Selam dostlar 1 tane icramı kapattım. Ama dosyayı kapatmak için uyaptan ödeme yapıcam harç masrafları falan içinn. Takipte kesinleşen miktar 198000 TL ben 64500 TL ye anlaşarak kapattım. Uyaptaki harç hesaplama yerine haricen tahsil olarak 64500 mü yazacağım yoksa 198000 mi
Avukat bedeli söylüyor . Hatta iban veriyor açıklamaya dosya numarasını yazıyorsunuz . Sonrasında avukat dosya ile alakalı alacak yoktur kapansın yazıyor dosya kapanıyor . Avukat yada aracı kurum ile görüş .
Geldiler hocam, icra katibi ve hukuk bürosu çalışanı eve girmediler kapıda konuştuk büro çalışanı korkuttu klasik evdeki eşyaları alırlar bak öde gibisinden ben ses etmedim tersleşmeyelim diye salağa yattm kısaca durumum yok olunca ödeyecem dedim hacze kabil mal yoktur yazdılar tutanağa iyice okuyup öyle imza attm 2 3 dk max sürmüştür
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle