Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
26
Cevap
340
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Cevap: Lanet olsun bu yaz her yaz gibi fındık bahçesine gidiyorum (2. sayfa)
Y
geçen ay
Yarbay

Belin boynun ağrıyor mu arda



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @arda5234_
A
geçen ay
Onbaşı
Konu Sahibi

Abi sabah 5 akşam 6 da çıkıyoruz bahçe den belim kopmuş oluyor ayaklarım su toplamış, kollarım yüzüm filan dal sebebiyle çizik bere içinde oluyor.. savaştan çıkmış gibi oluyorum



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Persona.Non_Grata



Bu mesajda bahsedilenler: @YigitErkin20
N
geçen ay
Çavuş

Bende Akkuştanım Çayıralan köyü



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @arda5234_
O
geçen ay
Teğmen

Fındıklar sizin mi ? Mesela madem cok kurtarmıyor bi dünya çilesı var neden yapmaya devam ediyorsunuz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
geçen ay
Onbaşı
Konu Sahibi

Akkuşu seviyorum abi cennet gibi yer



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Persona.Non_Grata



Bu mesajda bahsedilenler: @NNearly
A
geçen ay
Onbaşı
Konu Sahibi

Fındıklar bizim abi toplamazsan kim toplayacak herkes menfaatin peşinde bahçeler kimsesiz kalmasın diye topluyoruz.. zarar etmiyoruz da değmiyor sadece



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Persona.Non_Grata

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Oliver Wood
O
geçen ay
Teğmen

Zarar etmiyorsan okey ama ben çiftçi , esnaf veya kendi işini yapan insanların ölüyoruz bitiyoruz triplerine ben inanmıyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @arda5234_
W
geçen ay
Çavuş

Hocam önceki konuda varlık içinde yokluk falan diyordun 30 bin lirayla mı varlık içindesin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.