| Normalde montaj yapmaları yasak, kayıt dışı olarak montaj yaptı. Gelen eleman elektrikçiymiş, öyle olunca ben de tekrar uğraşmamak için kabul ettim. Malum ustaların ne kaprisi, ne de kazıklamaları bitmiyor. |
|
hocam elektrik tüketimleri shira eco ile çok farklı mıdır ? para farkına değecek kadar derseniz direkt onu alacağım teşekkürler. |
|
Merhaba. Kendi araştırmalarım ve burada okuduklarım sonucu Midea üretimi, Daikin servisli Kaira DTXR35E 12000 mantıklı gelmişti. Dış ünitesinin çok sesli olduğu konusunda yorumlar okudum. Biraz vazgeçer gibi oldum. Sonradan Bosch Climate 3000 de radarıma girdi. Onun hangi firma tarafından üretildiği konusunda bilgim yok ama. Midea üretimi olması tercih sebebi sanıyorum. Lakin ilçede ikamet ettiğim için haliyle burada Arçelik/Beko dışında firmaların servisi yok. Klimada tesisatın da cihaz kadar önemli olduğunu gördüm araştırmalarımda. Arçelik Beko LG üretimi ise, LG almak daha mantıklı sanki. LG S3BW12JA3AA hakkında performans bilgisi var mıdır ? |
|
Arkadaşlar yarın LG servisi montaja gelecek. 2 kez erteledim işim dolayısıyla. Bu 2 erteleme sırasında 2 farklı numaradan montaj için geleceğiz dediler. 4 farklı ekiplermiş. Bu durum garibime gitti. Sizde böyle bir durum yaşandı mı? KLİMA MONTAJI esnasında dikkat edilmesini önerdiğiniz noktalar nelerdir? |
|
LG veya Arçelik tercih edin hocam. Bildiğim kadarıyla LG bakır boru kullanır; Arçelik ise alüminyum boru kullanır. Fakat Arçelik'in yüksek kalitede alüminyum boru kullanması sebebiyle bakır boruya nazaran çok farklı bir performans vermediğini düşünüyorum... Evimde farklı odalarda Midea ve Arçelik klima kullanıyorum. Performans olarak ikisi arasında ciddi bir fark göremiyorum. Keza tüketim noktasında da aman aman fark yok gibi geliyor. Her iki konuda da Midea'nın küçük farkla önde olduğunu söyleyebilirim kullanıcı deneyimi olaraktan, yine de kayda değer fark yaratacağını düşünmüyorum... Midea extreme save modeli tercih edecekseniz genleşme çatırdama sesi sorunu olduğunu bilin. Ayrıca dış ve iç ünitede Midea kayda değer farkla daha sesli çalışmakta... |
| Dış ve iç ünite ses seviyesini nasıl buluyorsunuz? |
| Bütçem Midea alacak kadar değil malesef. O yüzden Arçelik/Beko grubu daha mantıklı geliyor. LG üretimi olduğunu düşünürsek hem, neden LG olmasın diye düşündüm kendi kendime. |
|
Merhaba hocam, @klima5505 Odada dijital termometre var, oradan ölçüm yapıyorum. Dry modda çeşitli sıcaklıklarda çalıştırdım. Kumanda da en son 30 derece de çalıştırdım. Klimanın üzerindeki ekranda 24 derece beliriyor. Belli bir çalışmadan sonra yaklaşık 20 dereceye kadar düşürüyor . Normal soğutma (cool) modda kumandadan sıcaklık artırma azaltma klima ekranında hemen değişiyor. Ama dry nem alma modunda ise bu değişiklik olmuyor. Kumanda değişim komutlarına klima uymuyor. Sigorta kapatıp açtım, pilleri çıkarıp taktım, kumanda üzerinde herhangi bir reset tuşu olmadığı için bu yollarla resetlemeyi denedim ama sonuç değişmedi. Dry modda nem almada ne zaman hangi dereceden klimayı çalıştırsam hep 24 dereceden başlatıyor. Buradaki sorun nasıl giderilebilir? Klima inebileceği minimum watt değeri konusunda en iyi model ve markalar hangileridir? Bu durum tasarruf anlamında önemli bir etken değil mi ? Hangi kullanım koşulunda bu değerlere ulaşılabilir? Paylaştığım klimanın değerleri nasıl iyi sayılır mı? Airfel LTXM35N 12000 BTU R32 Inverter Duvar Tipi Klima Soğutma Güç Girişi Nominal/ Düşük/ Yüksek W 1213(130~1580) Bakır ve alüminyum boru konusunda yapılan bu yorum ne kadar doğru değerlendirir misiniz ? ''Piyasada 2 tip boru var, birisi bakır diğeri alüminyum borular cihaz devreye alındıktan sonra bir kere o gaz bakır borunun içinden geçtikten sonra o borunun kemik gibi sertleşmesi, ileride taşındığınızda ya da cihazı başka bir yere taşımak istediğinizde o boruların muhtemelen kırılacağı ve yeni bakır boru setine para ödemeniz gerekeceği. Alüminyumda ise avantaj kırılma olmaması, kolay montaj-demontaj işçiliği. Dezavantajı ise verimliliği düşürmesi ve yüksek basınçta patlama riski.’’ |
|
Vakum konusuna çok dikkat edin. LG, firma olarak bu konuya gereken özeni gösteriyor artık. Kablo uçlarına pabuç takmayı da zorunlu hale getirdi. Firma, bu tür konulara her ne kadar dikkat etse de iş bilmez bir ustaya denk gelirseniz uğraşmak durumunda kalırsınız. Vakumun da belirli bir süresi olmamakla birlikte, 10 - 15 dakika kadar yapılması yeterlidir. Kullanılacak vakum pompasının büyüklüğü ile de alakalı bir durumdur. Fazla yapılması size artı yazar. Bunun dışında, iç ve dış ünitenin terazide olup olmadığına bakılabilir. Bir de dış ünite ile konsol arasına, titreşim takozlarının takılıp takılmadığını kontrol edebilirsiniz. @Disturbed |
| Midea üretim olan cihazlara da bakabilirsiniz. Bosch 3000i modeli, Midea Xtreme Save altyapısına sahip bir üründür. Bütçeniz dahilinde ise tercih edilmesinde bir sakınca yoktur. @rcknrll |
| Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. |
| Rica ederim. Kurulum sonrası, servis ile ilgili olumlu/olumsuz görüşlerinizi ve kuruluma gelen servisin bilgilerini paylaşabilirseniz memnun olurum. Sizinle aynı bölgede ikamet eden ve LG marka klima almayı düşünenler için de mesajınız referans olur. @Disturbed |
|
İç ünite sessizlik konusunda gerçekten çok başarılı.Zaten broşürlerinde bile “ Kağıt hışırtısı kadar sessiz , sadece 19 dB(A) “ diye bir ifadesi var markanın. Dış ünite binanın dış cephesinde takılı olduğu için duymuyorum diyebilirim.Ama klimalarda sesli bir dış ünite de nasıl ses çıkarır , açıkçası o konuda da bir bilgim yok… |
| çok teşekkür ederim kardeşim, hayırlı işler. |
| Mitsubishi ztl plus 9000 btu kullanan var mı veya bilgisi olan |
| Yanıtınız için çok teşekkür ederim samsung a baktim kendi kendini temizleme özelliği de bulunduğu söylediler bir alt modeline baktim ar60 olan. Fiyat olarak aralarında biraz fark var. Listeme ekledim biraz daha araştırıp sanirim karar vereceğim. Diğer klimalarda yılda bir bakım yapılması gerektiğini söylediler samsungta 3 yılda bir dediler. |
| Cok teşekkür ederim yanıtınız için bu marka modeli nereden aldınız alışveriş sitelerinde ve media markt vatan gibi yerlerde bulamadim |
|
Selam ÇOCUK ODASI İÇİN SOĞUTMA VE ISTMA İÇİN HANGİSİNİ TERCİH ETMELİYİM ALTERNATİFİ VARMI (1 ÇOCUK) ---Midea 2025 Model Yeni Nesil A+++ Xtreme Save AG2Eco-09NXD0-I Duvar Tipi 9.000 Btu ---Arçelik 09560 Hp Ultra Hijyen Plus Prosmart Black A++ 9000 BTU/ ---Daikin Sensira FTXF25E A++ 9000 Btu |
| bosch climate 2000 cl2000-53we 18.000 btu a++ r32 ve samsung premium ar18tshzhwk a++ 18000 btu iki klima arasında kaldım. Siz hangisini tavsiye edersiniz? |
Sigorta markası olarak da Siemens en iyisi diyip siemens taktı elektrikçi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @Bobby Hatfield