapmak bile gerekmeyebilir. O yuzden teker teker bunlari uygulayarak bildirim olayini duzeldi mi duzelmedi mi izlemek gerek.

Ayrica pil omrunu aman aman da etkilememisti. Belki ekran omrunu yarim saat bilemedin 45 dk azaltabilir (max) ama bildirim olayi hayati onem tasidigi icin kabul edilebilir bir sure olabilir bazilari icin.

Blootloader kilidi icin bahsettigim sey su idi. update.zip i flashladiktan sonra asagidaki siradan devam ediyoruz. Cunku bootloaderi acmadan, fastboottan cin applerinden arindirilmis 20S firmware i yukleyemiyoruz. Bu islemden sonra istersek TWRP flashlayip, aicp 12.1, lineage ve paranoid gibi custom romlara gecis yapilabilinecegi gibi, EUI tabanli tweak edilmis custom romlari da flashlayabiliriz.

1-Geliştirici Seçeneklerden "Oem kilit açma" seçeneğini aktif edin."Hata ayıklama" modunu açın.
2-Cihaz kapalıyken Güç+Ses Kısma tuşlarına basılı tutarak ile cihazı Fastboot Moduna alın.
3-Telefonu PC'ye bağlayın. (Sürücülerin kurulu olduğundan emin olun...)
4-ADB dosyasını indirin dosyayı Windows'ta boş bir klasöre çıkarın.İndirdiğiniz Twrp dosyasını klasörün içine atın.
5-Klasörün boş bir yerine "shift" tuşuna basılı tutarak sağ tıklayın.
6-Komut penceresini burada aç seçeneğini işaretleyip "fastboot oem unlock-go" komutunu verin ardından "fastboot oem device-info" komutu verin karşınıza bir dizi yazı gelecek.İçlerinden "(bootloader) Device unlocked: true" olanı gördüğümüz zaman Oem kilidi açılmış demektir.