Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
24
Cevap
919
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Kasmayan,Donmayan Tarayıcı (2. sayfa)

O Osiris34
geçen ay (672 mesaj)
Hocam çözdüm gibi sanırım 20H2 sürümüyle alakaliymis. İnternette birçok kişi aynı sorunu yaşamış. Bi temiz kurulum yaptım şu anlık sorun görünmüyor. 1-2 kez dondu onun harici son bir haftadır bi sorun görmedim.

operada birçok özellik var uzun süre kullandım. Yeni birşeyler deneyeyim dedim vivaldi kurdum. Bu da güzel. operayi 2.tarayici olaeak kullanıyorum şimdi. ( vpn özelliğinden dolayı )





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Osiris34 -- 21 Ocak 2021; 0:13:50 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Öner

O Osiris34
geçen ay (672 mesaj)
Teşekkürler hocam





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @mezun2021itü

O Osiris34
geçen ay (672 mesaj)
Hiç duymamistim ilk firsatta bakacağım teşekkür ederim.

Bu arada konu sizinmiş hort yapmış olduk





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @claisdozan

Ö Öner
geçen ay (8667 mesaj)
Vivaldi zaten opera yazilimcilarinin yazdigi bir tarayici.
Sanirim operadan ayrilip yeni bir sirkette vivaldiyi tasarladilar diye biliyorum.
Bi ara opera yönetici kadrosuyla hasir nesirdik, sonra o isimleri vivaldide gorunce konudu gecmisti.
4-5 yil falan oluyor vivaldi cikali.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Osiris34

C CEM0KA
3 hafta (1437 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Öner

Vivaldi zaten opera yazilimcilarinin yazdigi bir tarayici.
Sanirim operadan ayrilip yeni bir sirkette vivaldiyi tasarladilar diye biliyorum.
Bi ara opera yönetici kadrosuyla hasir nesirdik, sonra o isimleri vivaldide gorunce konudu gecmisti.
4-5 yil falan oluyor vivaldi cikali.
VİVALDİ'nin daha çok yolu var, güncelleme bildirim simgesi sürekli windows çubuğunda görüntülenir ve siz kapatana kadar da ram yemeye devam eder.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.