Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
10
Cevap
670
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Kitlenen HTC HERO

S Silmaril Konu Sahibi
12 yıl (562 mesaj)
arkadaşlar,
yaklaşık 6aydır gittigidiyordan bir satıcıdan aldığım HTC HERO'yu kullanıyorum. İlanda kayıtsız yazıyordu ama ben kayıt ettirmek için extra shoplara gittiğimde ürün zaten kayıtlı gözüküodu. Şaşırdım ama çok üzerinde düşünmedim telefonu kullanmaya devam ettim. Telefondan hiçbir şikayetim yok, gayet memnumum fakat geçen hafta yasal uyarı adı altında bir mesaj ulaştı. Telefonun kayıt dışı olduğu için bu hafta çarşamba günü kullanıma kapatılacağı yazıyordu.

Şans eseri haftasonu yurt dışına çıkmıştım bir iş için, döndüğümde telefonu kendi pasaportuma kayıt ettirmeye çalıştım fakat bu işlemi gerçkeştirebilmem için önceki kayıdın silinmesi gerekiyormuş. Bunu için de bu telefonu ilk kayıt ettiren kişinin telefonu nosu gerekiyormuş. Satıcıya ulaşamıyorum şu anda, acaba bu durumda yapılabilecek bir şey var mı bir danışmak istedim. Yoksa soğuk su mu içiyoruz telefonun üstüne

şimdiden teşekkürler




L laconf
12 yıl (1366 mesaj)
BU olayın bi benzeri benim başıma geldi.. ve aynen hero ile :)

Telefonu eylülde kendim londradan aldım. Türkiye'ye geldim ve 1 hafta geçmeden imei sitesinden kontrol ettirmeden kaydettirdim.. fakat kaydettirir ettirmez şeytan dürttü ve kontrol ettim, "HTC100 GSM Import" kayıtlı yazıyordu. Kafamı taşlara vurdum ama sonradan bunu Telekomunikasyon kurumu'na çalışan bi arkadaşın arkadaşına sordurdum, o da ürünlerin IMEI'lerinin ithal edilmeden kayıtlı yapıldığını (test vb gibi işlemler için) sonradan da bu sanal kayıtların silindiğini söyledi. Senin başına gelen durum da bu olmalı.. Eski kullanıcının tel no'su falan gerekmez bence.. kayıtsız olana kadar bekleyip sıfırdan kendi pasaportunla kaydettirebilirsin.. ya da TK ile emaillaşabilirsin bence.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Silmaril Konu Sahibi
12 yıl (562 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: laconf

BU olayın bi benzeri benim başıma geldi.. ve aynen hero ile :)

Telefonu eylülde kendim londradan aldım. Türkiye'ye geldim ve 1 hafta geçmeden imei sitesinden kontrol ettirmeden kaydettirdim.. fakat kaydettirir ettirmez şeytan dürttü ve kontrol ettim, "HTC100 GSM Import" kayıtlı yazıyordu. Kafamı taşlara vurdum ama sonradan bunu Telekomunikasyon kurumu'na çalışan bi arkadaşın arkadaşına sordurdum, o da ürünlerin IMEI'lerinin ithal edilmeden kayıtlı yapıldığını (test vb gibi işlemler için) sonradan da bu sanal kayıtların silindiğini söyledi. Senin başına gelen durum da bu olmalı.. Eski kullanıcının tel no'su falan gerekmez bence.. kayıtsız olana kadar bekleyip sıfırdan kendi pasaportunla kaydettirebilirsin.. ya da TK ile emaillaşabilirsin bence.


umarım dediğin gibi olur laconf gerçekten hiç bir sorunu olmayan bir cihazı kullanamayacak durumda olmak üzüyor beni. Sence telefon kapatıldıktan sonra, yani yarın, kaydı otomatik olarak silinecek mi diyorsun ? Eğer öyleyse kolaylıkla gidip kayıt ettirebilirim ama Turkcell extrede çalışan kişi bana ilk kayıt ettiren kişinin kendi kaydını iptal ettirmesi lazım demişti.

İşin ilginç yani benim telefonuma gelen uyarı mesajında cihazın imeisi 200 ile bitiyor benim telefonumun ise 209 ile bitiyor. fakat her 2 noyuda kontrol ettim sorgulama sitesinden. İkisi de kayıt dışı gözküyor şu anda. sanki birisi bir sürü heroyu kayıt ettirmiş sonrada bu iptal edilmiş gibi duruyor ama anlamadım tam açıkcası.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Silmaril -- 9 Mart 2010; 9:59:04 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C collymore
12 yıl (5 mesaj)
Aynı durumla bende karşı karşıyayım, 5 aydır sorunsuz kullandığım, alırken kayıtlı olduğunu gördüğüm HERO dün itibariyle kapandı, bir arkadaşımın pasaportuyla kayıt ettirmeye çalıştığımda daha önceden kayıt talebi yapıldığı için işleminizi gerçekleştiremiyoruz cevabı aldım, 444 9 777 i aradım telefondaki bayan şu an için yapabileceğiniz bir şey yok, sadece ilk kaydı yaptıran kişinin bize ulaşması lazım dedi, inşallah lacolf'un dediği gibi eski kayıt silinir bende yeni kayıt yaptırırım ama hiç sanmıyorum öyle bir şey olacağını.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Silmaril Konu Sahibi
12 yıl (562 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: collymore

Aynı durumla bende karşı karşıyayım, 5 aydır sorunsuz kullandığım, alırken kayıtlı olduğunu gördüğüm HERO dün itibariyle kapandı, bir arkadaşımın pasaportuyla kayıt ettirmeye çalıştığımda daha önceden kayıt talebi yapıldığı için işleminizi gerçekleştiremiyoruz cevabı aldım, 444 9 777 i aradım telefondaki bayan şu an için yapabileceğiniz bir şey yok, sadece ilk kaydı yaptıran kişinin bize ulaşması lazım dedi, inşallah lacolf'un dediği gibi eski kayıt silinir bende yeni kayıt yaptırırım ama hiç sanmıyorum öyle bir şey olacağını.


bakalım collymore beklemedeyim bende. Bugün kapanacak cihaz ama henüz kapanmadı. Seninki ne zaman kapanacak ?

benimde çok ümidim yok durumu kabullenmeye çalışıyorum


Bu mesaja 2 cevap geldi.

C collymore
12 yıl (5 mesaj)
Benimki dün akşam saat 22.00 da kapandı yani mesaj geldikten tam 1 hafta sonra, umarım senin ki kapanmaz ama büyük olasılıkla bu gece seninkide kapanacaktır, yapılacak birşey yok gibi gözüküyor, ben 1-2 hafta bekleyip tekrar kayıt ettirmeyi deneyeceğim olmazsa yurt dışında yaşayan kuzenime hediye edeceğim :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C collymore
12 yıl (5 mesaj)
Bu arada unutmadan 444 9 777 deki bayan bundan sonra 2. el telefon alacaksanız bize telefon açıp kayıt işlemlerinin tamamlanıp tamamlanmadığını öğrenin eğer tamamlanmadıysa aynı şey yine başınıza gelebilir dedi, telefoncular bazı bayilerle anlaşıp telefonları aynı pasaportla kayıt ettiriyormuş sonra belli sürede de evrakları göndermediği için telefon kayıtsız duruma düşüyormuş.




S Silmaril Konu Sahibi
12 yıl (562 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: collymore
Benimki dün akşam saat 22.00 da kapandı yani mesaj geldikten tam 1 hafta sonra, umarım senin ki kapanmaz ama büyük olasılıkla bu gece seninkide kapanacaktır, yapılacak birşey yok gibi gözüküyor, ben 1-2 hafta bekleyip tekrar kayıt ettirmeyi deneyeceğim olmazsa yurt dışında yaşayan kuzenime hediye edeceğim :)

Valla bence de kapanir zaten, benimki cikmayan candan umit kesilmez muhabeti :) kapanirsa aynen bende yurt disinda bir tanidiga hediye edecegim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Silmaril -- 10 Mart 2010; 18:30:09 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G gkysrl
12 yıl (73 mesaj)
Aynen arkadaşlar cihaz almadan önce arayıp sormak gerekiyormuş.İnternetten baktığımızda kayıtlı gözüken cihazlar,onay verilmediği için kapatılıyormuş.Aman dikkat edelim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Silmaril Konu Sahibi
12 yıl (562 mesaj)
evt benimkide kapatıldı , bir gelişme olursa buraya yazarım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C collymore
12 yıl (5 mesaj)
Selamlar ben cihazımı açtırdım :) nasıl oldu bende bilmiyorum ama sizinle paylaşmak istedim, tavsiye üzerine Capitoldeki Turkcell extraya gidip telefonumu kayıt ettirmek istediğimi söyledim, çalışan vatandaş imei tel noyu alıp birkaç işlem yaptıktan sonra cihazın önceden kayıt edilmek istendiğini önce bunun silinmesi gerektiğini söyledi, silinme işleminin gerçekleşmesi için 48 saatin gerekli olduğunu belirtti. 48 saat sonra pasaportla beraber gittim ve kayıt işlemini sorunsuz bir şekilde gerçekleştirdim ve ertesi gün telefonum açıldı, aynı sorunu yaşayan Silmaril arkadaşta benim yaptıklarımın aynısını yaparsa umarım onun cihazıda açılır.

Saygılar



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.