Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
248
Cevap
185010
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Konya Hava Savunma Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı

B
bitli06
Konu Sahibi

10 yıl (35 mesaj)
Kara Kuvvetleri
Sınıfı Hava Svn.
Statüsü Yedeksubay
Branşı 20 MM. ÇEKİLİ HV.SVN.TK.K. (OERLİKON)
Kabul Toplama Merkezi -
Gideceği Sınıf Okulu / Eğitim Merkezi HV. SVN. OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI KONYA

benim gibi konya'ya gidecek arkadaşlar var mı acaba?

yanılmıyorsam , dutlukır/meram a bağlı yeri...

bilgisi olan arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim...




M
mBilly
10 yıl (51 mesaj)
var kardeş. kısa dönem.

benim dışında 4-5 kişi daha var.

konya nın neresinde ben de tam olarak bilmiyorum. gidince bulucaz artık.




B
bitli06
Konu Sahibi

10 yıl (35 mesaj)
herkes için hayırlısı olur inşallah..




H
hamur84
10 yıl (8 mesaj)
bende varım uzun dönem...
sonunda buldum galiba konya için bi adet uzun dönem

Kuvveti Kara Kuvvetleri
Sınıfı Hava Svn.
Statüsü Yedeksubay
Branşı 40 MM. K/M ÇEKİLİ HV.SVN.TK.K.
Gideceği Sınıf Okulu / Eğitim Merkezi HV. SVN. OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI KONYA




B
bitli06
Konu Sahibi

10 yıl (35 mesaj)
ulaşımı hakkında bir bilginiz var mı arkadaşlar..otogardan falan kolayca gidiliyormu acaba




T
THESİMPSON
10 yıl (625 mesaj)
Uzun dönem olarak ben de gidiyorum hayırlısı ile görüşmek üzere...İletişime geçmek isteyenler pm atsın..




T
THESİMPSON
10 yıl (625 mesaj)
Biraz yukarılarda kalsın..Buraya düşecekler benimle iletişime geçsinler yardımcı olmaya çalışırım.




O
onurkou
10 yıl (38 mesaj)
HV. SVN. OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI KONYA
selamlar buraya kısa dönem er olarak az önce gideceğimi öğrendim. izmirden geleceğim uçak veya otobüs nasıl geleyim?
konyaya ulaştıktan sonra erişim nasıl sağlanır? hertürlü bilgiye açığım selamlar saygılar...




D
D0minator
10 yıl (23 mesaj)
Aday Nu. 30150
Adı ve Soyadı SAMET SEVER
Baba Adı İSA
Kuvveti Kara Kuvvetleri
Sınıfı Hava Savunma
Statüsü Yedek Subay
Branşı 20 MM. ÇEKİLİ HV.SVN.TK.K. (RHEİNMETALL (R/M))
Kabul Toplama Merkezi -
Gideceği Sınıf Okulu / Eğitim Merkezi HV. SVN. OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI KONYA

benimle birlikte buraya dusen 329. donem var mi beyler? nasil bi yerdir burasi? burdan genelde nereye gidilir?




O
onurkou
10 yıl (38 mesaj)
HV. SVN. OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI KONYA
aday nU: 326921
sınıfı hava savunma
statüsü kısa dönem er

AD SOYAD: ONUR UZUNLAR
329. DÖNEM İZMİRDEN KONYA'YA HERTÜRLÜ ULAŞIM TAVSİYESİNE AÇIĞIM...




B
boyabadanaci
10 yıl (4 mesaj)
Kara Kuvvetleri
Sınıfı Hava Svn.
Statüsü Yedeksubay
Branşı 20 MM. ÇEKİLİ HV.SVN.TK.K. (OERLİKON)
Kabul Toplama Merkezi -
Gideceği Sınıf Okulu / Eğitim Merkezi HV. SVN. OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI KONYA

Ben de varım arkadaşlar...
Kimilerine göre banyo ve kantini fena kimilerine göre ise akserliğin en kıyak yapılacağı ama yedek subay adaylarının bol bol ders çalışacağı bir mevki...
Şimdi lütfen herkes 142. sayfayı açsın konumuz yatay atış ve yer çekimi ivmesi.. :))




A
akagunay
10 yıl (250 mesaj)
kuzenim kısa dönem İSTİHKAM olarak düştü..Bilgi verirmisiniz???Buradan 1 ay sonra dağıtım yapılıyor mu yoksa burada mı kalıyorum saolsun




H
haydin04
10 yıl (2 mesaj)
s.a onur bende izmirden gidicem olmadı beraber gideriz sen ne zaman nasıl gitmeyi düsünüyon?

HV. SVN. OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI
statüsü kısa dönem er




B
blue_gate
10 yıl (1 mesaj)
Hayırlı Teskereler evvela tertip mi olduk şimdi sizinle...
Aday No 99031





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blue_gate -- 10 Ağustos 2009; 2:14:12 >


A
altay01
10 yıl (145 mesaj)
selamlar ismim halil ibrahim adana dan

HV. SVN. OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI konya kısa donem er im orda kalma ihtimalimiz var mı ?




H
hasar
10 yıl (25 mesaj)
Kuvveti Kara Kuvvetleri
Sınıfı Hava Savunma
Statüsü Yedek Subay
Branşı 20 MM. ÇEKİLİ HV.SVN.TK.K. (OERLİKON)
Kabul Toplama Merkezi -
Gideceği Sınıf Okulu / Eğitim Merkezi HV. SVN. OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI KONYA


Arkadaşlar benim de buraya çıktı..bir bilgi...??




O
onurkou
10 yıl (38 mesaj)
haydin04
selamlar, Kent Turizm diye bir otobüs firmasından yer ayırttım internetten, başka yapabildiğim birşey yok. Konyalı arkadaşlara sorucam bugün nasıl gidilir nasıl edilir hesabı.




F
fcsank
10 yıl (22 mesaj)
Arkadaşlar hepinize hayırlı olsun. Ben Konyalıyım askerliğimi 313 kd olarak yaptım. Dutlukırı Konya merkez meram ilçesinde ulaşım konusunda sıkıntı çekmezsiniz otogardan inince aydınlık dolmuşlarına bineceksiniz bu dolmuş sizi mevlanaya kadar götürür dilerseniz teslim olana kadar mevlana civarında gezip yemek yiyebilirsiniz. Daha sonra mevlananın önünden meram yeni yol dolmuşuna biniyorsunuz ve hava savunma okulunun önünde iniyorsunuz. hepinize hayırlı teskereler....




H
haydin04
10 yıl (2 mesaj)
neyse bende bakayım kent turizme olmadı bugün bileti alırım bak bu benim numaram (0555 623 23 81)kaydet istersen gitmeden bi konusuruz senle yine hadi kolay gelsin.




F
falcon2002
10 yıl (2 mesaj)
Kuvveti Kara Kuvvetleri
Sınıfı Hava Savunma
Statüsü Yedek Subay
Branşı 20 MM. ÇEKİLİ HV.SVN.TK.K. (OERLİKON)
Kabul Toplama Merkezi -
Gideceği Sınıf Okulu / Eğitim Merkezi HV. SVN. OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI KONYA

şimdien tüm devrelerime hayırlı tezkereler