Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
3163
Cevap
0
Tıklama
23
Öne Çıkarma
Cevap: (KONAMİ) Efootball 2022/Next-Gen/Ps4-Ps5/[ANA KONU] (5. sayfa)

D DG19O3
6 ay (24 mesaj)
Daha oyun beta sakin olun eminim iyi oyun olacağına bana o kadar da kötü gelmedi. Daha da iyi olur yani.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

U U2ME2
6 ay (1734 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: DG19O3

Daha oyun beta sakin olun eminim iyi oyun olacağına bana o kadar da kötü gelmedi. Daha da iyi olur yani.
Beta olsa ne olur hocam? Prototip bu işte... Her PES demosunda zıplayıp "daha demo bu tam sürümde düzelir" diyen dayılar gibisin resmen. :D




N neo23
6 ay (4801 mesaj)
Konuşmak için erken ,ne de olsa beta sürümü.2 maç attım,bir tanesinde full lag vardı.
İlk izlenimim,Pes 2021 ,Pes 2020 elinizde hangisi varsa o oyunları iyi saklayın,çok büyük bir değişim olmazsa en kötü Pes oyununu yapmayı başarmışlar.
Zoom kamera ,sizi kandırmasın ,bu oyun ,şu haliyle playstation1 döneminde yapılan berbat futbol oyunları (This is Football,Actua Soccer) gibi hatta onlardan da kötü!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B Burak2658
6 ay (2819 mesaj)
hocam bir dur Allah aşkına.daha bismillah demeden oyunu yerin dibine sokmuşsun.

ps storedaki açıklamayı okudunmu.
Beta sürüm bu ,demoda değil,oyunun son halide değil.
Açık açık demişler yeni futbol oyunu online performans testi.Ana amacı sunucuların stabilitesi ile bağlantı kalitesinin yanı sıra eşleştirme sisteminin performansını değerlendirmek.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @neo23

K kacanga
6 ay (6039 mesaj)
Pes 2018 online beta da amaç aynıydı oyun çok iyiydi tam sürümde bozdular. İnsaallah bunda tam tersi olur.

Bu arada bu oyun yeni motorla yapılmış . Bu eski motor diyenler neye dayanarak diyorlar bilmiyorum. Eski motorla yapılıp yeninin logosuyla yayınlamaya iki firma da izin verir mi sizce

< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Burak2658

B Burak2658
6 ay (2819 mesaj)
çok fazla bilgi kirliliği var,mobile diyenler bile var.
unreal 4 mü yoksa 5 mi kullanıldı ben onu merak ediyorum.
birde eski nesil ile yeni nesil arasında farklılar var deniliyor.

top toplayıcı çocukların top vermesi
dinamik hava durumu
dinamik tezahürat
arka plan sinematik




Bu mesajda bahsedilenler: @kacanga

D darkmountain
6 ay (508 mesaj)
Ya üstadım nasıl duralım zaten geçen sene oyun cıkarmamışsın es geçmissin busene bekletiler artmış. Öte yandan Nextgen makinalar gelmiş fifadan herkes şikayetçi tam bu dönemde roket gibi jilet gibi oyun yapman lazımken adama derler 2 senedir sen hareketli kamera yapay zekasımı getirdin diye.

yok Unreal engine geliyor yok gerçek futbola hazır olun diye sloganlar atıyorsun sonra yamalı pes 20 +1den sonra +2 getiriyosun. bakıyoruz rezalet
Kimse yanlış anlamasın oyun eksikleri olabilir rezalet te olabilir ama yepyeni bir oyun motoru ile yaparsın herşey yenilik olur ozaman bizde deriz ki beta demo vs vs.

zaten online aktivasyonların çok kötü fifa gibi kapitalist firma ne kadar laf söylesekte online fut toplulukları çok iyi kontrol ediyor.kartlar yeni modlar.fifa21in sonuna geldik fut markette hala 3m kart satışta.
Sen hala top içinden oyuncu çıkartıyosun ve iğrenç olan aynı oyuncudan 2..kez çıktığında başka oyuncuya level olarak basıyorsun. Benim beklentim çok yüksekti. Ama konami gitsin artık Metal gear solid yapsın bizide boşuna ümitlendirmesin

Ozan tufan gibi isyan edesim var Böyle birşey olabilirmi ya


Bu mesaja 3 cevap geldi.

E Executor1905
6 ay (291 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: darkmountain

Ya üstadım nasıl duralım zaten geçen sene oyun cıkarmamışsın es geçmissin busene bekletiler artmış. Öte yandan Nextgen makinalar gelmiş fifadan herkes şikayetçi tam bu dönemde roket gibi jilet gibi oyun yapman lazımken adama derler 2 senedir sen hareketli kamera yapay zekasımı getirdin diye.

yok Unreal engine geliyor yok gerçek futbola hazır olun diye sloganlar atıyorsun sonra yamalı pes 20 +1den sonra +2 getiriyosun. bakıyoruz rezalet
Kimse yanlış anlamasın oyun eksikleri olabilir rezalet te olabilir ama yepyeni bir oyun motoru ile yaparsın herşey yenilik olur ozaman bizde deriz ki beta demo vs vs.

zaten online aktivasyonların çok kötü fifa gibi kapitalist firma ne kadar laf söylesekte online fut toplulukları çok iyi kontrol ediyor.kartlar yeni modlar.fifa21in sonuna geldik fut markette hala 3m kart satışta.
Sen hala top içinden oyuncu çıkartıyosun ve iğrenç olan aynı oyuncudan 2..kez çıktığında başka oyuncuya level olarak basıyorsun. Benim beklentim çok yüksekti. Ama konami gitsin artık Metal gear solid yapsın bizide boşuna ümitlendirmesin

Ozan tufan gibi isyan edesim var Böyle birşey olabilirmi ya



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


B Burak2658
6 ay (2819 mesaj)
hocam oyun bir çıksın.
ne oluyor ne bitiyor görelim.
herkes deneyimler ,eleştirmek gerekiyorsa eleştiririz.
artılarını eksilerini konuşuruz.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @darkmountain

D darkmountain
6 ay (508 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Burak2658

hocam oyun bir çıksın.
ne oluyor ne bitiyor görelim.
herkes deneyimler ,eleştirmek gerekiyorsa eleştiririz.
artılarını eksilerini konuşuruz.
üstadım eleştirelim deneyimleyelim sıkıntı yok benim sinirlendiğim oyuncu koşu animasyonları pasa animasyonları görmüyomusunuz aynı deve kuşu animasyonu devam okadar para verdik next gen knsol aldık deli gibi bekliyoruz çıkan beta da olsa demoda olsa full de ne değişecek komple yeniden oyun mu yapcaklar şurda kalmış 60-80 gün mileti keklemeye devam, hem pes hem fifa bu futbol firmaları tam çakal.

fifa zaten tam çakal dayamış sırtını ultimate team e 6 yıldır aynı motor.




T thriller89
6 ay (3184 mesaj)
Benim ps5 store'da çıkmıyor ya bulamadım bir türlü.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BVBLİFE
6 ay (1290 mesaj)
New football game diye aratın çıkması lazım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @thriller89

T thriller89
6 ay (3184 mesaj)
Buldum şimdi teşekkürler.




Bu mesajda bahsedilenler: @BVBLİFE

S saameet_06
6 ay (1442 mesaj)
denedim, lamı cimi yok leş bişey yapmışlar. bu kadar kötü ise store 'a koyma. şunu da anladım ki motor filanda hikaye. pes ekibi ve stüdyo beceriksiz. komple kapatılıp yeni takım ve stüdyo kurulmalı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B burak_YILDIZ
6 ay (1241 mesaj)
Konami her oyun motoru değişim yapınca oyunun oturması 2 3 yılı buluyo geçmiş olsun pes 2024 de güzel olur.

Orn: ps3 e geçiş yılları pes 2007, pes 2008 berbat
ps4 e geçiş yılları pes 2015 , pes 2016 berbat



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E evren377
6 ay (4026 mesaj)
başımdan aşağı kaynar sular döküldü. oyunun çıkmasına bikaç ay kalmış bu nedir yahu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Y Yûnus
6 ay (10055 mesaj)
Bu oyun bu saatten sonra ne kadar değişebilir bilmiyorum ama görünen kötü ne yazık ki.




R ReiseReise
6 ay (452 mesaj)
Oynamadım ama 2021den bi farkı yok gibi geldi gene adamlar moloz gibi hareket ediyor




M mucahid_06
6 ay (146 mesaj)
Açık betayi oynadım kimse bu yeni pes böyle değil demo değil falan demesin pes tarihinin en kötüsü bu nasıl yeni motor çimler hali gibi çizgi filim gibi tribün tasarımları leş çarpışmalar fazla pas sistemi leş oyuncular kukla gibi paslar geç gidiyor akicilik yok kaymaya bastıktan 2 3 saniye sonra oyuncu kayıyor animasyonlar sıfır grafikler pes 20 dende kötü bu oyun değişmez böyle çıkar 2 senede bir 2 menü değişmiş sadece istemesek de fifaya alısacagiz fifa nere pes nere 99 yılındaki sega futbol oyunundan farkı olmayan bir pes yapmış konamı



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.