Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
44
Cevap
663
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Köye kadar götürür müsün beni ?
K
geçen hafta (4420 mesaj)
Onbaşı
Konu Sahibi

https://youtu.be/AL2Nlt1Yezo?si=SqUzuZfoceaOQYym




< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

K
geçen hafta (16995 mesaj)
Yarbay

Headlong köye göçecek. Ben de köydeyim. Zaten 10 yıl sonra butun zenginler köyde yaşıyor olacak



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
geçen hafta (4420 mesaj)
Onbaşı
Konu Sahibi

Şimdi siz yaslanndiniz ya köy aşkı ordan geliyor



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kaygerya
K
geçen hafta (16995 mesaj)
Yarbay

İnsandan tiksindik de ondan. Nalet olsun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Keynesinkızı
K
geçen hafta (4420 mesaj)
Onbaşı
Konu Sahibi

Bu çok doğru ses gürültü tahammül edilmiyor eskiden ses gürültü hissetmezdim şimdi gelemiyorum hemen baş ağrısı



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kaygerya
U
geçen hafta (10457 mesaj)
Yüzbaşı

Köyde daha çok gürültü var bu arada ne zaman köye gitsem rüzgar sesinden başım şişiyor ortalıkta rüzgar kıran bir şey olmadığına direkt sana çarpıyor şehirde en azından binalar falan engelliyor



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
geçen hafta (16995 mesaj)
Yarbay

Gürültüden ziyade, insanlar nasıl konusacağını bile bilmiyor. Her şeyi söylemekte kendilerine hak görüyorlar. Pervasızlık cehalet akıyor insanlardan. Bundan tiksindim ben.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Keynesinkızı
K
geçen hafta (4420 mesaj)
Onbaşı
Konu Sahibi

Rüzgar sesi mi yüksek sesli araç sesimi



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Ulpro
K
geçen hafta (4420 mesaj)
Onbaşı
Konu Sahibi

Ama o her yerde olan şey ya nereye gidersen git karşına çıkar bunun okumuşu da aynı misal



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kaygerya
U
geçen hafta (10457 mesaj)
Yüzbaşı

Aracın sesi yanından gittiğinde kesiliyor ama köy yerinde rüzgar hiç kesilmiyor bide bir arabanın egzozu çöp değilse fazla ses yapmıyor



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Keynesinkızı
T
geçen hafta (4664 mesaj)
Yüzbaşı

SENİN KÖYÜN KARS BRO PUHAHAHAHHAHA


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
geçen hafta (16995 mesaj)
Yarbay

köyde çıkmıyor. Kimseyle muhattap olmak zorunda değilsin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Keynesinkızı
K
geçen hafta (4420 mesaj)
Onbaşı
Konu Sahibi

Sjsjsjjsjs Kars'a gidicem bu iki sene içinde kafamda var



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @tonbalıklı
T
geçen hafta (4664 mesaj)
Yüzbaşı

öyyky




Bu mesajda bahsedilenler: @Keynesinkızı
H
geçen hafta (14099 mesaj)
Yarbay

Doğa sesinden rahatsız olmak cinsligin en uç boyutudur, doğa sesleri arkplan gürültüsü ve rahatsız etmemesi gerekir, ben bile o cinslik seviyesinde degilim. Sadece köpek hvlmsı ve insan gürültüsünden rahatsız olurum. Köyde köpek illeti coktur ama iyi bir izolsyon ve biraz büyük arsayla sorunu cözmek daha kolay olabilir, apartmanlarda, zıplama tepinme esya cekme seslerini izlsyonla bile engelleyemezsin, cünkü bina kolonundan taşınıyor.. Diğer sesler darbe sesi değil onları engellemek daha kolay ağır kütle koyacaksın sesin önüne yani özetle daha başarılı bir engelleme mümkün





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 3 Haziran 2026; 11:59:38 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Keynesinkızı
H
geçen hafta (14099 mesaj)
Yarbay

Bak apartman dairesinde bir binayı 10 kisi paylaşıyorsun ama müstakil köy evinde, bina tamamen sana ait. Apartmanlarda falakalık insanlar oluyor sadece gürültü değil..

Geçenlerde @sansoru psletmis mesela alttaki velet. Ayagımla üstünden atlamak mecburiyetinde kaldım. Sonra biz aşagı katta oturuyoruz diyip aidat vermeyen hırtlar, ben yönetici olmam diyen aveller, şunu bunu yaptıracağız diye para dilenenler, bahceyi sahiplenip milletin gezinmesinden hoşlanmayan zemin kat sakinleri, say say bitmez..

Böyle mevzular sadece varoş yerlerde olmuyor üstelik, korkunc paralara satılan apt daireleri var, mesela bu oturdugum yer üst düzey bir yer ve burada bile bazı sorunlar var.. Buradan apt dairesi almak icin sadece para gerekiyor cünkü, başka bir sey gerekmiyor.. Parayı bstıran alıyor, hırt da alıyor, hayvan da alıyor, nereden geldigi belirsiz adamlar flan da alıyor..

Apartman kesinlikle igrenc ve müstakil siteler de aynı sekil igrenc.. Bina tamamen kendine ait olmalı ve apartman ya da müstakil site yönetim sacmalıgı olmamalı.. uzak olmsını bir dezavantaj olarak görmyorum cünkü araba var en fazla yarım saat araba kullanırım bilemedin 40 dk.. sorun yok..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 3 Haziran 2026; 12:24:11 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Keynesinkızı
K
geçen hafta (16995 mesaj)
Yarbay

Evet özellikle apartman altı zemin katlarda yukarıdan yağan sigara izmaritleri vs yaşamı resmen mumkunsuz kılıyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Headlong Into Carnage
H
geçen hafta (14099 mesaj)
Yarbay

Apartman insanlık dışı bir şey gerçekten. Ev 3 cepheli bile olsa 1 cephe hep eksik. Mutfakta mesela tezgahın orada pencere olsa bunu apartman dairesinde yapamıyorsun, arkasında yan daire var cünkü. Koridor tavanına tavan penceresi ışıklık desen yapamazsın. Direkt kendini dışarı atamıyorsun merdiven ineceksin ya da @sansor kullanacaksın. Eski evde otururken pinti herifler, makineye kurtarma bile taktırmıyorlardı elektrik gidince icinde kalıyorduk, fakat bahceye cit istiyorlardı flan.. Neymis hırsızdan tırsıyorlar. Herifler falakalık gercekten.. Yatırsan vurmaya doyamazsın şılak şılak... Tabanları patlatırsın :D


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kaygerya
K
geçen hafta (16995 mesaj)
Yarbay

Aynen aga çok haklısın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Headlong Into Carnage
K
geçen hafta (4420 mesaj)
Onbaşı
Konu Sahibi

Doğa sesini bende seviyorum da cnsllgle bağıni cozemedim



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Headlong Into Carnage