Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
7
Cevap
462
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Klavye Kestirmeleri

S svastika94 Konu Sahibi
8 yıl (159 mesaj)
Restore yapmadan önce çalışmyordu, yaptım yine çalşımıyor. Ve yeni kestirmede ekleyemiyorum. Kestirmeyle alakalı hiç bir şey olmuyor.
Çözümü yok mu bunun?

İp5 ios 7.0.2





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T talihyasin
8 yıl (80 mesaj)
Şebeke çizgisi yerine -72 gibi rakamsal değer ile göstermek için yaptığım ayardan sonra bende de klavye kısayolları çalışmamıştı.

Sanırım test moduna benzer bir durumda kaldığı için cihaz o özelliği pasif hale getirdi.

Şunları dener misin ?

Telefondan arama bolumune girip *3001#12345#*
Acilan menude sayiya tiklayip bar haline getirip
Kapat yazisi cikana kadar power tusuna basili tutup
Ciktiktan sonra home tusuna bi kere bas.




S svastika94 Konu Sahibi
8 yıl (159 mesaj)
Hiç bir değişiklik yok, kapat çıkana basıyorum home yapıyorum sonra ana sayfaya döndüğü kalıyor öyle kapatmak için kaydırda.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S svastika94 Konu Sahibi
8 yıl (159 mesaj)
Yok mu bunun çözümü arkadaşlar?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S svastika94 Konu Sahibi
8 yıl (159 mesaj)
Ve restore yapmama rağmen 2 günde 1.5 gb diğer kısmı oluştu. Bir yardım edin.




S svastika94 Konu Sahibi
8 yıl (159 mesaj)
İp5 7.0.3 cihazım. İlk ios 7'yi yüklediğimde çalışıyordu sonra birden çalışmayaya başladı. Ve hâlâda çalışmıyor, üstelik kestirmede ekleyemiyorum, yani eski kestirmeleri manuelde ekleyemiyorum. Kısacası kestirmeyle ilgili hiç bir şey olmuyor.

İlk baş hard reset denedim olmadı, kapat-aç olmadı.
Sıfırdan İphone kurdum yine olmadı.
İyice sinir olmaya başladım.
Başka çözüm varsa, bir el atın şuna.




O Offchu!
8 yıl (1192 mesaj)
güncel :)




H hdforumlar
7 yıl (98 mesaj)
aynı sorun bende de var. *3001#12345#* olayını ben de yapamıyorum sık kullanıyordum bu özelliği bi kaç haftadır böyle





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.