Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir
49
Cevap
0
Tıklama
7
Öne Çıkarma
Cevap: Kıza sarılmak istedim ve hüsran.. (3. sayfa)

-
-dead
4 gün (5779 mesaj)
haklisin deyip r yapsaydin





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
Tony Ferguson Konu Sahibi
4 gün (48 mesaj)
hocam belki de sahtelik üstünde yüzmektense yüzmemek bogulmak demek değildir ya neysek oyuz 250gram için karakteri bi kenara bırakmamakta fayda varmış


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @-dead

K
karanınadamıbaki
3 gün (24 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Tony Ferguson

hocam belki de sahtelik üstünde yüzmektense yüzmemek bogulmak demek değildir ya neysek oyuz 250gram için karakteri bi kenara bırakmamakta fayda varmış
en iyisini yapmışsın 3-5 gün sonra yazarsa cevap falan verme




E
enerji mühendisi
3 gün (498 mesaj)
kız şu ilişkinin adını koyalım eğer arkaşsak 3 sn yeter demiş... eğer bir şeyler hissediyorsan git konuş... buraya da bir daha gelip böyle şeyler sorma biz ne anlarız olum




T
Tony Ferguson Konu Sahibi
3 gün (48 mesaj)
ben artik yazma bana dedim 1 gun sonra baska erkekle oturuyordu kantinde beyler kendimi bu islerde yem yemez sanardim usta orrosveyn ler varmis helal olsun





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M
Mehmet Can ÖZBEY
2 gün (394 mesaj)
OLUM KIZLARLA ARKADAŞ OLAN TEK KERİZ BEN MİYİM LAN ? SARILIYORUM DERTLEŞİYORUZ ÖYLE YANİ ŞU AN BENDE SEVGİLİ AMACI YOK.

Ama yakında bakarız





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


R
Rindaman
2 gün (6083 mesaj)
Sanırım hala yedek listesindesin. Bir kaç kere nusr-et e yemeğe götür bak sarıldımı bırakıyor mu?




A
atkaraca60
dün (16 mesaj)
arkadaşlık alanına girmemek için kızla kendi kız arkadaşları gibi fazla vakit geçirme, cinsel ilgini en başta ufaktan belli et ki seni arkadaşı olacak bir meriç olarak görmesin. baktın olmuyor sen de git başka kızlara yürü, onun ilgisini çekmek için değil direkt sil onu listeden unut gitsin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
Tony Ferguson Konu Sahibi
dün (48 mesaj)
artik cok gec hocam telefon nunarami falan silmis benim ne anlama geliyor fikrim yok ama :)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @atkaraca60

A
atkaraca60
dün (16 mesaj)
o kızı instadan ve tüm sosyal medyadan sil telefon numarasını da sil. bir daha mesaj atmaya kalkarsa da cevap verme. sınıfta okulda selam verirse al geç. ancak çok aşırı gerekmedikçe muhabbet kurma, git başka kızlara yürü ama kendi sınıfından olmasın kesinlikle. o kızlarda da dediğim şeyi uygula.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.