Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
172
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Kız tavlamak vs Türkiye'de çok uğraştırıcı ve uğraştığına değmiyor
C
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Yapmamış biri değilim, cinsellik de yaşadım, güzel ama biraz abartı bir şey. Ama bu ne yani 40 dereden su getireceğiz de tavlayacağız sonra cinsellik yaşamak istersek evlenmeden olmaaaaağğzzzzğzğzğzğzğ yasssahhh gardaşım yasssaaaaaaaaahhhh. Devlet memuru sanki.

Bu kadar emeğe değmiyor cidden. Fazla naz aşık usandırıyor. Gerçi kızların da gözü açıldı yani, kendilerinin değerini anladılar ama fazla şişirdiler kendilerini, ama etmez yani 250 gram değerli tamam ama o kadar da değerli değil. Kölesi olacak kadar da değil.

Sonra gey falan sanıyorlar adamı ne alaka ekko. Bir arkadaş var geliyor yav kızlara yazsana instadan boş durma diyor, olm instada kızlara yazsan hiçbiri cevap vermiyor ki nereye kadar. Her birine Atilla İlhan şiiri falan mı yazayım mecnun mu olayım? Olmuyor. Aşırı derecede bir ego ve talep patlaması var. Emlak balonu gibi resmen.

Bunaldım depresyondayım, bu ülkenin her şeyi beni depresyona sokuyor. Her şey çok zor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CSB yazmayan adam -- 26 Nisan 2021; 4:5:17 >

T
2 yıl
Onbaşı

Benle evlenen hayatını yaşayacak ben bulmaylamı uğraşacam o beni bulsun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

E
2 yıl
Yarbay

Zor değil sana zor

uğraştırıcı değil sana uğraştırıcı



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.