Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar:
30
Cevap
0
Tıklama
20
Öne Çıkarma
kedilerin üzerine kaynar su döken psikopat cani şerefsiz

M
Moşer
Konu Sahibi

geçen hafta (23 mesaj)
ne tepkisi yahu bunu yapan şerefsiz bu şerefsizliğinden vaz mı geçecek hatasını mı fark edecek boş boş konuşmayın
Yoruma Git
ogzhnakcy90 - geçen hafta +13
böyle şeyler paylaşmayın oturduğumuz yerden kahrolmaktan başka hiçbirşey yapamıyoruz sadece moralimiz bozuluyor başka da hiçbirşey olmuyor. üstelik arkadaş hem yayınlıyor hem video...
Yoruma Git
Yorumun Devamı ogzhnakcy90 - geçen hafta +11
Videodan daha kotu olan kisim kaynak olarak verilen linkte videonun altina yazilan yorumlar.

"Tanrinin isini yaptigin icin minnetarim."
"Siz iki yuzluler kedilerin olmesine aglayip ...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Noobmaster69 - geçen hafta +8

Y
yapmacikinsan0
geçen hafta (45 mesaj)
ulan varya başlığı kendi üzerine kaynar su döken diye okudum





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Y
yapmacikinsan0
geçen hafta (45 mesaj)
şerefsiz herif ya





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


O
ogzhnakcy90
geçen hafta (1596 mesaj)
böyle şeyler paylaşmayın oturduğumuz yerden kahrolmaktan başka hiçbirşey yapamıyoruz sadece moralimiz bozuluyor başka da hiçbirşey olmuyor. üstelik arkadaş hem yayınlıyor hem videoyu izlemeyin derim diyor kafaya gel. dh de böyle hayvanlara yönelik vahşet içeren paylaşımlar kesinlikle yasaklanmalı.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogzhnakcy90 -- 30 Kasım 2019; 18:16:49 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
Moşer
Konu Sahibi

geçen hafta (23 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ogzhnakcy90

böyle şeyler paylaşmayın oturduğumuz yerden kahrolmaktan başka hiçbirşey yapamıyoruz sadece moralimiz bozuluyor başka da hiçbirşey olmuyor. üstelik arkadaş hem yayınlıyor hem videoyu izlemeyin derim diyor kafaya gel. dh de böyle hayvanlara yönelik vahşet içeren paylaşımlar kesinlikle yasaklanmalı.
paylaşalım millet görsün tepki antipati biriktirsin tepkisiz bilinçsiz kalmasın

harsh reality


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O
ogzhnakcy90
geçen hafta (1596 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Moşer

paylaşalım millet görsün tepki antipati biriktirsin tepkisiz bilinçsiz kalmasın

harsh reality

Alıntıları Göster
ne tepkisi yahu bunu yapan şerefsiz bu şerefsizliğinden vaz mı geçecek hatasını mı fark edecek boş boş konuşmayın





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
Moşer
Konu Sahibi

geçen hafta (23 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ogzhnakcy90

ne tepkisi yahu bunu yapan şerefsiz bu şerefsizliğinden vaz mı geçecek hatasını mı fark edecek boş boş konuşmayın

Alıntıları Göster
şerefsizler vazgeçmez ama halkta tepkisiz kalmaz

bu gibi caniliklerin büyük kısmı başkalarının yanına oluyor

insanlar izleyip film gibi kaydediyor kimse müdahale etmiyor




M
Moueson
geçen hafta (4667 mesaj)
Video linki atar misiniz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
Moşer
Konu Sahibi

geçen hafta (23 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Moueson

Video linki atar misiniz
ekşide sözlükte var


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
haydar paşa
geçen hafta (94 mesaj)
Kırık





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Moşer

M
Moşer
Konu Sahibi

geçen hafta (23 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: haydar paşa

Kırık
bi link daha atmış dikkatli bak




L
Long Nightt
geçen hafta (189 mesaj)
Bu yaratığın Japon olduğu ortaya çıkmış.Tutuklanmışta sanırım.Ayrıca videoyu kesinlikle izlemenizi önermiyorum.Kediyi küçük bir kafesin içine kilitlemiş ve sürekli üzerine kaynar su döküyor.Öyle ki kedinin bir süre sonra derisi vücudundan ayrılmaya başlıyor.Muhtemelen de ölüyor.Ben de izleyemedim videoyu ileri sara sara ne olup bittiğine baktım kedinin feryatlarına dayanamayarak çıktım.

Bu tür videoların yayınlanmasına karşı çıkıp çıkmamak konusunda ise kararsızım.Çünkü bu tür videoları gördükçe elimizden birşey gelmiyor ve kahroluyoruz.Asıl bu videoları izleyip bu şerefsizlere gereken cezaları vermesi gereken hakimlere,hükümet üyelerine vs izlettirmek lazım ki tüm Dünya meclislerinde hayvanlara işkence edenlere caydırıcı cezalar getirsinler.Şu videoyu izleyipte bu yaratığın aynı şekilde üstüne kaynar su dökülerek öldürülmesini istemeyecek ve bu tür bir kararı onaylamayacak Dünyada tek bir yöneticinin olabileceğini düşünmek istemiyorum.

Öte yandan bunları sıradan vatandaşlarında izlemesi hem olumlu hem de olumsuz etkilere neden olabilir.Öncelikle bu tür hayvanlara yapılan eziyetler insanların gözlerine sokulursa nasıl bir Dünyada yaşadığımızı insanlar daha net görür.İnsanın kutsal bir varlık olmadığı aksine Dünyadaki en aşağlık ve en tehlikeli canlı türü olduğunu vicdan sahibi herkes görür.Böylece şu soğuk günlerde sokakta aç ve susuz kalan köpek ile kedilere insanlar daha duyarlı yaklaşabilir.Onlarında bir can taşıdığı belki bencil insanlık tarafından anlaşılabilir.

Fakat bu tür videoların yayınlanması bu tür canavarca hisleri içinde barındıran iki ayaklı şerefsizler sürüsüne ilham kaynağı olabilir.Bu aşağlık yaratık bu kediye işkence ederken bunu videoya kaydetmesi ve yayınlaması bundan zevk aldığını gösterir.Dahası bu videoyu izleyip bizim gibi üzülenler dışında aynen bu şerefsiz gibi zevk alan ve hemen aynısı bir başka kedi üzerinde denemek isteyen yaratıklar olabilir.Yani bunlar bizi üzerken ve duyarlılığımızı arttırırken bazılarında ters tepebilir ve gördüklerini kendisi yapmak isteyebilir.

Bu tür insanlar psikopat,asosyal ve en önemlisi ezik birer yaratık olmalarından dolayı hınçlarını güçleri yetebilecek bu canlılardan çıkarırlar.Bunu kaydedip milletin kendilerine ana bacı sövmesinden çok zevk alırlar.Toplumda ancak böyle yer bulabildiklerine,böyle ciddiye alındıklarını düşünürler.Yoksa sıradan hayatta kimsenin bir tarafına takmadığı aptal bir asosyal olarak yaşamaya devam ederler.

Ayrıca bizim gibi insanların bu tür yaratıklarla aynı kategoride olmasını kabullenemiyorum.Sırf insan bir çiftten doğduğu için birisini insan olarak kabul etmek bizlere haksızlık.Bu tür suçlara imza atanların insanlık adı altında çıkartılması ve hayvanlardan da daha aşağı bir mertebeye konulması taraftarıyım.Mesela bu tür canavarlara başka bir hukuk sistemi getirilmeli.Kanunlar bunları insanları yargıladığı gibi yargılamamalı.İnsan olan insani kanunlarla yargılanmalı fakat bu yaratık gibi savunmasız bir canlıya zevkle işkence ederek öldürenlerin bu kanunlarla yargılanmaması gerekir.Bu tür yaratıklar bir canlıyı nasıl öldürdüyse aynı şekilde öldürülmeleri gerekir diye düşünüyorum.Örneğin bu şerefsizi aynen kediye yaptığı gibi bir kafese kapatıp üstüne 7/24 saat boyunca ölünceye kadar sürekli kaynar su dökülmesi şahsen benim vicdanımı rahatlatır.Dahası böyle suçlardan idam edilenlerin görüntülerinin halka açık birşekilde dolaşıma sokulması bu tür suçları işlemeye meyilli insanları da korkutur.

Vahşi ve gaddar insanlar iyilikle düzeltilemez.Bu tür insanların anladıkları tek yol şiddettir.Şiddet şiddeti doğurur.Bu şiddeti yapanlara misliyle şiddet uygulanmadığı sürece bu Dünyada ne bizim gibi insanlara ne de hayvanlara rahat yoktur.Bu yaratık sırf insan bir çiftten doğduğu için muhtemelen ''psikolojik sorunları var'' gerekçesiyle el bebek gül bebek bir deli hastanesinde bakılacak ve muhtemelen tekrar aramıza dönecek.Bu kadar saçma sapan bir anlayış olamaz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Long Nightt -- 30 Kasım 2019; 19:31:30 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

N
Noobmaster69
geçen hafta (90 mesaj)
Videodan daha kotu olan kisim kaynak olarak verilen linkte videonun altina yazilan yorumlar.

"Tanrinin isini yaptigin icin minnetarim."
"Siz iki yuzluler kedilerin olmesine aglayip cocuklarin olmesine sessiz kaliyorsunuz. HAHAHA"
"Ise yaramaz kediler icin agliyorsunuz. Seytanin gonderdigi yaratigin teki."

Goruldugu uzere yobazin yabancisi, Turku farketmiyor. Hepsi ayni.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noobmaster69 -- 30 Kasım 2019; 19:46:15 >


R
Rindaman
geçen hafta (6038 mesaj)
şimdi tavuk suyuna ekmek attım parkta kedilere vermeye gidiyorum.

Bir gün böyle yada benzeri bir şey görücem ve muhtemelen birinin kafasını delicem.




E
ezicioyuncu
geçen hafta (1681 mesaj)
Duygusuz ruhsuz, kanları bozuk şerefsizler yani sövecem bu seferde ban yiyecez sizi kaziga oturtmak lazim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H
Habley
geçen hafta (22 mesaj)
Videoya bakmak için girdim, videoyu izledim zaten dayanamayıp ileri sara sara izledim. O verilen kaynak yani sitede hemen önerilenlerde kafa kesme videoları çıkıyor. Orası normal insanların takılacağı bir video izleme platformu değil. Neden kapatmıyorlar orayı? 2 video izledim midem bulandı. Bütün ruh hastaları, caniler oraya toplanmış.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Deforsmylife

Bu mesaja 1 cevap geldi.

X
x-c9
geçen hafta (266 mesaj)
Kaynak da shockgore zaten böyle videolar gırla sitede boşa kafa yormayın





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M
Moşer
Konu Sahibi

geçen hafta (23 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Habley

Videoya bakmak için girdim, videoyu izledim zaten dayanamayıp ileri sara sara izledim. O verilen kaynak yani sitede hemen önerilenlerde kafa kesme videoları çıkıyor. Orası normal insanların takılacağı bir video izleme platformu değil. Neden kapatmıyorlar orayı? 2 video izledim midem bulandı. Bütün ruh hastaları, caniler oraya toplanmış.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
MrCaner
geçen hafta (3456 mesaj)
abi 4 5 kere kaynar su attı üstüne kedinin artık tüyleri döküldü yanmaktan. Bu adamı hapse atsanız ne yazar ulan aynısını yapıcaksınız bu allahsıza tam olarak aynısını. kOYUCAKSINIZ KAFESE DÖKÜCEKSİNİZ 5 KERE KAYNAR SUYU BU KEDİ NE ÇEKİYORSA AYNISINI ÇEKİCEK BU ADAM BAŞKA YOLU YOK BUNUN. KARŞISINDAKİNİN NE YAŞADIĞINI EMPATİ YAPAMAYAN Bİ BEYİNSİZİ HAPSE ATSANIZ NE YAZAR ?