| Panasonic Klima bayilerine nasıl ulaşabiliriz? İnternette doğru dürüst bilgi yok. |
|
https://www.trendyol.com/kaira/plus-dtxr35p-12000-btu-h-a-wifi-inverter-super-ionizer-duvar-tipi-klima-montaj-dahil-p-948738722?boutiqueId=61&merchantId=226704 Bu modeli aldım bir hafta oldu daha teslim edilmedi. |
|
Maalesef haklısınız, Bu sorunun cevabını yukarılarda başka bir mesajda yazmıştım ama sizin için tekrar paylaşayım. Selamlar ------------------- Panasonic klimaların ülkemizde satışı var ama ürünlerin Online satışı yok, sadece kendi bayileri satıyor.Fakat stok bulmanın zor olduğu bir klimadır Panasonic ve bir bayısi ile iletişime geçip stok durumlarını öğrenmeniz lazım. Normalde Panasonic Klima grubunun Türkiye' deki Distrübitörü RES Enerji idi.Ama bugün için bu durum hâlâ boyle mi bilemiyorum.Yani bu ortaklıkta RES Enerji işin içinde mi değil mi diye sorarsanız, şu an için net bir bilgi yok ortada. Çünkü Nisan ayı içerisinde Panasonic Klima grubu ile TCL Klima grubu bir ortaklık anlaşmasına imza attılar.Ama Panasonic adına imzaları, Panasonic Avrupa yetkilileri atmıştı okuduğum kadarıyla. Özet olarak ; Panasonic Klima'nın Türkiye tarafında yeni bir yapılanması var anladığım kadarıyla ve herhangi bir web sitesine ulaşılamıyor şu an için. |
|
Ankara Eryaman'da bulunan evim için klima arıyorum. Evin salonu için bir klima lazım; salonun genel özelliklerini yazayım; Yaklaşık 36 m2 alanı mevcut. Güney cepheye bakıyor. Dış cepheye bakan alanların tamamı cam olarak yapılmış. Camlar karartılmış ama çift cam. Toplam cam alanı yaklaşık 15 m2 (2,5 m yaklaşık tavan yüksekliği ile.) Klimayı sadece soğutma için kullanmayı planlıyorum. Kağıt üzeri hesaplamalara göre ve klima taktıran komşulara göre 24000 btu kapasiteli bir klima ihtiyacı olduğu söyleniyor ama Ankara şartlarını da düşününce ben (her ne kadar çok bilmesem de) 18000 btu kapasitesinin yeterli olacağını düşünüyorum. Klima iç üniteyi koyacağım salon haricinde dış ünitenin konulabileceği alan ile ilgili de sıkıntılarım mevcut. Mevcut bina kuralları gereği dış üniteyi kapalı balkon içerisine koymam gerekiyor. Bir camına sineklik de taktırıp sürekli açık bırakmayı planlıyorum ama yine de balkonda oturulacağı için de dış ünite gürültü seviyesi benim için önemli. Ama tabi ki bütçe kısmı beni zorluyor. En fazla 50000 bandına çıkabileceğimi düşünüyorum. Biraz araştırma ile; Midea üretimi alt markalar olan Airfel, Kaira, Daylux markalarının bütçem dahilinde 18000 btu kapasiteli klimaları olduğunu da gördüm ama benim aklımda iki ayrı seçenek var şu anda. Bir tanesi; LG Dualcool Plus PC18SQ 18000 BTU; özellikle çift inverterli olduğu için gürültü seviyelerinin aşağılara düşebileceğini düşünüyorum. (Fiyatı montaj dahil en düşük 47000 TL) Diğeri de; TCL BreezeIN TAC-18CHSD/TPH11I; bunun da wifi özelliği olması; inceleriz sitesinde yer alan BreezeIN incelemesinin güzel olması ve tabi ki fiyatı nedeniyle işime yarayacağını düşünüyorum. (Fiyatı montaj dahil en düşük 40000 TL) İki marka için de Etimesgut ilçesinde servisleri olduğunu gördüm. İki servis için de çok kötü yorumlar görmedim ama çok olumlu yorumlar da göremedim. Satın alımdan önce servisi arayıp soru sorsam ne sormam gerekli onu da bilemedim açıkcası. Ne kadar iki model sormuş olsam da tabi ki başka marka modellere de açığım. Şimdiden görüş belirtecek arkadaşlara teşekkür ederim. Çok sıcaklar başlamadan almak istiyorum ama araştırdıkça, öğrendikçe satın alım da zorlaşıyormuş onu da görmüş oldum :) |
| bende pek arastırmadım adem helvacı tavsıye edıyor dıye aldım. oda kucuk 9 bın ıle 12 bın arasında cok fıyat farkı yoktu hatta babalar gunu vs ındırımıyle 27 bıne geldı |
| 1/4 - 3/8" boru tesisatına uygun 18,000 BTU, yalnızca Mitsubishi Electric'te mevcut. Model seçimi, bütçenize bağlı. |
|
Hocam vakum ile elde edilmek istenenen basınç -1 bar ve altı. Süresi, bakır tesisat boyuna ve vakum aletinin gücüne bağlı. Bir kaç dakika bile yeterli olabilir. Önemli olan süre değil, -1 barı görmek. -1 barı gördükten sonra, 10-15 dakika bekleyerek, vakum göstergesinde artış olup olmadığına bakılarak kaçak kontrolü yapılması da ideali. |
| yok hocam iç ünite falan yıkanmadı yalandan bir solüsyon sıktılar üst kapak açıkken. klimalar 2 yıllık bu arada, filtreler bile baya temizdi çok fazla kirlenmemişti. ama bi daha kine gerçekten kendim yapıcam sanırım. |
|
İç peteklerin kirlenmesini azaltmak için klimayı kapatırken 10 15 dk fan modunda çalıştırın ki mikrop üremesin Bu ısıtmada geçerli değil ısıtmada iç petekler nemlenmez soğutmada var maalesef |
| Ben de uzun araştırmalar sonucunda 42000 tl civarına Kaira Plus a karar vermiştim ki iç ünite sesi muhabbeti kararımdan vazgeçirdi beni.Gree Fairy alıp 22 bin tl daha fazla verip uzun vadede rahat ederim diye düşünüyorum. |
| annemlere airfel ltxn50u modelini satın almıştım, cihaz 18'lik satılsa da maks btu değeri soğutmada 21 bin, ısıtmada 23 bin. dış ünitesindeki kondenser falan çift sıra. Genelde bu üst düzey cihazlarda olur. |
|
Evdeki mevcut klima altyapısı ankastre sistem ve halihazırda salonda takılı bir klima var. İkinci klimayı yatak odasına taktırmak istiyoruz. Klima taktıran komşularımızın çoğu ya tek bir klima taktırmışlar, ya da multi sistem tercih etmişler. Bildiğim kadarıyla, 2 tane split klima taktıran yok. Eğer altyapı ve yerleşim konularında sorun çıkmayacaksa, multi yerine, split taktırmak düşünüyoruz. Bu durumda da keşif istememiz gerekecek. Daha önce Arçelik'ten keşif isteyen oldu mu? Keşifle ilgili bilmemiz gereken detaylar var mı? |
| Merhabalar, daikin bayisini kaira ile ilgili bilgi almak için aradım. Daylux önerdi, 12.000 BTU'yu 33.000 tl'ye verirrim dedi.Mantıklı olur mu?Yorumlarınız benim için önemli. |
| 80 metrekare civarı restoranım var. Bunun 15 metrekare civarını mutfak oluşturuyor. Mutfakta genelde 3-4 ocak aynı anda çalışıyor. 1x1 metre olacak şekilde açık mutfak penceresi var. Restoranın girişi tamamen cam ve doğrudan güneş almıyor. Tavan da normalden biraz daha yüksek. Salona 24000 btu mutfağa 12000btu klima alsam soğutma sağlayabilir miyim? Salon tipi klima hem yer sorunu hem fiyat sebebiyle istemiyorum. İçerisinin buz gibi olmasına gerek yok sıcağı kırılsa yeter olarak bakıyorum. Yardımcı olabilir misiniz? |
Satın aldığımıza çok pişmanız.Bu markanın aşırı abartıldığını düşünüyoruz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 14 Haziran 2026; 22:34:26 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @Headlong Into Carnage