Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
48
Cevap
396
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Kullandığım Bilgisayarın Hangi parçalarını değiştireyim? (2. sayfa)

B brokengineer
6 yıl (2592 mesaj)
1070 in yanına 144hz monitör alıp fast sync açarsanız 60fps üstü yırtılma sorununuz düzelir. zaten 60fps altını 1080pde gtx1070 görmek biraz uğraş gerektirir. bu sebeple pek önermedim. ama gsync monitor istiyorsan asusun pg248q 180hz 1ms gsync monitorü var 1800tlden vatanda satılıyor. gysnc olmayan emsalleri ise 900lerden başlıyor ortalama 1100tl civarında.




H helll_599 Konu Sahibi
6 yıl (5359 mesaj)

H helll_599 Konu Sahibi
6 yıl (5359 mesaj)

H helll_599 Konu Sahibi
6 yıl (5359 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: GRANİT

hocam bilgisayarın güzel. yerinizde olsam ilk önce ekran kartını değiştirirdim. önerim gtx1070. mönitörünüz eğer 1080p 60hz ise onu da 1080p 1ms 144thz olanıyla değiştiniz mi oyunların keyfini sürersiniz. ayrıca 120gb ssdnin yanına bir 240gb ssd fena olmaz. işlemci anakart değişimine gitmek isterseniz kabylake serisinin cıkmasını beklemeni öneririm.

teşekkür ederim hocam bende öyle düşünüyorum zaten ilk önce ekran kartını değiştireceğim HDD de problem olduğu için yanına birde HDD alıcam kalan paraylada arkadaşlar güzel bir monitör al demişler onların ve senin tavsiyene göre bir monitör alırım islemci anakart değiştirmeyede başka zaman giderim hocam o kadar param yok


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H HaRdWaReMaNiaC
6 yıl (450 mesaj)
Monitorunuz kuracak oldugunuz sisteme gore cok zayıf kalacak. 1070 in yanına AOC 24 inc Gsync monitor tavsiye edicem fiyat/performans urunu 144 hertz tazele hızı 1 msaniye tepki suresi.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

H helll_599 Konu Sahibi
6 yıl (5359 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: HaRdWaReMaNiaC

Monitorunuz kuracak oldugunuz sisteme gore cok zayıf kalacak. 1070 in yanına AOC 24 inc Gsync monitor tavsiye edicem fiyat/performans urunu 144 hertz tazele hızı 1 msaniye tepki suresi.

Kaç para hocam Link alabilirmiyim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H helll_599 Konu Sahibi
6 yıl (5359 mesaj)
herkeze yorumları için teşekkür ederim başka tavsiyede bulanacak arkadaş varmı


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O oFLidu
6 yıl (58 mesaj)
Ekran kartı EVGA GTX 1070.
HDD olarak da Toshiba öneririm.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H helll_599 Konu Sahibi
6 yıl (5359 mesaj)

H helll_599 Konu Sahibi
6 yıl (5359 mesaj)
beyler hiç tavsiye vericek yok mu ?




A Angelmax
6 yıl (15775 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: helll_599

şu monitör nasıl beyler iyimi

http://www.vatanbilgisayar.com/asus-24-vg248qe-1ms-144hz-full-hd-hdmi-dp-3d-gaming-monitor.html


Eski bir model o kardeşim, ben pek önermem.. biraz daha üzerine ekleyip daha güncel ve iyi modellere bakmalısın..


Bu mesaja 2 cevap geldi.

H helll_599 Konu Sahibi
6 yıl (5359 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Angelmax


quote:

Orijinalden alıntı: helll_599

şu monitör nasıl beyler iyimi

http://www.vatanbilgisayar.com/asus-24-vg248qe-1ms-144hz-full-hd-hdmi-dp-3d-gaming-monitor.html


Eski bir model o kardeşim, ben pek önermem.. biraz daha üzerine ekleyip daha güncel ve iyi modellere bakmalısın..

hangi modellere göz atmayalım hocam önerdeğiniz modelleri söylermisiniz.

birde bu ekran kartını almak istiyorum uyumsuzluk sorunu yaşamam dimi hocam teşekkür ederim yardımınız için iyi bayramlar.
https://www.amazon.com/EVGA-GeForce-Support-Graphics-08G-P4-6276-KR/dp/B01I60OGUK/ref=sr_1_1?s=pc&ie=UTF8&qid=1473775170&sr=1-1&keywords=evga+gtx+1070


Bu mesaja 2 cevap geldi.

A Angelmax
6 yıl (15775 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: helll_599

hangi modellere göz atmayalım hocam önerdeğiniz modelleri söylermisiniz.

birde bu ekran kartını almak istiyorum uyumsuzluk sorunu yaşamam dimi hocam teşekkür ederim yardımınız için iyi bayramlar.
https://www.amazon.com/EVGA-GeForce-Support-Graphics-08G-P4-6276-KR/dp/B01I60OGUK/ref=sr_1_1?s=pc&ie=UTF8&qid=1473775170&sr=1-1&keywords=evga+gtx+1070


Monitör: ViewSonic XG2401 24" 1 ms 144 Hz LED Full HD 2xHDMI MHL DP USBhttp://www.incehesap.com/viewsonic-xg2401-24-fiyati-31217/

Alternatif: BenQ XL2430T 24" 1 ms 144 Hz LED Full HD DVI 2xHDMI DPhttp://www.gameekstra.com/BENQ-24-XL2430T-LED-1MS-144Hz-DVIHDMIx2-PIVOT-Gaming-Monitor,PR-4418.html

Alternatif: AOC G2460PF 24" 1 ms 144 Hz LED Full HD VGA DVI HDMI DPhttp://www.teknobiyotik.com/cevre-birimleri/monitor/aoc-24-g2460pf-1920x1080-1ms-144hz-hdmi-dvi-dp-full-hd-gaming-led-monitor.html

Ekran kartı her türlü anakarta uyar kardeşim, sorun çıkmaz.. Sağol, sana da iyi bayramlar.. :)


Bu mesaja 3 cevap geldi.

N northwood
6 yıl (3869 mesaj)
hocam hdtune'un health sekmesinde sorunlu olarak işaretlenmiş satır var mı?varsa hangisi?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

H helll_599 Konu Sahibi
6 yıl (5359 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Angelmax


quote:

Orijinalden alıntı: helll_599

hangi modellere göz atmayalım hocam önerdeğiniz modelleri söylermisiniz.

birde bu ekran kartını almak istiyorum uyumsuzluk sorunu yaşamam dimi hocam teşekkür ederim yardımınız için iyi bayramlar.
https://www.amazon.com/EVGA-GeForce-Support-Graphics-08G-P4-6276-KR/dp/B01I60OGUK/ref=sr_1_1?s=pc&ie=UTF8&qid=1473775170&sr=1-1&keywords=evga+gtx+1070


Monitör: ViewSonic XG2401 24" 1 ms 144 Hz LED Full HD 2xHDMI MHL DP USBhttp://www.incehesap.com/viewsonic-xg2401-24-fiyati-31217/

Alternatif: BenQ XL2430T 24" 1 ms 144 Hz LED Full HD DVI 2xHDMI DPhttp://www.gameekstra.com/BENQ-24-XL2430T-LED-1MS-144Hz-DVIHDMIx2-PIVOT-Gaming-Monitor,PR-4418.html

Alternatif: AOC G2460PF 24" 1 ms 144 Hz LED Full HD VGA DVI HDMI DPhttp://www.teknobiyotik.com/cevre-birimleri/monitor/aoc-24-g2460pf-1920x1080-1ms-144hz-hdmi-dvi-dp-full-hd-gaming-led-monitor.html

Ekran kartı her türlü anakarta uyar kardeşim, sorun çıkmaz.. Sağol, sana da iyi bayramlar.. :)

sağol hocam yardımların için ucuz yollu olanı alırım hocam ya asus olan 1100 tl falan onu alsam işimi görmez mi olmadı senin tavsiye ettiklerinden en ucuz olanı alıcam cok pahalı fiyatlar şimdi insan bi monitörede 1500-1700 tl verince bir tuhaf hissediyor kendini


Bu mesaja 2 cevap geldi.

H helll_599 Konu Sahibi
6 yıl (5359 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: northwood

hocam hdtune'un health sekmesinde sorunlu olarak işaretlenmiş satır var mı?varsa hangisi?

hocam işin ilginç yanı tertemiz çıktı hdd sonuçlarda bunlar hata bu konuyada atmıştım sonuçları dopac34 hocam değerlendirmişti hdd yi niye böyle saçma sapan hatalar veriyor anlamıyorum sırf bu yüzden hdd yi atıcam duvara gidip yeni 1 tb lik hdd alıcam durduk yere masrafa gireceğim

https://forum.donanimhaber.com/m_96330856/tm.htm

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helll_599 -- 14 Eylül 2016; 0:54:12 >
Bu mesaja 4 cevap geldi.

N northwood
6 yıl (3869 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: helll_599

quote:

Orijinalden alıntı: northwood

hocam hdtune'un health sekmesinde sorunlu olarak işaretlenmiş satır var mı?varsa hangisi?

hocam işin ilginç yanı tertemiz çıktı hdd sonuçlarda bunlar hata bu konuyada atmıştım sonuçları dopac34 hocam değerlendirmişti hdd yi niye böyle saçma sapan hatalar veriyor anlamıyorum sırf bu yüzden hdd yi atıcam duvara gidip yeni 1 tb lik hdd alıcam durduk yere masrafa gireceğim

https://forum.donanimhaber.com/m_96330856/tm.htm

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >

hocam bilgisayarıma sğ tıklyın yönet diyin.disk yönetimini açın bir ss atın.hangi bölüme sistem kurulu olduğu anlaşılır ama siz yine hangi bölümde sistem kurulu olduğunu belirtirseniz iyi olur.sorun belki de sistemin yanlış disk bölmesine kurulu olmasından da kaynaklanıyor olabilir.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

H helll_599 Konu Sahibi
6 yıl (5359 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: northwood

quote:

Orijinalden alıntı: helll_599

quote:

Orijinalden alıntı: northwood

hocam hdtune'un health sekmesinde sorunlu olarak işaretlenmiş satır var mı?varsa hangisi?

hocam işin ilginç yanı tertemiz çıktı hdd sonuçlarda bunlar hata bu konuyada atmıştım sonuçları dopac34 hocam değerlendirmişti hdd yi niye böyle saçma sapan hatalar veriyor anlamıyorum sırf bu yüzden hdd yi atıcam duvara gidip yeni 1 tb lik hdd alıcam durduk yere masrafa gireceğim

https://forum.donanimhaber.com/m_96330856/tm.htm

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >

hocam bilgisayarıma sğ tıklyın yönet diyin.disk yönetimini açın bir ss atın.hangi bölüme sistem kurulu olduğu anlaşılır ama siz yine hangi bölümde sistem kurulu olduğunu belirtirseniz iyi olur.sorun belki de sistemin yanlış disk bölmesine kurulu olmasından da kaynaklanıyor olabilir.

Hocam sistem nereye kurulu derken windows'un nereye kurulu olduğunu soruyosanız ssd de kurulu sistemim 120 gb lık C sürücüsünde buyrun ben dediğiniz gibi görüntü atayım size

< Resime gitmek için tıklayın >

3 aydır böyle aptal aptal hatalarla uğraşıyorum D Ve E adam akıllı kullanılamıyor originden oyun indiricem mesela tak hız düşüyo masa üstü birden işlevini yitiriyor çileden çıktım bi D ve E sürücüsü sistemi ne hallere soktu




A Angelmax
6 yıl (15775 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: helll_599

sağol hocam yardımların için ucuz yollu olanı alırım hocam ya asus olan 1100 tl falan onu alsam işimi görmez mi olmadı senin tavsiye ettiklerinden en ucuz olanı alıcam cok pahalı fiyatlar şimdi insan bi monitörede 1500-1700 tl verince bir tuhaf hissediyor kendini


Önerdiğim modellerin hiç biri o fiyat aralığında değil ki.. en pahalısı 1300 lira küsür civarında.. ama daha ucuz olsun dersen yine eski bir model önermek durumundayım.. şu olabilir:

Monitör: AOC G2460PQU 24" 1 ms 144 Hz LED Full HD VGA DVI-D HDMI DPhttp://www.bimeks.com.tr/urun/147625/aoc-24-g2460pqu-genis-ekran-gaming-monitor-1ms-144hz.aspx


Bu mesaja 2 cevap geldi.

H helll_599 Konu Sahibi
6 yıl (5359 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Angelmax

quote:

Orijinalden alıntı: helll_599

sağol hocam yardımların için ucuz yollu olanı alırım hocam ya asus olan 1100 tl falan onu alsam işimi görmez mi olmadı senin tavsiye ettiklerinden en ucuz olanı alıcam cok pahalı fiyatlar şimdi insan bi monitörede 1500-1700 tl verince bir tuhaf hissediyor kendini


Önerdiğim modellerin hiç biri o fiyat aralığında değil ki.. en pahalısı 1300 lira küsür civarında.. ama daha ucuz olsun dersen yine eski bir model önermek durumundayım.. şu olabilir:

Monitör: AOC G2460PQU 24" 1 ms 144 Hz LED Full HD VGA DVI-D HDMI DPhttp://www.bimeks.com.tr/urun/147625/aoc-24-g2460pqu-genis-ekran-gaming-monitor-1ms-144hz.aspx

önerdiğiniz 3 modelden birini alıcam siz olsanız o ekranlardan hangini alırdınız mesela


Bu mesaja 2 cevap geldi.