Bu konudaki kullanıcılar: 15 misafir, 1 mobil kullanıcı
258
Cevap
0
Tıklama
4
Öne Çıkarma
Cevap: Kredi Hayat Sigortası Kesin İptali (8. sayfa)

G
GILMOUR
2 ay (1542 mesaj)
Bu başlık gerçek anlamda kurtarıcı oldu , tüketiciye dayatılan haksız haraçvari ödemeler karşısında vatandaşın evden çıkmadan hakkını hakem heyeti yoluyla geri alması beni de çok mutlu ediyor.
Geçen hafta iade işlemiyle aldığım 3.262 lira ile birlikte sizin de yüklü miktarda iade almanız bu süreç içinde olan diğer arkadaşlara da umut verici oluyor.
Şikayet var sitesindeki taleplerde görüldüğü üzere , bankaların vatandaşa kredi tahsis ederken sigorta üzerinden nasıl vurgun yaptıkları da ayan beyan ortada.
Merak ediyorum bu poliçelerin gerçekte kullanılma oranı nedir?
Bir de kestikleri poliçenin tutarını , verilen krediden tahsil ederek , taksit sayısı kadar da faiz uygulanıyor


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @runo kral

C
cono01
2 ay (810 mesaj)
Haklısınız Peşin satıp krediden düşüyolar bide bari hariç olarak ilk 12 taksite felan farksız 12 ye bölüp ekleyinde millet uyanmasın 2. iade talebim 2 gün sonra 2 ayı dolacak tbb baya yavaşlattı işleri





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cono01 -- 17 Mayıs 2020; 0:35:44 >


Bu mesajda bahsedilenler: @GILMOUR

T
theVerge
2 ay (4367 mesaj)
TBB Hakem Heyetinden olumsuz sonuclanan oldu mu hic? Benim basvurumda bekliyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theVerge -- 17 Mayıs 2020; 11:34:37 >


R
runo kral
2 ay (47 mesaj)
Hocam kesinlikle inanın bu konu sayesinde dün arkadaşında baş vuruşunu yaptık bu konudan ekmek yiyen daha baya çıkar diye düşünüyorum:)))





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @GILMOUR

D
DrOK
2 ay (107 mesaj)
Arkadaşlar merhaba bende yakın zamanda qnbden kredi kullandım.
İki adet sigorta yaptılar. Bugün iptali için görüştüğümde birisi krediye bağlı diğer krediden bağımsız, bağımsız olanı iptal edebilirim fakat cayma sürenizi geçtiğiniz için şuan 1 yıl bekleme süresindesiniz buna bağlı geri ödeme yapılmaz denildi.

Nasıl bir yol izlemeliyim ? Teşekkürler





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DrOK -- 18 Mayıs 2020; 13:36:18 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
strident
2 ay (93 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: DrOK

Arkadaşlar merhaba bende yakın zamanda qnbden kredi kullandım.
İki adet sigorta yaptılar. Bugün iptali için görüştüğümde birisi krediye bağlı diğer krediden bağımsız, bağımsız olanı iptal edebilirim fakat cayma sürenizi geçtiğiniz için şuan 1 yıl bekleme süresindesiniz buna bağlı geri ödeme yapılmaz denildi.

Nasıl bir yol izlemeliyim ? Teşekkürler
Sizinde bahsettiğiniz gibi kredi bağlantılı sigorta olayı var.benimde kredi çektiğim garanti bankası bu durumu durmadan öne sürüyor.acaba kredisi böyle olup bireysel hakem heyetinden nasıl sonuç aldılar olumlu ya olumsuz örnek teşkil edecek birileri varsa belirtirse sevinirim.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

D
DrOK
2 ay (107 mesaj)
Kredi bağımsız için ve bağımlı içinde başvuracağım ama ikisinide geri alabilir miyim bilmiyorum.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @strident

C
cono01
2 ay (810 mesaj)
Aradaşım hiç bir fark yok bizde kredi ekranına geçebilmek için kendimiz onaylıyoruz 30 gün içinde cayma hakkın var kredi ile alakası yok ben metin dodururken krediden bahsetmiyorum. xxx poiçe numaralı sigortanın iptalini talep ediyorum bitti gitti yukarıda hazır var koydum kopyalayıp kendine uyarla.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cono01 -- 21 Mayıs 2020; 3:32:38 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @DrOK

D
DrOK
2 ay (107 mesaj)
Teşekkürler, başvurumu yapacağım.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @cono01

C
cono01
2 ay (810 mesaj)
Arkadaşlar nasıl internetten ayakkabı alırken 3 farklı numara ayakabı alıp olmayan numaraları geri gönderiyolar çünkü yasal olarak iade hakkın var bilinçli bile olsa cigortada böyle, protesto amaçlı ayda 10 defa hayat cigortası yaptırıp iptal mi etsek ki akılları başlarına gelsin şu cigorta şirketlerinin.
Dip not:bilerek cigorta yazdım hukuki durumlarla uğraşmamak için.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cono01 -- 21 Mayıs 2020; 3:40:8 >


C
cono01
2 ay (810 mesaj)
Tekrar yazıyorum beğeni atın üste çıksın.

X/x/x tarihinde xxx tl tutarlı xxx poliçe numaralı zorunlu olarak yapılan hayat sigortamın iptal edilip parasının tamamının iade edilmesini talep ediyorum. İptal edilmesse Türkiye bankalar birliği bireysel müşteri hakem heyetine şikayet hakkımı kullanacağımı bildiririm.
Oturaklarınıza bu metni gönderin.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T
the viper
2 ay (556 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cono01

30 gün dolmadan hemen bankadan iptal talep edin hepsini belirtin.
Konuya yeni gelenlere örnek metin atıyorum 3 tane sigortaya göre kendinoze göre oynama yapıp gönderebilirsiniz.son bölümü bilerek ekledim ciddiyet belli olsun diye.

X/x/x tarihinde xxx tl+xxx tl+xxx tl tutarlı xxx, xxx ve xxx poliçe numaralı 3 adet zorunlu olarak yapılan hayat sigortamın iptal edilip parasının tamamının iade edilmesini talep ediyorum. İptal edilmesse Türkiye bankalar birliği bireysel müşteri hakem heyetine şikayet hakkımı kullanacağımı bildiririm.
Türkiye bankalar birliği bireysel müşteri hakem heyeti dilekçe örneği var mıdır ? (bankanın reddetiğine dair)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C
cono01
2 ay (810 mesaj)
Zaten başvururken ne yazdığınızı soruyor sigorta iptal talebim gerçekleştirilmedi yazabilirsiniz yada aynı metni kopyalayın sondaki tbb şikayet ederim kısmını silin.

X/x/x tarihinde xxx tl+xxx tl+xxx tl tutarlı xxx, xxx ve xxx poliçe numaralı 3 adet zorunlu olarak yapılan hayat sigortamın iptal edilip parasının tamamının iade edilmesini talep ediyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cono01 -- 23 Mayıs 2020; 4:51:13 >


Bu mesajda bahsedilenler: @the viper

1
16txs1963
2 ay (471 mesaj)
Banka iptal mailine cevap vermezse nasıl bir yol izlememiz gerekiyor. 1,5 aydır olumlu veya olumsuz geri dönüş yapılmadı.

Herkese iyi bayramlar





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
the viper
2 ay (556 mesaj)
İhtiyaç kredisi başvuru ekranlarımızda krediye ait bilgilendirmelerle birlikte kredi hayat sigortasına ait bilgilendirmeler de ilgili yasal düzenlemeler çerçevesinde yapılır ve yapılan kredi başvuruları bu bilgilendirmelerin okunması ve kabul edilmesi şartıyla işleme alınır. Kullanılan ihtiyaç kredisine ilişkin “sigorta” bir tahsis koşulu olduğundan, Enpara.com ihtiyaç kredileri sigortasız kullandırılmaz. Bankamızca yürütülen bireysel kredilerle bağlantılı sigorta işlemlerinde; “Bireysel Kredilerle Bağlantılı Sigortalar Uygulama Esasları Yönetmeliği”ne uygun hareket edilmesi esas olup, söz konusu poliçenin bankamız aracılığı ile yaptırılmasına ilişkin hiçbir zorunluluk bulunmuyor. Müşterilerimizin farklı bir sigorta şirketi üzerinden aynı teminatlarla ve doğru biçimde ürettirdiği ve bankamıza ibraz ettiği tüm poliçeler/sertifikalar bankamızca kabul edilir.



Enpara.com ihtiyaç kredisinin sigortasız kullandırılması maalesef mümkün değildir. Ancak başka bir sigorta şirketinden aynı teminatlarla ve dain-i mürtehin QNB Finansbank A.Ş. Enpara Şubesi olacak şekilde düzenlettirdiğiniz hayat sigortası poliçesini bankamıza iletmeniz halinde, bankamızca düzenlenen poliçenin iptalinin sağlanabileceğini bilmenizi isteriz. Eğer mevcut poliçeniz aşağıda yer alan şartları sağlıyor ise poliçe görüntüsünü cozum@enpara.com e-posta adresimize göndermeniz durumunda memnuniyetle yardımcı olmak isteriz.



· Kredi borçlusu ile sigortalının aynı kişi olması,

· Hayat poliçelerinde sigorta bedelinin minumum müşterimizin kredisinin kalan ana parası kadar olması,

· Dain-i Mürtehin alanında QNB Finansbank A.Ş. Enpara Şubesi yazmalı,

· Poliçenin başlangıç ve bitiş tarihinin kredi ile uyumlu olması,

· Poliçe içerisinde vefat, sürekli sakatlık ya da daimi maluliyet teminatlarını kapsadığını gösteren bir madde olması.



Cep şubemizin açılış ekranının alt kısımda yer alan Çözüm Merkezi adımından bize her zaman yazabilirsiniz.

böyle cevap geldi ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C
cono01
2 ay (810 mesaj)
Cevap verilmedi diye tbb başvuru yapacaksınız.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cono01 -- 25 Mayıs 2020; 23:11:10 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @16txs1963

C
cono01
2 ay (810 mesaj)
Herkese gelen standart cevap tbb hakem heyetine başvuracaksınız.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cono01 -- 25 Mayıs 2020; 23:9:50 >


Bu mesajda bahsedilenler: @the viper

T
the viper
2 ay (556 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cono01

Cevap verilmedi diye tbb başvuru yapacaksınız.
üstad dekont ve poliçeleri yollamamıştım ama ekte... dün yolladım. eğer red gelirse tbb ye başvuracağım ?




A
airlach
geçen ay (146 mesaj)
merhaba. bende hayat sigortasını daha sonra iptal ettirmek üzere garantiden krediye başvuru yapacağım. krediyi almadan önce banka sigorta priminin nasıl ödeneceğini soruyor. bu bağlamda daha sonra sigortayı iptal ettirirken uğraşmamak adı hangi yoli daha mantıklı, sigorta priminin krediden düşülmesi mi yoksa primlerin kredi kartıma taksit yapılarak mı ödenmesi?




T
the viper
geçen ay (556 mesaj)
valla başvurdum enpara için bakalım ne olacak ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.