Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
96
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
KYK BORÇLARI SONUNDA SİLİNİYOR

N nightwolf15m Konu Sahibi
5 ay (55 mesaj)
Faizi silinebilir belki ama anapara asla silinmemeli. Bizde aldık ödedik devlet başımıza silah dayamadı şartları bilerek aldık. Herkes aynı şekilde şartları biliyordu.
Yoruma Git
dr20mouse - 5 ay +40
kyk borcundan çok çektim e-haciz, kredi alamamak vs

2021 ocak ayında ödeyip kurtuldum.

ben ödedim bu ülkenin diğer garibanları ödemesin silinsin.

ben yandım onla...
Yoruma Git
Yorumun Devamı mpc - 5 ay +35

H Heisenbergin asistanı
5 ay (26 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Heisenbergin asistanı -- 7 Haziran 2021; 3:32:15 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-89183934B
5 ay (2125 mesaj)
Biz boşuna mı ödedik? Silinmesin


Bu mesaja 2 cevap geldi.

V vendetta1.6
5 ay (512 mesaj)
Niye Silinsin?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: sniper1.6



G GwynBleidd48
5 ay (1286 mesaj)
Silinmiyor, yapılandırma geldi.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


C cicibebe bağımlısı
5 ay (8 mesaj)
Hocam niye ödediniz. Yıllardır ailenizden alınan fahiş fiyatlı vergilere saysaydınız. Bi bakımdan intikam. Kendi paranız size geri geliyor işte.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cicibebe bağımlısı -- 7 Haziran 2021; 9:15:38 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mrslimshady

İ izayoi
5 ay (208 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Heisenbergin asistanı

< Resime gitmek için tıklayın >
Im not kro
go to halay lo



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D dr20mouse
5 ay (11786 mesaj)
Faizi silinebilir belki ama anapara asla silinmemeli. Bizde aldık ödedik devlet başımıza silah dayamadı şartları bilerek aldık. Herkes aynı şekilde şartları biliyordu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ inonu88
5 ay (3789 mesaj)
Silinmez silinmemeli de.

O zaman tum borclar silinsin ev kredisi, arkadasimizdan aldigimiz borc, su elektrik tum faturalar vs.

Niye oduyoruz lan enayimiyiz?

Diyorlar ki iste ogrencilikten sonra is bulamadik isler istedigim gibi gitmedi. E bu herkes icin gecerli olamaz mi? Gecim skintisi ceken insanlar hobi olarak mi cekiyor hayatta? Niye onlarin borcu silinmiyor o zaman?

Benim 8 taksit kaldi odedim %80 nini bitecegim. Borcun silinmesi mantikli degil ulkenin ekonomisi batmis zaten. 2 tane kazma bi baltaya sap olamamis adam Sigir universitesinde okuz bolumu okuyacak diye tum ulkeye vergi olarak bu yuk binmesin. Kimse kimseye okumuyor bu millet sizlerin borcunu cekmek zorunda degil.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H Heyea
5 ay (2534 mesaj)
Kaç tane seçim geldi geçti, her dönem mutlaka gündeme geldi bu konu ama ana borç hiç silinmedi. Sadece faizi siliyorlar ya da yapılandırma yapıyorlar. Kyk alıp da ödeyenlerin parasını geri yatıracaklarsa silinsin, aksi halde silinmemeli. Ben de 5 sene boyunca aldım, 25.000 küsür liradan 20.000 küsür kaldı. Aylık 510 510 ödüyorum. Haftaya askerim mesela, ailem ben dönene kadar ödemeye devam edecek. Bu parayı gerçekten ihtiyacı olduğu için alıp harcayan da var, karı kızla dolaşmak için aileden gizli başvurup alan da. Ödeme kolaylığı sağlanabilir ama silinmemeli bence. Neticede herkes bunu göz önünde bulundurarak alıyor bu parayı. Harcarken havadan gelen para gibi harcanıyor ama ödemeye geldi mi millet yan çizmeye başlıyor. Etik değil bu durum. Aldıysan paşa paşa ödeyeceksin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

J JaReD22
5 ay (6251 mesaj)
He he bekleyin siz silinir



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


W White Death
5 ay (1529 mesaj)
"Tüm borçlar silinsin "

This but unironically derler ya ondan




K Kuntt
5 ay (224 mesaj)
Şuraya bizde aldık ödedik silinmesin yazanlar. Gerçekten ödemeselerdi de ben ödeyeceğim, şartları bilerek aldım vs. yazacaklarmıydı ? yazık vallaha yazık. Kendilerini enayi gözüyle görecekler. Fakat bilmiyorlarmı ki bir sürü büyük şirketin vergilerini bir çırpıda sildiklerini ? O zamanda böyle sağa sola yazdınız mı ? biz niye vergi ödüyoruz bilmem ne yapıyoruz diye ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ isimsiz755
5 ay (183 mesaj)
Kimlerin kimlerin borçları silindi. Sadece faizi silseler de ok. Hepsini silseler de ok. Eskiden öderken ki durumlarla şimdiki maalesef bir değil. benim hakkım helal olsun




E El Topo
5 ay (2585 mesaj)
Silinirse daha kötü, hükümetin genç işsizliği bitirme umudu falan kalmamış demektir. Borç silinir, iş de bulamayız, zaten kötü olan ekonomide bir delik daha açılır, ağaç dalı falan kemiririz artık. Büyük ihtimal de silinmez zaten, videoyu izlemedim troll bir şeydir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: C0NSI



A Aurorax
5 ay (1279 mesaj)
Ben bekletiyorum simdilik faiz baslasa da nolur nolmaz diye. 23 bin lira cok buyuk miktar degil taksitsiz oderim hepsini ama yine de dursun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


- -SWARTHY
5 ay (4441 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cicibebe bağımlısı

Hocam niye ödediniz. Yıllardır ailenizden alınan fahiş fiyatlı vergilere saysaydınız. Bi bakımdan intikam. Kendi paranız size geri geliyor işte.
Bu nasıl bir mantık? Adam sana silah zoruyla mı aldırdı krediyi? Ben dahil bir çok üniversite öğrencisi salak olduğu için mi kredi almıyor?

Nasıl aldıysanız paşa paşa ödeyeceksiniz.

He, üstüne binen vergileri silsinler ona karşıyım tabi ki. Ama anaparanın silinmesi kaç milyon üniversite öğrencisine haksızlıktır.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

C cicibebe bağımlısı
5 ay (8 mesaj)
Burs da kredi de almıyorum. Sadece görüşlerim bunlar. Ayrıca kimseye haksızlık falan değil. Kusura bakım ya da bakmayın. Demirören 700 milyonluk kredi ödemiyorken devlet gariban parasının peşine düşmemeli.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @-SWARTHY

- -SWARTHY
5 ay (4441 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cicibebe bağımlısı

Burs da kredi de almıyorum. Sadece görüşlerim bunlar. Ayrıca kimseye haksızlık falan değil. Kusura bakım ya da bakmayın. Demirören 700 milyonluk kredi ödemiyorken devlet gariban parasının peşine düşmemeli.
Garibanın parasına düşmemeli mi ? Adamlar silah zoruyla mı kredi veriyor kardeşim bunu açıklar mısın ? Ben niye kredi almıyorum ? Biliyorum çünkü okul bitince seve seve ödeyeceğim o parayı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P Peter Jones
5 ay (17 mesaj)
borçları silerse 2023de oyum ak partiye