Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir
48
Cevap
0
Tıklama
194
Öne Çıkarma
Cevap: Küçük bir çocuğun hayal gücü ve yapabildikleri.. (3. sayfa)

M
muratdem88
2 hafta (325 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Holy Templar

bende daha 10 yaşlarında filanken siteden arkadaşlarla internet kafeye gitmiştik, bayram günü olduğundan oldukça kalabalıktı. saati 1 tl, 5 masa açtırdık tam oyuna başlayacaz ( cs ya da half life 2 ) yandaki çocuk bu bilgisayarda fifa yok hadi değişelim dedi. bende tamam dedim masaları değiştirdik. biz arkadaşlarla oyuna başkadık ama 30 dk sonra kafede çalışan bana gelip süre bitti dedi. bende arkadaşlara süre bitti hadi gidelim diyorum, onlar bizim daha var diyor. bende bu nasıl iş, kafeci beni kazıkladı diye söve söve eve gidiyorum. arkadaşlar sonra geliyor falan filan. yıllar sonra farkediyorum, fifa oynayacak çocuk 30 dk açtırmış ben 1 saat, bunla yer değiştirince bu çocuk benim oynamam gereken 30 dk'yıda oynamış oldu.
bu dediğim 2000'li yılların başında oldu ama hiç unutmuyorum.
Şu an ne durumdasin hocam? Mesleğini çok merak ettim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
apocalypse Konu Sahibi
2 hafta (1279 mesaj)
Edit: 14.01.2020 Bugün babası ile görüştüm evlerinde bilgisayar yokmuş (durumları tahminimden daha kötüymüş) ben elimde olan eski bir labtop u vericem biraz eski ama en azından merakını giderir diye düşünüyorum.. Babası evde birkaç cep telefonu yapmış kartondan müthiş dedi..
Babası bu perşembe sünnet olacağını söyledi.. Ufaklık ile görüşemedim okuldaymış..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi apocalypse -- 14 Ocak 2020; 17:2:56 >


H
Holy Templar
2 hafta (5613 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: muratdem88

Şu an ne durumdasin hocam? Mesleğini çok merak ettim

Alıntıları Göster
akademisyenlik içim doktora aşamasındayım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
Kewell7
2 hafta (109 mesaj)
Tamam çoğumuzun o yaşlarda bilgisayarı yoktuda belki arkadaşın hediye edeceği o Laptop çocuğa çok şey katabilir ilerde yazılım ya da kodlamayla uğraşabilir.
Herşeye olumsuz bakmayalım.

Benimde ortaokulda bir akrabam pc kasası vermişti. Mouse bile kaldırmıyordu o kadar eski sistem.Boşa masraf yapmıştık o zamanlar bilgim yoktu.Sadece Volfied vardı.Bir süre sonra çöpe gitti haliyle...





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Ua-87



M
melek12345
2 hafta (291 mesaj)
neyin akademisyeni işte





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Holy Templar

B
Bilgisayar Bağımlısı
geçen hafta (3018 mesaj)
Tebrikler. Yaptığınız gerçekten onun için etkileyici ve önemli olacaktır. Bilgisayarı teslim etmeden önce böyle çocukların kullanabileceği eğlenceli bir şekilde sürükle bırak algoritma oyunları var. Programlamanın temelini öğretmek için başlangıç için heveslendirici olabilir.

Ben çok erken bilgisayar sahibi oldum fakat yıllarca internet olmadan boş boş oyun oynadım. Eve ilk bilgisayarın alındığı zamanı hatırlıyorum inanılmaz bir duygu gerçekten




M
mehmehcik_71
geçen hafta (294 mesaj)
Gece gece hem hüzünlendirdin hem sevindirdin. Yüzün hep gülsün ,işin gücün rast gitsin üstad.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @apocalypse

U
ummugulsum.1
geçen hafta (3 mesaj)
😂😂





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


M
musab.erdemir
geçen hafta (21 mesaj)
6-7 yasinda cocuk nasıl net kafeye girebiliyor yaş sınırı yok mu?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

J
jackal___61
geçen hafta (2794 mesaj)
bana sallıyorsun gibi geldi ama olsun.




U
UcanPanda35
geçen hafta (1498 mesaj)
Her çocuk saçma şeyleri izleyecek diye bir şey yok. Önemli olan yönlendirmek, bu yapılabilirse bilgisayar ve internet inanılmaz kaynaklara erişim sağlayabilir.




Bu mesajda bahsedilenler: @Patren

A
apocalypse Konu Sahibi
geçen hafta (1279 mesaj)
hocam kapıdan velisi ile kim gelirse gelsin alırsın internet kafeye.. ufaklık yanda bir esnafın çocuğu velisi var yani yanında..




Bu mesajda bahsedilenler: @musab.erdemir

A
apocalypse Konu Sahibi
geçen hafta (1279 mesaj)
Bakın arkadaşlar bu ufak çocuk benim elimde diye yok kenara çekilmemiştir.. HAYAL GÜCÜ ile ben de yaparım duygusu ile kendince başarmıştır.. kimine göre komiktir kimine göre hiçbir şeydir ama kendi imkanı ile başarmıştır ve başarmaya devam etmiştir.. benim burada gördüğüm bu dur arkadaşlar...




K
kimbehicayy
geçen hafta (2504 mesaj)
Çocuğun yaptığı şey muhteşem. Ama malesef bunda nevar o yaşta benimde bilgisayarım yoktu ne olmuş yani diyen bu dangozlar herzaman çıkacak karşısına ve o çocukta vazgeçecek birgün





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.