Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir
35
Cevap
0
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Cevap: Kız arkadaşıma nasıl söylerim? (2. sayfa)

E
euroynomos Konu Sahibi
geçen hafta (37 mesaj)
Farkındayım





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @mrunseen

E
euroynomos Konu Sahibi
geçen hafta (37 mesaj)
Daha çok kırabilir





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Yunusemre0101

Ş
Şehmistan
geçen hafta (926 mesaj)
Konuyu gelen yorumlara baktım da değerimi bile bilememiş





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Y
Yunusemre0101
geçen hafta (0 mesaj)
Ciddi bir şekilde konuşursan ve cidden kızın yakın arkadaşları ise en mantıklı yol bu.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @euroynomos

W
welowis
geçen hafta (824 mesaj)
Kendi elimdeki kılları gördükçe midem bulanıyor de nokta.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @euroynomos

T
TRkronos
geçen hafta (530 mesaj)
Hissediyorum kız birazdan konu açacak





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
Adurantek
geçen hafta (21 mesaj)
Samimi olduğu arkadaşlarına git ve söyle onlarda mizahi bir şekilde belirtsin.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
euroynomos Konu Sahibi
geçen hafta (37 mesaj)
Çok incitmiş olurum





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @welowis

E
euroynomos Konu Sahibi
geçen hafta (37 mesaj)
Bizim bölümden 1 arkadaşı var kendi bölümünde yok ortak arkadaşımız. Bizim bölümdeki arkadaşıda biraz feminist. Söylersem arıza çıkarır. Yok kesmek zorunda mıyız vs. diye.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Adurantek

E
euroynomos Konu Sahibi
geçen hafta (37 mesaj)
Kızıyor zaten böyle saçma yerlerde takılma diye. Çünkü başta kendide benden görüp ekşi ve dh hesabı açıp silmişti. Nickimi bilmiyor allahtan





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @TRkronos

T
TeKNoYDN
geçen hafta (3287 mesaj)
Elele tutuşurken kılları ile oyna farketmeden yapıyormuş gibi yaparsan alır bir süre sonra




J
Johnny Silverhand
geçen hafta (9402 mesaj)
Normal muhabbet ederken de ki, sence erkeklerin bakımlı olması önemli midir? Diye sor. O da muhtemelen evet diyecek sonra anlat şunları bunları aldırmayı düşünüyordum zaten de. Muhtemelen o da senin peşine takılır.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


W
welowis
geçen hafta (824 mesaj)
Üstüne alınma bitanem, kendi kıllarım için diyorum. Ne bileyim hiç hoşuma gitmiyor rahatsız ediyor beni, seni de ediyor mu? Dersen incinmez herhalde :)





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @euroynomos

E
euroynomos Konu Sahibi
geçen hafta (37 mesaj)
Ayrılma kararı aldık. Sanırım sevgimiz bitti. Çünkü beni gerçekten eskisi kadar umursamıyor, gözlerime bakmıyor ve elimli bile sanki istemsizce tutuyor. Konuştuk bugün dedi ki hiç bişe istemiyorum artık, hissetmiyorum ve seni daha fazla kırmak istemiyorum dedi





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Ö
Ölüyen Yürüler
geçen hafta (862 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: euroynomos

Ayrılma kararı aldık. Sanırım sevgimiz bitti. Çünkü beni gerçekten eskisi kadar umursamıyor, gözlerime bakmıyor ve elimli bile sanki istemsizce tutuyor. Konuştuk bugün dedi ki hiç bişe istemiyorum artık, hissetmiyorum ve seni daha fazla kırmak istemiyorum dedi
Hocam bari ayrılırken söyleseydin keş şu ellerindeki kılı iğrenç gözüküyor diye.




M
Marik Ishtar
geçen hafta (818 mesaj)
Kolu böyleyse koltuk altı yada etek bölgesi



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.