Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
51
Cevap
0
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Cevap: Kasislerden Geçerken (3. sayfa)

C
Ccestr
4 gün (1070 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: iCrush

Başınıza geldide mi böyle yorum yapıyorsunuz acaba iş yerinde birçok servis aracı var. Çalışan arkadaşlara motoru zorlamayın ama kasisten cukurlardan hızlı geçin deriz işin hızıylada alakalı
Daha 1 tane amortisör değiştirmedik hele plastik kasislerde gaz kesmiyoruz.
Alt takımı arızalananlar hep böyle pimpirikli insanlar oluyor. Özelliklede kasise yavaş girecem diye frenle girip amortisörü patlatıyor herkes
Kesinlikle zaten en büyük zarar o hocam örneğin adam 3le gidiyor kasise gelmeden frene bi yapıştırıyor pat küt temas ediyor lastikler kasise





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


R
Red Wheelbarrow
4 gün (1644 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: iCrush

Başınıza geldide mi böyle yorum yapıyorsunuz acaba iş yerinde birçok servis aracı var. Çalışan arkadaşlara motoru zorlamayın ama kasisten cukurlardan hızlı geçin deriz işin hızıylada alakalı
Daha 1 tane amortisör değiştirmedik hele plastik kasislerde gaz kesmiyoruz.
Alt takımı arızalananlar hep böyle pimpirikli insanlar oluyor. Özelliklede kasise yavaş girecem diye frenle girip amortisörü patlatıyor herkes
Hocam demekki bulunduğunuz şehirde kasisler etkisiz.

Bizim burdaki kasislerde kuş serisinden, 7 serisine araçlar 0'a kadar düşer. Sadece şirket araçları basar geçer. onlarında mantığı belli zaten araba benim değil niye önemseyeyim.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ
iCrush
4 gün (865 mesaj)
İlden ile değişir ona birşey diyemem Kocaeli'nin kasis cenneti olduğunu biliyorum altı yüksek olan aracımla bile altı sürüyordu az birşey hızlı girince
Benim özellikle kast ettiğim plastik kasisler
Asfalt kasislerden genelde 40 gibi hızla geçiyorum ama plastikte 70-80 gibi





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Red Wheelbarrow

S
sssemih24
4 gün (1556 mesaj)
Ayrıca kasisten geçerken frene basmayın.
Frene basınca arabanın ağırlığı öne yığıldığı için süspansiyonlar tam açılamıyor darbeyi iyi sönümleyemiyor.
Süspansiyonların daha sağlıklı çalışabilmesi için kasise girmeden yavaşlayın, üzerinden geçerken ayağınızı frenden çekin.




R
Red Wheelbarrow
4 gün (1644 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: iCrush

İlden ile değişir ona birşey diyemem Kocaeli'nin kasis cenneti olduğunu biliyorum altı yüksek olan aracımla bile altı sürüyordu az birşey hızlı girince
Benim özellikle kast ettiğim plastik kasisler
Asfalt kasislerden genelde 40 gibi hızla geçiyorum ama plastikte 70-80 gibi
Plastik dedikleriniz bile inanılmaz etkili. Onlardan 70-80 le geçiyorsanız oha diyorum.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

D
drupal
4 gün (435 mesaj)
1. vites 10 km hızla geçiyorum.




A
akyurt
4 gün (1454 mesaj)
Bende 1. nci viteste geçiyorum. İstanbuldaki kasislerden rahat geçebilmek için maşallah pick up tarzı araçlara binmemiz lazım otomobili çok yıpratıyo





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


İ
iCrush
4 gün (865 mesaj)
Valla sizinle 1 tur gezmek isterdim hocam :D
Ama araca göre çok değişiyor mesela Caddy ile plastikşerden hız fsrketmeksiniz geçtğimi zor anlıyorum süspansiyonları güzel ama otomobillerde birazdaha sert oluyor hissettiriyor.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Red Wheelbarrow

L
Lana-Del-Rey
4 gün (11924 mesaj)
Rölantide




T
turgut reis
3 gün (923 mesaj)
ben de çok yavaş geçerim 1. vitesi düşerim bazen ama trafik müsaade etmiyor maalesef şirket araçları alayı kamyoneti ekmek su araçları hafif ticari şirket araçları ve de paraı sokaktan toplayanlar yüzünden mağdurum bi de şu kasis işini anlayamam hiç. ulen zaten yollar çocuk mezarı gibi bi de kasis yapıyosun elin oğlu dinlemiyo zaten 4. viteste geçen herifler koca parası ile otomatik ciplere binen kadınlar ellerinde telefon bazısı farkında bile olmuyo hele şehirler arası tren yoolarında 120 130 la geçenleri görüyorum o arabalar içim gidiyo ben biraz yavaşlasam hemen kornaaaaaa bir de temiz 2. el diyorsunuz 2. elde temiz diye bir şey yoktur olan da zaten anasının nikahını istiyordur




B
BenjaminGreen
3 gün (2163 mesaj)
ikinci vitese düşüp motor freni yaptırıp frene basmadan geçerim genelde.
Küçük şehirin avantajı pek aceleye gerek kalmıyor.




M
maligezgin
3 gün (2328 mesaj)
başka bir noktaya değinmek istiyorum
her gün geçtiğim küçücük bir sokakta 2 adet kasis var (eskiden 4 adetti)
zaten ara sokak. mümkün olduğunca yavaşlayarak geçiyorum. hatta 10 km hızla filan
her seferinde de arkadaki ameleleer kornaya abanıyo
ya arkadaş 30 ile geçsen öyle zıplatıyo ki kusasın gelir
belediye bunu koymuş. niye koymuş acaba?
haklı ya da haksız
sonuçta koymuş
ben de yavaşlar geçerim. hoplamayı ve senede bir servise gitmeyi çok seven bir milletimiz var
lütfen bu kasislerede yavaşlayarak geçin
geçmiyorsanız da geçene laf etmeyin