Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
145
Cevap
2654
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Karton bardak üretme işi yapmak isteyenler buraya

İ imdatbes Konu Sahibi
3 yıl (31 mesaj)
Arkadaşlar karton bardak üretimi ile ilgili internette çok fazla bilgi kirliliği var, hem bu bilgileri toparlamak hemde doğru bilgilendirme yapmak adına bu konuyu açmaya karar verdim.

Not: Arkadaşlar bilgiler günceldir, karton bardak makinası almayı düşünüyorsanız benimle iletişime geçebilirsiniz. 15 Şubat 2020

Ben, Türk malı Ymcup karton bardak makinalarını satıyorum, Ymcup'ın pazarlamacısıyım. (0544 279 86 81)
yerli makina almak isterseniz beni arayabilirsiniz.

piyasada hangi ülkelerin makinaları var?

çin makinalarıyla bu işe başlanır mı?

Kore makinaları hangisi daha iyi ve sorunsuz?

hangi makinalarda garanti var? yedek parça sorunu var mı?

kağıt hangi firmalardan alınıyor?

kağıt kesimi fason işini kimler yapar?

hangi kağıt daha kalitelidir?

hangi kağıtta, bardak kağıt kokar? sızdırır? şekil değiştirir?

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imdatbes -- 15 Şubat 2020; 13:18:58 >


E epamuk
3 yıl (386 mesaj)
Merhaba,



Yazdiginiz sorularin yanitlarini bir kac cumle ile alabilir miyiz?



Tesekkurler.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @imdatbes

İ imdatbes Konu Sahibi
3 yıl (31 mesaj)
Piyasada hangi ülkelerin makinaları var?
Çin, Kore ve yerli makinalar var, Kore garanti vermiyor hem sıfırnda hemde 2. elinde garanti yok fakat Kore satan arkadaşlar kendi insiyatifiyle garanti verebiliyor, Çin makinalarında garanti genelde 1 yıl oluyor, Çin makinalarında 2 yıl garanti verenlere pek inanmayın derim.

çin makinalarıyla bu işe başlanır mı?
Eğer düşük maliyetle başlamak isterseniz yada bütçeniz kısıtlıysa Çin makinalarının sıfır satılanları ile veya 1-2 yaşındaki makinalarla işe başlayabilirsiniz.

Kore makinaları hangisi daha iyi ve sorunsuz?
Kore de 2-3 firmanın makinaları diğer firmalara göre daha sorunsuz çalışıyor, bu firmalar arasında woosang ve dspack markaları var ama garanti sorunu var, garantisi olmayan makinalar size sıkıntı yaratabilir. bir çok Çin firması Kore de pazarlama şirketi kurup, çin makinalarını Kore makinaları gibi satmaktadır, bu konuya da dikkat etmelisiniz, eğer Kore makinası alacaksanız markasına ve üretim yılına dikkat edin.

hangi makinalarda garanti var? yedek parça sorunu var mı?
Kore firmaları garanti vermiyor, yedek parçalarda sorun yaşayabilirsiniz, yerli makina üreten firmalar Ymcup 2 yıl garanti veriyor ve üretimi kendisi yaptığı için parça sorunu olmuyor, eğer yerli makina almak isterseniz bana 0544 279 86 81 ulaşabilirsiniz.

kağıt hangi firmalardan alınıyor?
Biz kağıt olarak dünyanın en iyi kağıdı olan Finlandiya kağıdını öneriyoruz, bardakta kağıt kokusu olmuyor, sızıntı yapmıyor, sıcak ürünlerde petrol kokusu almıyorsunuz ve el yakmıyor, sıcak ürünlerde bardak şekil değiştirip erimiyor, istanbul da Met Kağıt, Ankarada Anıl Kağıt iyi kağıt satıyor.

hangi kağıt daha kalitelidir?
Finlandiya kağıdı karton bardak yapımı için en iyi kağıttır.

hangi kağıtta, bardak kağıt kokar? sızdırır? şekil değiştirir?
Çin kağıdı en kalitesiz kağıttır, ucuzdur ama bunun yanında kağıt kokusu vardır, sıcak ürünlerde petrol kokusu alırsınız, bardak şekil değiştirir, sızıntı yapma ihtimali yüksektir.

Çinden direk karton bardak getirip burada satabilir miyim?
Önceki yıllarda bu mümkündü fakat şu an yerli üreticileri korumak adına yurtdışından gelen karton bardaklara yüksek vergiler getirildi, dışarıdan direk bardak getirip burada satmak daha maliyetli.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imdatbes -- 24 Temmuz 2019; 1:51:53 >


İ imdatbes Konu Sahibi
3 yıl (31 mesaj)
Bir arkadaş koreden 2. el karton bardak makinası getiriyor, elinde şu an 3 adet, var 15.000 usd ye satıyor, ilgilenen olursa bana mesaj atabilir.

-SATILMIŞTIR-





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imdatbes -- 3 Temmuz 2018; 16:48:4 >


İ imdatbes Konu Sahibi
3 yıl (31 mesaj)
Devren Satılık Karton Bardak Firması (istanbul)

2 adet karton bardak makinası YMCUP (dakikada 80 adet üretiyor, 7 Oz Eko, yerli makina),
8 bin dolar değerinde 2 wending kalıp,
reno master minibüs,
elektrik panosu,
calaskal,
aylık 1500 kolilik hazır müşteri,
ortak anlaşmazlığı nedeniyle devren satılıktır.

SATIŞ İŞLEMİ DURDURULMUŞTUR.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imdatbes -- 9 Ocak 2019; 0:52:52 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

E Efsolatte
3 yıl (0 mesaj)
Hocam merhaba iletişim kurabileceğimiz irtibat numaranızı paylaşabilirmisiniz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @imdatbes

İ imdatbes Konu Sahibi
3 yıl (31 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Efsolatte

Hocam merhaba iletişim kurabileceğimiz irtibat numaranızı paylaşabilirmisiniz?

p.m. gönderdim.

imdat 0544 279 86 81





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imdatbes -- 13 Aralık 2018; 23:11:49 >


İ imdatbes Konu Sahibi
2 yıl (31 mesaj)
Bolu müşterimiz Nevzat Bey'e karton bardak makinası hayırlı olsun.


< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imdatbes -- 10 Ocak 2019; 13:33:43 >


H hsynbeyhan
2 yıl (0 mesaj)
bir iletişim numarası alabilirmiyim ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @imdatbes

İ imdatbes Konu Sahibi
2 yıl (31 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hsynbeyhan

bir iletişim numarası alabilirmiyim ?
iletişim bilgisi gönderdim. 0544 279 86 81





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imdatbes -- 24 Temmuz 2019; 1:53:23 >


İ imdatbes Konu Sahibi
2 yıl (31 mesaj)
Diyarbakır müşterimiz Mustafa Bey'e karton bardak makinaları hayırlı olsun

< Resime gitmek için tıklayın >




İ imdatbes Konu Sahibi
2 yıl (31 mesaj)
istanbul müşterimiz Zülfikar bey'e makinası hayırlı olsun

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imdatbes -- 3 Temmuz 2018; 17:1:21 >


İ imdatbes Konu Sahibi
2 yıl (31 mesaj)
Irak, Kerkük müşterimiz Nejat Bey'e karton bardak makinaları hayırlı olsun.

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imdatbes -- 10 Ocak 2019; 13:35:7 >


İ imdatbes Konu Sahibi
2 yıl (31 mesaj)
SATILIK KARTON BARDAK İŞLETMESİ (İSTANBUL)

3 Adet 2017 Model, 7 oz, 60 lık karton bardak makinası
Sorunsuz makinalar, gerekli revizyonları yapılmıştır.
Kompresör ve bir işletme için gerekli bütün teçhizatlar (Matkap vs.)
Üretilen bütün bardaklar satılıyor. İşletme 24 saat çalışıyor.
Hatta alan arkadaşın kapasiteyi arttırması gerekebilir.
İşletme sahibi, satın alan arkadaşla 1 ay boyunca birlkte çalışacak ve
tüm müşterilerle tanıştıracaktır.
Satılma sebebi ortak anlaşmazlığı
Detaylı bilgi ve fiyat için bana 0544 279 86 81 nolu telefondan ulaşabilirsiniz.

TESİS SATILMIŞTIR.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imdatbes -- 9 Ocak 2019; 0:57:26 >


Y YEDİTEPE İSTANBULLU
2 yıl (0 mesaj)
imdatbes kardeşim kaliteyi ucuza alabilme şansım var mı?birde bu sıradan bardaklardan değil de kendime özgü bir model kullanıp sıradışı çıkışımla piyasada fark oluşturmak,sarsmak istiyorum.acaba kalıbı değiştirmek kolay olabiliyor mu?piyasadakiler pek yanaşmadığı için bunu üretmek birinci önceliğim.eğer kalıp çıkarttırıp üretmek ucuz ise şayet ve değiştirebilmek kolay ise,ben zaten biraz mekanikten de anlarım.çok süper olur o zaman,ne diyorsunuz sizce ne olur!?.




İ imdatbes Konu Sahibi
2 yıl (31 mesaj)
Kendinize özgü tasarım yapabilirsiniz.
Her makina üzerindeki kalıp hangi ölçü ise onu üretir (6 oz - 7 oz gibi)
Kalıp değişmez mi değişir fakat bunu bu işi çok iyi bilen bir ustanın yapması gerekir, yaklaşık 1 hafta sürer, ortalama kalıpla birlikte 3000-3500 dolar a mal olur.

Tasarım işi tamamen sizin hayal gücünüzle sınırlı, bardağın üzerine her şey basılabilir ve yazılabilir, önemli olan bunun size ne kadara mal olacağıdır.
sonuçta satmak için üretiyorsunuz.

Bardakta siyah ve kahverengi renkler daha ucuz, kırmızı ve mavi renkler daha pahalıdır, o yüzden standart bardaklar hep siyah yada kahverengi ve tek renktir.
renk çeşitliliği ve kapladığı alan fiyatı yükseltir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imdatbes -- 9 Ocak 2019; 0:58:35 >


İ imdatbes Konu Sahibi
2 yıl (31 mesaj)
Karton bardak işini istanbulda yapmak isteyenler için hazır tesis almalarını öneririm, satılık tesisleri Facebook da makina alım satım grubunda paylaşıyorum, incelemenizi tavsiye ederim.
https://www.facebook.com/groups/142339653226800/




İ imdatbes Konu Sahibi
2 yıl (31 mesaj)
Diyarbakır müşterimiz Mustafa Vural'a Karton Bardak Makinası hayırlı olsun.


< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imdatbes -- 10 Ocak 2019; 13:35:53 >


İ imdatbes Konu Sahibi
2 yıl (31 mesaj)
Satılık Karton Bardak İşletmesi - istanbul Anadolu Yakası

< Resime gitmek için tıklayın >

TESİS SATILMIŞTIR.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imdatbes -- 24 Ekim 2018; 22:42:48 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ imdatbes Konu Sahibi
2 yıl (31 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: imdatbes

Satılık Karton Bardak İşletmesi - istanbul Anadolu Yakası

< Resime gitmek için tıklayın >

TESİS SATILMIŞTIR.
BU TESİS SATILMIŞTIR.