| Headlong köye göçecek. Ben de köydeyim. Zaten 10 yıl sonra butun zenginler köyde yaşıyor olacak |
| Şimdi siz yaslanndiniz ya köy aşkı ordan geliyor |
| İnsandan tiksindik de ondan. Nalet olsun |
| Bu çok doğru ses gürültü tahammül edilmiyor eskiden ses gürültü hissetmezdim şimdi gelemiyorum hemen baş ağrısı |
| Köyde daha çok gürültü var bu arada ne zaman köye gitsem rüzgar sesinden başım şişiyor ortalıkta rüzgar kıran bir şey olmadığına direkt sana çarpıyor şehirde en azından binalar falan engelliyor |
| Gürültüden ziyade, insanlar nasıl konusacağını bile bilmiyor. Her şeyi söylemekte kendilerine hak görüyorlar. Pervasızlık cehalet akıyor insanlardan. Bundan tiksindim ben. |
| Rüzgar sesi mi yüksek sesli araç sesimi |
| Ama o her yerde olan şey ya nereye gidersen git karşına çıkar bunun okumuşu da aynı misal |
| Aracın sesi yanından gittiğinde kesiliyor ama köy yerinde rüzgar hiç kesilmiyor bide bir arabanın egzozu çöp değilse fazla ses yapmıyor |
| köyde çıkmıyor. Kimseyle muhattap olmak zorunda değilsin. |
| Sjsjsjjsjs Kars'a gidicem bu iki sene içinde kafamda var |
| Doğa sesinden rahatsız olmak cinsligin en uç boyutudur, doğa sesleri arkplan gürültüsü ve rahatsız etmemesi gerekir, ben bile o cinslik seviyesinde degilim. Sadece köpek hvlmsı ve insan gürültüsünden rahatsız olurum. Köyde köpek illeti coktur ama iyi bir izolsyon ve biraz büyük arsayla sorunu cözmek daha kolay olabilir, apartmanlarda, zıplama tepinme esya cekme seslerini izlsyonla bile engelleyemezsin, cünkü bina kolonundan taşınıyor.. Diğer sesler darbe sesi değil onları engellemek daha kolay ağır kütle koyacaksın sesin önüne yani özetle daha başarılı bir engelleme mümkün |
|
Bak apartman dairesinde bir binayı 10 kisi paylaşıyorsun ama müstakil köy evinde, bina tamamen sana ait. Apartmanlarda falakalık insanlar oluyor sadece gürültü değil.. Geçenlerde @sansoru psletmis mesela alttaki velet. Ayagımla üstünden atlamak mecburiyetinde kaldım. Sonra biz aşagı katta oturuyoruz diyip aidat vermeyen hırtlar, ben yönetici olmam diyen aveller, şunu bunu yaptıracağız diye para dilenenler, bahceyi sahiplenip milletin gezinmesinden hoşlanmayan zemin kat sakinleri, say say bitmez.. Böyle mevzular sadece varoş yerlerde olmuyor üstelik, korkunc paralara satılan apt daireleri var, mesela bu oturdugum yer üst düzey bir yer ve burada bile bazı sorunlar var.. Buradan apt dairesi almak icin sadece para gerekiyor cünkü, başka bir sey gerekmiyor.. Parayı bstıran alıyor, hırt da alıyor, hayvan da alıyor, nereden geldigi belirsiz adamlar flan da alıyor.. Apartman kesinlikle igrenc ve müstakil siteler de aynı sekil igrenc.. Bina tamamen kendine ait olmalı ve apartman ya da müstakil site yönetim sacmalıgı olmamalı.. uzak olmsını bir dezavantaj olarak görmyorum cünkü araba var en fazla yarım saat araba kullanırım bilemedin 40 dk.. sorun yok.. |
| Evet özellikle apartman altı zemin katlarda yukarıdan yağan sigara izmaritleri vs yaşamı resmen mumkunsuz kılıyor |
| Apartman insanlık dışı bir şey gerçekten. Ev 3 cepheli bile olsa 1 cephe hep eksik. Mutfakta mesela tezgahın orada pencere olsa bunu apartman dairesinde yapamıyorsun, arkasında yan daire var cünkü. Koridor tavanına tavan penceresi ışıklık desen yapamazsın. Direkt kendini dışarı atamıyorsun merdiven ineceksin ya da @sansor kullanacaksın. Eski evde otururken pinti herifler, makineye kurtarma bile taktırmıyorlardı elektrik gidince icinde kalıyorduk, fakat bahceye cit istiyorlardı flan.. Neymis hırsızdan tırsıyorlar. Herifler falakalık gercekten.. Yatırsan vurmaya doyamazsın şılak şılak... Tabanları patlatırsın :D |
| Aynen aga çok haklısın |
| Doğa sesini bende seviyorum da cnsllgle bağıni cozemedim |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >