Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar:
17
Cevap
318
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Kılıçdaroğlu - Binali Yıldırım Görüşmesi

1
1419oguzhan
2 yıl (221 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >

Hayır-lara vesile olsun.

-Görüşme yeni gerçekleşti arkadaşlar.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1419oguzhan -- 10 Ocak 2017; 23:29:29 >

anlamadığım konu kılıçdaroğlu niye sırıtıyor ?


Heralde bu meclistekilerin hepsi tayyipi istiyorda bize oyun oynuyorlarmış gibi hissettim.Herkeste bi kutlama havası var.
Yoruma Git
[A]narchy - 2 yıl +15

[
[A]narchy
2 yıl (4480 mesaj)
anlamadığım konu kılıçdaroğlu niye sırıtıyor ?


Heralde bu meclistekilerin hepsi tayyipi istiyorda bize oyun oynuyorlarmış gibi hissettim.Herkeste bi kutlama havası var.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

N
NaturalBornKillah
2 yıl (1101 mesaj)
Bişiler dönüyor ama dur bakalım.




S
Saab9000
2 yıl (942 mesaj)
Hocam bugünlerde olan bir olay mı bu?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

.
.Ferrum.
2 yıl (598 mesaj)
2 yakın arkadaş geyik muhabbeti yapıyor ne var bunda




1
1419oguzhan
2 yıl (221 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Saab9000

Hocam bugünlerde olan bir olay mı bu?

evet yeni gerçekleşti


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
asiruhh1903
2 yıl (1155 mesaj)
CNN Türk muhabiri İbrahim Gündüz'ün bildirdiğine göre, görüşme sırasında iki lider arasında ilginç diyaloglar yaşandı. CHP lideri Kılıçdaroğlu'nun "Bu teklifi geri çekseniz ne güzel olur. Ortam yumuşar" sözlerine yanında bulunan CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel de "Biz 2019'a kadar Başbakan kalmanızı istiyoruz" şeklinde katıldı. Başbakan Yıldırım ise bu sözlere karşılık olarak sadece gülümsemekle yetindi.

Daha fazla:https://tr.sputniknews.com/politika/201701101026712928-binali-yildirim-anayasa-degisikligi-aciklama/


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
Saab9000
2 yıl (942 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 1419oguzhan


quote:

Orijinalden alıntı: Saab9000

Hocam bugünlerde olan bir olay mı bu?

evet yeni gerçekleşti

Bir şeyler dönüyor ama hayırlısı bakalım. Cevabınız için çok teşekkürler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

I
ImPerspektif
2 yıl (382 mesaj)
Dünkü oylama ortamını izleyen vardır. Sözde(!) gizli olması gereken oylama 3 kişinin aynı kabine girmesi, elinde oyla açık açık fotoğraf çeken vekillere sahne oldu. Bu kadar katakulliye rağmen aslında istenen evet rakamı bu değildi. Daha yüksek bir rakam bekliyordu hükümet tarafı. Ve emin olun ciddi bir gizlilik ortamında yürütülseydi bu süreç dün bu rakam daha aşağı bir rakam olacaktı. Daha uzun bir süreç var ve hükümet bu işin Mhp ile yürütülemeyeceğini anladı. Bu yüzden Chp tabanı resmen yalanmaya başladı. Şu süreçte bakalım daha neler göreceğiz.




1
1419oguzhan
2 yıl (221 mesaj)
Rica ederim.
Ya taktik ya da birşeyler dönüyor dediğini gibi.




Bu mesajda bahsedilenler: @Saab9000

B
Berkay C.
2 yıl (7433 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: [A]narchy

anlamadığım konu kılıçdaroğlu niye sırıtıyor ?


Heralde bu meclistekilerin hepsi tayyipi istiyorda bize oyun oynuyorlarmış gibi hissettim.Herkeste bi kutlama havası var.



Bu gerçek kılışdar değil. Gerçek kılışdar, devletini seven dindar bir adamdı. Ayrıca hiç gülmezdi. Bu kadar gülecek ne vardı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Z
zwartevis
2 yıl (1268 mesaj)
Bu fotoğraf bu ana ait sanırım. 1-2 saat boyunca gerçekleşen bir konuşmanın saniyelik bir anı, kaldı ki Kılıçdaroğlu çok da keyifli görünmüyor burada. Fazla anlam yüklemeye gerek yok bence. Yine de niye bu görüşme böyle yapıldı onu anlamadım.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @asiruhh1903

F
FRAPS_TR
2 yıl (2577 mesaj)
Yossi kohen yerinemi geçti yoksa ?





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Berkay C.

B
Berkay C.
2 yıl (7433 mesaj)
olabilir kardeşim israyil dölleri yapmıştır bu oyunu da




Bu mesajda bahsedilenler: @anadolu86

S
Snowizma
2 yıl (17 mesaj)
Öyleler zaten hepsi milletle oyun oynuyor, ben bu meclis dışarının seçmecesi dediğimde beni suçlayanlar oluyor ama gerçek bu, anlayana... 550'de adam akıllı 50 MV var yada yok.




S
sommet de la montagne
2 yıl (1011 mesaj)
Şu kk evet diyeceğiz desin büyük ihtimalle hayır oyu artar. Umarım öyle bir şey yapar





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


S
Scheisse
2 yıl (535 mesaj)
Kılıçdaroğlu aslında iyi bir insan, saflığından ötürü kaybediyor. Kılıçdaroğlunu yöneten arkasındaki kişiler yüzünden bütün millet bu adama kızıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @[A]narchy

S
seanparker
2 yıl (104 mesaj)
Arkasında kim var




Bu mesajda bahsedilenler: @Scheisse