Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye
144
Cevap
0
Tıklama
364
Öne Çıkarma
Kim bunlar abi?

G
gfblugano35
Konu Sahibi

2 ay (337 mesaj)
Spotify en çok dinlenenler listesini açtım. İlk 10 sırada gördüklerimin neredeyse hiç birini tanımıyorum.
Reynmen, ezhel, ben ferro, şehinşah.. bunlar kim abi? Bunları gerçekten dinliyormusunuz? Bunlara şarkı bile demeye dilim varmıyor.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Reynmen dediğiniz adam bağcılar barbaros mahallesinden cıkma.Ben 10 yıl bağcılarda kaldım.Barbaros dediğim mahallede torbacı,gaspcıdan geçilmiyen yer.Aynı şekilde heijan da demirkapı mahallesind
Yoruma Git
Yorumun Devamı Ucan Hollandalı - 2 ay +345
Sürekli ayipladigim icin kibirli ve egoist olarak goruldugum toplumun seviyesinin noter tasdikli kanıtı

Sokaklardaki barzo ve kezolarin açıklaması

Yoruma Git
Yorumun Devamı hamza5806 - 2 ay +98
Bu şarkıları söyleyenler kimdir? Benim söylemeye çalıştığım şey bu. Ne yetenekleri var? Saçma sapan bunların peşinden koşuyor insanlar.
Yoruma Git
gfblugano35 - 2 ay +80
İnsanların ne dinlediğinden sana ne sen dinle işte ne istiyorsan kimse zorlamıyor ki.
Yoruma Git
to the moon - 2 ay +38
Yaşım 43 20 seneye yakın profesyonel dj lik yaptım . Çok basit örneklerle gelinene durumu özetleyeyim popüler kültür televizyonlar son 10 senedirde sosyal medya size ne p
Yoruma Git
Yorumun Devamı djjay - 2 ay +37
Gerçek müzik klasik müziktir
Yoruma Git
Klakson Çalan Adam - 2 ay +31
Ohhh dandik pop sarkilari yerine bunlar dinlensin
Yoruma Git
T-E-K- - 2 ay +22
Şarkı söyleyebilmek için yüksek lisans sahibi olmak falan gerekiyorda biz mi bilmiyoruz
Yoruma Git
ülkücüadam - 2 ay +20
OOOOO BEN KLASİK MÜZİK DİNLİYORUM ENTELM MORUQ OOOOOOOOOOO
Yoruma Git
HİBİDİHUBLA1 - 2 ay +16

H
HayatınıYaşayamayanAdam
2 ay (13 mesaj)
Kaç cehennem söndü içimde bilmiyorum
Deli sanıyorlar
Beni arıyorlar
Görenler var mı




T
to the moon
2 ay (492 mesaj)
İnsanların ne dinlediğinden sana ne sen dinle işte ne istiyorsan kimse zorlamıyor ki.




T
T-E-K-
2 ay (105 mesaj)
Ohhh dandik pop sarkilari yerine bunlar dinlensin





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G
gfblugano35
Konu Sahibi

2 ay (337 mesaj)
Bu şarkıları söyleyenler kimdir? Benim söylemeye çalıştığım şey bu. Ne yetenekleri var? Saçma sapan bunların peşinden koşuyor insanlar.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

M
mrnick
2 ay (11 mesaj)
Sanane?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B
BigMuffin
2 ay (1572 mesaj)
Reynmen, loganın enesten daha iyi ingilizce konuşuyorsun demesiyle fazla böbürlendi belli ki





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

U
Ucan Hollandalı
2 ay (232 mesaj)
Reynmen dediğiniz adam bağcılar barbaros mahallesinden cıkma.Ben 10 yıl bağcılarda kaldım.Barbaros dediğim mahallede torbacı,gaspcıdan geçilmiyen yer.Aynı şekilde heijan da demirkapı mahallesinden cıkma teröristlerin en bol oldugu mahalle.Milletimiz boş gereksiz adamları ünlü yapmayı seviyor.

Edit:Forumda baya bağcılar milliyetcisi var ya da bunlar rymenin fanboy kitlesi.Tek tek milleti alıntılayıp konusmak istemiyorum.Bağcılar yıldıztepe de mahallesinde 10 yıl yaşadım,2 yılda yenigün de.Yan sokagımızda pkk yandaşları yaşıyorlardı cok kez polis baskını yedi.Aksam batınca cogu gencleri kaldırım taşlarının arasına bişeyler sakladıgını gördüm.Ulan zaten istanbul leş bir yer bi de adamlar varoş semt olan bağcıları savunuyor.Git bi gezin dolaşın.O burnu uzun giresunlu başkanınız halen meydan inşaatını 3 yıldır biteremedi.Torbacı yok diyor.Git saat 20:00-01:00 barbarosa in gaspa ugruyon mu ugramıyon mu.Yahu semtin güzel bişeyini söyleyin serefsizim geri geleceğim.Bi tek halk kütüphanesini kullanıyordum yürüyüş yolunun orda.O kütüphanenin kitaplari bile yırtılmıs mahvolmuş biçimdeydiler.Kısaca bağcıları savunanın aklımda süphe ederim.Bizim mahallenin cogu dagıldı artık suriyeliler yaşıyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ucan Hollandalı -- 11 Şubat 2019; 8:54:44 >
Bu mesaja 6 cevap geldi.

H
hamza5806
2 ay (2091 mesaj)
Sürekli ayipladigim icin kibirli ve egoist olarak goruldugum toplumun seviyesinin noter tasdikli kanıtı

Sokaklardaki barzo ve kezolarin açıklaması

İnsanlar cogaldikca kalite yerin dibine inmeye devam ediyor gocmenler postalanmali nufus artis hizi avrupa seviyesine indirgenmeli





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

D
Del Toro
2 ay (232 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hamza5806

Sürekli ayipladigim icin kibirli ve egoist olarak goruldugum toplumun seviyesinin noter tasdikli kanıtı

Sokaklardaki barzo ve kezolarin açıklaması

İnsanlar cogaldikca kalite yerin dibine inmeye devam ediyor gocmenler postalanmali nufus artis hizi avrupa seviyesine indirgenmeli
bro aynen izahı yok.

bak ego falan yapmıyorum ama önüne ne koysan yiyo dünyanın çoğunluğu. bizdeki yansıması da böyle.

bazen hayret ediyorum bu kadar da olaamaz diye. ama oluyo. bu arada lobster izlesene güzel film.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
sefa1451
2 ay (159 mesaj)
Ya ne bekliyorsun sevilen tipler yetenekleri olması gerekmiyor hayran kitlesi dinlese köşeyi dönüyorlar zaten





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G
gfblugano35
Konu Sahibi

2 ay (337 mesaj)
Bizim insanımız neden bunların peşinde koşuyor işte onu anlayamıyorum. Hayran kitlesi nasıl oluşuyor bunların? Muhtemelen 1-2 yıl sonra isimleri bile hatırlanmayacak.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sefa1451

Y
Yalan Söylemeyen Adam
2 ay (700 mesaj)
İnan olsun reymen dışında adını bile duymadım diğerlerinin onu da yeni öğrendim kim olduğuny sağolsun instagram falan filan mecralarda reklamı yapılıp duruyor.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


H
hamza5806
2 ay (2091 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Del Toro

bro aynen izahı yok.

bak ego falan yapmıyorum ama önüne ne koysan yiyo dünyanın çoğunluğu. bizdeki yansıması da böyle.

bazen hayret ediyorum bu kadar da olaamaz diye. ama oluyo. bu arada lobster izlesene güzel film.

Alıntıları Göster
Aynen öyle daha iyisi yok mu daha iyisi olamaz mi yok direk ver tuketeyim

O filmi izledim ama pek beğenmedim malesef cok duragan bir film ama sistem elestirisi açısından iyi ve derin oradaki olaylar gercek hayatımızda zaten var sadece biz farkinda değiliz genel cogunluktan degilsen ordaki insanlar gibi hatta daha kotu dislaniyorsun

Insanlarla muhatap olmak bile zul geliyor simit almaya gittigimde bile bir saygısızlik ve dusukluk görebiliyorum migdem bulaniyor toplumdan





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


H
hamza5806
2 ay (2091 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: gfblugano35

Bizim insanımız neden bunların peşinde koşuyor işte onu anlayamıyorum. Hayran kitlesi nasıl oluşuyor bunların? Muhtemelen 1-2 yıl sonra isimleri bile hatırlanmayacak.
Ulkenin geneli keko ve kezban hayatinda okulu bile kitap acmadan bitiren tipler





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


A
apeirons
2 ay (219 mesaj)
Bende bilmiyorum ama listeden Şehinşah denk gelmişti, güzel şarkıları var.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
Klakson Çalan Adam
2 ay (671 mesaj)
Gerçek müzik klasik müziktir





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

T
to the moon
2 ay (492 mesaj)
Şeyho iyidir





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @apeirons

Ü
ülkücüadam
2 ay (638 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Blue Celldweller

Reynmen'in şarkısına halen bakmadım. Bakmam da, kulağıma işkence edemem. Bu arada Reynmen dediğiniz adam açık liseli.
Şarkı söyleyebilmek için yüksek lisans sahibi olmak falan gerekiyorda biz mi bilmiyoruz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.