Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
12
Cevap
526
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Kaos futbolu

Z zaraki-kenpachi!!! Konu Sahibi
11 yıl (2483 mesaj)
Malum Avrupa' da kepazeyiz kabul edelim. Ama takımlarımız hala aradıklarını bulabilmiş değiller. Başı yeni kesik tavuk gibi bir oraya bir bu ana çarpa çarpa geziniyorlar. Daha da bu kafayala uzun süre devam edeceğe benziyorlar. Neyse...

Arif' in bir lafı vardır Manu' ya yenilirken hocadan bildiğimiz gibi oynamamızı istedik o da izin verdi falan demişti. Ondan sonra biz silkinip inanılmaz oynayarak galibiyeti de kaçırarak oradan beraberliği çıkardık gibi açıklaması vardı özel bir kanalda. Tabi dvdlerde falan başka türlü anlatılıyorda onu hiç unutmam.

Bizim milletin abi geninde dnasında yok işte sistemdir şekildir taktiktir püsürdür... Biz savruk milletiz bilader..! Bizim atalar oradan oraya göçmüş, geçmiş. Bize uymuyor çakılı kal gel bekle dön atarsan 1 0 olsun atamassan da yenilme. Bizim Türk futboluna Türk futbolcusuna ve dahi gelip memleketin ekmeğinden yiyen yabancılara bunu aşılayamassın. Var bişiler bizde böyle kafada; Paso saldıracaz biz, durmcaz akacaz adamların üzerine, boşalacağız, çağlayacağız...

İnanmassanız 30 tane maç yığarım buraya böyle kazanılmış. Alın en son 2008...Adamlar atıyorlar bizimkilerde ondan sonra "berserk" mod açılıyor duman ediyoruz. Gs Uefa' yı alırken durmadan saldırıyordu, hatırlarsınız. Bjk' ın Barca' yı yendiği maçlar,Ts un maçları Bursaspor' un yine intertoto maçları vs...

Neden en iyi hocalarımız en iyi gaz verenler. İşte bundan kelli!


Yok aga olmuyor, oturmuyor bize dotal futbolmuş, box to boxmış, duran top organizasyonuymuş, opsayt taktiğiymiş, araya adam kaçırmamaymış, tandemmiş, kanat akınıymış bilmem ne...

Bizim ligde bilmem arkadaş! Bu ecnebilere karşı bizim ligde ki gibi oynanmaz. Vercen gazı vercen ceddin dedeni çıkıp oynasınlar. Gavurlarda onlara uyar bak ha! Devşirme yeniçeriler gibi saldırırlar. Türk futbolunun ekolü kaos futboludur. Bunun üzerine gitmemiz lazım. Bu sistemi kim farkedip oturtursa uzun seneler kaymağını yer.




T Tekne Kazıntısı
11 yıl (1324 mesaj)
yakında bu ülkeye ne yıldız yabancı gelir ne de kulpler böyle oyunculara yeltenir

guti quaresma niang baros v.s. adamlar bağırıyor artık..tekme yemekten bıktık diye..

kasap fitbolu bitsin de gerisi önemli değil

ayrıca futbolun hayrı için medyaya ciddi kısıtlama getirilmeli

sadece 1 gazette olsun o da ciddi denetimden geçirilsin..her önüne gelen spor gazetesi bastırıyor ve millet de orda polat alemdarcılık oynuyor

schuster ohca biraz sempatik ol muş muş..lafa bak

adam arrist mi kardeşim..işini yapsın da gerisi mühim değil

Not: Bazı yazım hataları konu konseptine uysun diye bilerek yapılmıştır




K Kramers Lawyer
11 yıl (1963 mesaj)
O zaman Tugay çok iyi olur




A Am@deus
11 yıl (6048 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Voleci Şeref

yakında bu ülkeye ne yıldız yabancı gelir ne de kulpler böyle oyunculara yeltenir

guti quaresma niang baros v.s. adamlar bağırıyor artık..tekme yemekten bıktık diye..

kasap fitbolu bitsin de gerisi önemli değil

ayrıca futbolun hayrı için medyaya ciddi kısıtlama getirilmeli

sadece 1 gazette olsun o da ciddi denetimden geçirilsin..her önüne gelen spor gazetesi bastırıyor ve millet de orda polat alemdarcılık oynuyor

schuster ohca biraz sempatik ol muş muş..lafa bak

adam arrist mi kardeşim..işini yapsın da gerisi mühim değil

Not: Bazı yazım hataları konu konseptine uysun diye bilerek yapılmıştır


Sert futbol heryerde olur burak özellikle italyada , ordakiler yıldız değilmi Baros'un pozisyonu gördüm darbe yok birşey yok keza
quaresma öyle beşiktaşdaki sakatlıklar kondisyonerle ilgili...




I Itzpapalotl
11 yıl (2735 mesaj)

T Tekne Kazıntısı
11 yıl (1324 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Am@deus


quote:

Orijinalden alıntı: Voleci Şeref

yakında bu ülkeye ne yıldız yabancı gelir ne de kulpler böyle oyunculara yeltenir

guti quaresma niang baros v.s. adamlar bağırıyor artık..tekme yemekten bıktık diye..

kasap fitbolu bitsin de gerisi önemli değil

ayrıca futbolun hayrı için medyaya ciddi kısıtlama getirilmeli

sadece 1 gazette olsun o da ciddi denetimden geçirilsin..her önüne gelen spor gazetesi bastırıyor ve millet de orda polat alemdarcılık oynuyor

schuster ohca biraz sempatik ol muş muş..lafa bak

adam arrist mi kardeşim..işini yapsın da gerisi mühim değil

Not: Bazı yazım hataları konu konseptine uysun diye bilerek yapılmıştır


Sert futbol heryerde olur burak özellikle italyada , ordakiler yıldız değilmi Baros'un pozisyonu gördüm darbe yok birşey yok keza
quaresma öyle beşiktaşdaki sakatlıklar kondisyonerle ilgili...


ben sana ne yaptım yahu

hep muhalefet hep muhalefet

tilkilerin senin olsun




E eşruhuum
11 yıl (1364 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Voleci Şeref

yakında bu ülkeye ne yıldız yabancı gelir ne de kulpler böyle oyunculara yeltenir

guti quaresma niang baros v.s. adamlar bağırıyor artık..tekme yemekten bıktık diye..

kasap fitbolu bitsin de gerisi önemli değil

ayrıca futbolun hayrı için medyaya ciddi kısıtlama getirilmeli

sadece 1 gazette olsun o da ciddi denetimden geçirilsin..her önüne gelen spor gazetesi bastırıyor ve millet de orda polat alemdarcılık oynuyor

schuster ohca biraz sempatik ol muş muş..lafa bak

adam arrist mi kardeşim..işini yapsın da gerisi mühim değil

Not: Bazı yazım hataları konu konseptine uysun diye bilerek yapılmıştır



tekmelerde haklısın ama medya hakkında çok yalnış konuşuyosun herkez istediğini yazacak bunun önüne yasaklarlan geçemessin avrupadada geçemiyosun morinyo bu yüzden gazetecilerden nefret eder onlarlan başa çıkacaksın inandığın şeyleri ne taraftardan nede medyadan etkilenerek heba etmiyeceksin güçlü olacaksın bu ülkede ne yazıkki hayranlıkda haddinden fazla yerin dibine sokmakda haddinden fazla




ß ße®k
11 yıl (1480 mesaj)
Orijinalden alıntı: Itzpapalotl

< Resime gitmek için tıklayın >
[/quote
Arkadaş şu pozisyonun neresinde sertlik var?? Nasıl bir fanatiksin ki şu resmi koyabiliyorsun buraya.
Penaltı dersin eyvallah, çift vuruş dersin eyvallah, kırmızı kart dersin falan filan hepsine eyvallah bakış açısıdır, kendi yorumudur der geçeriz. Burada insanlar kasaplıktan, kasti faullerden, sakatlamalardan bahsediyor sen gelmiş ne koyuyorsun. Pozisyonda Dia falan sakatlandı da ben mi kaçırdım? Yoksa hiç bir şey olmamışçasına topun peşinden koşturan yine kendisi değil mi?




I Itzpapalotl
11 yıl (2735 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ße®k
quote:

Orijinalden alıntı: Itzpapalotl
< Resime gitmek için tıklayın >

Arkadaş şu pozisyonun neresinde sertlik var?? Nasıl bir fanatiksin ki şu resmi koyabiliyorsun buraya.
Penaltı dersin eyvallah, çift vuruş dersin eyvallah, kırmızı kart dersin falan filan hepsine eyvallah bakış açısıdır, kendi yorumudur der geçeriz. Burada insanlar kasaplıktan, kasti faullerden, sakatlamalardan bahsediyor sen gelmiş ne koyuyorsun. Pozisyonda Dia falan sakatlandı da ben mi kaçırdım? Yoksa hiç bir şey olmamışçasına topun peşinden koşturan yine kendisi değil mi?


Gerçekten bu pozisyon da ne olduğunu göremiyor musun? Kasaplığı sadece kasti olarak faul yapmak olarak algılama. Yeteneği olmayan topçuların başkalarına zarar vermesidir kasaplık.

Tedavisi Almanya'da sürdürülen Özer Hurmacı ile tedavi ve çalışmalarına tesislerde devam eden Mamadou Niang, Issiar Dia, Selçuk Şahin, İlhan Eker, Ertuğrul Taşkıran, Gökhan Gönül ve Daniel Güiza antrenmana katılmadı.

Evet Dia,Niang sakatlandı.




A Am@deus
11 yıl (6048 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Voleci Şeref


quote:

Orijinalden alıntı: Am@deus


quote:

Orijinalden alıntı: Voleci Şeref

yakında bu ülkeye ne yıldız yabancı gelir ne de kulpler böyle oyunculara yeltenir

guti quaresma niang baros v.s. adamlar bağırıyor artık..tekme yemekten bıktık diye..

kasap fitbolu bitsin de gerisi önemli değil

ayrıca futbolun hayrı için medyaya ciddi kısıtlama getirilmeli

sadece 1 gazette olsun o da ciddi denetimden geçirilsin..her önüne gelen spor gazetesi bastırıyor ve millet de orda polat alemdarcılık oynuyor

schuster ohca biraz sempatik ol muş muş..lafa bak

adam arrist mi kardeşim..işini yapsın da gerisi mühim değil

Not: Bazı yazım hataları konu konseptine uysun diye bilerek yapılmıştır


Sert futbol heryerde olur burak özellikle italyada , ordakiler yıldız değilmi Baros'un pozisyonu gördüm darbe yok birşey yok keza
quaresma öyle beşiktaşdaki sakatlıklar kondisyonerle ilgili...


ben sana ne yaptım yahu

hep muhalefet hep muhalefet

tilkilerin senin olsun


Sevdiğimizden

Başlığa en uygun beşiktaşın oynadığı futbol tam kaos , ersunda buna benzer futbol oynatırdı ama onun orta saha adamları ortalama 8-9 arası kontralarda faul yapardı




T Tekne Kazıntısı
11 yıl (1324 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: eşruhuum


quote:

Orijinalden alıntı: Voleci Şeref

yakında bu ülkeye ne yıldız yabancı gelir ne de kulpler böyle oyunculara yeltenir

guti quaresma niang baros v.s. adamlar bağırıyor artık..tekme yemekten bıktık diye..

kasap fitbolu bitsin de gerisi önemli değil

ayrıca futbolun hayrı için medyaya ciddi kısıtlama getirilmeli

sadece 1 gazette olsun o da ciddi denetimden geçirilsin..her önüne gelen spor gazetesi bastırıyor ve millet de orda polat alemdarcılık oynuyor

schuster ohca biraz sempatik ol muş muş..lafa bak

adam arrist mi kardeşim..işini yapsın da gerisi mühim değil

Not: Bazı yazım hataları konu konseptine uysun diye bilerek yapılmıştır



tekmelerde haklısın ama medya hakkında çok yalnış konuşuyosun herkez istediğini yazacak bunun önüne yasaklarlan geçemessin avrupadada geçemiyosun morinyo bu yüzden gazetecilerden nefret eder onlarlan başa çıkacaksın inandığın şeyleri ne taraftardan nede medyadan etkilenerek heba etmiyeceksin güçlü olacaksın bu ülkede ne yazıkki hayranlıkda haddinden fazla yerin dibine sokmakda haddinden fazla



nerden geliyor yalan dolan yazma hakkı ben onu anlamıyorum




ß ße®k
11 yıl (1480 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Itzpapalotl

quote:

Orijinalden alıntı: ße®k
quote:

Orijinalden alıntı: Itzpapalotl
< Resime gitmek için tıklayın >

Arkadaş şu pozisyonun neresinde sertlik var?? Nasıl bir fanatiksin ki şu resmi koyabiliyorsun buraya.
Penaltı dersin eyvallah, çift vuruş dersin eyvallah, kırmızı kart dersin falan filan hepsine eyvallah bakış açısıdır, kendi yorumudur der geçeriz. Burada insanlar kasaplıktan, kasti faullerden, sakatlamalardan bahsediyor sen gelmiş ne koyuyorsun. Pozisyonda Dia falan sakatlandı da ben mi kaçırdım? Yoksa hiç bir şey olmamışçasına topun peşinden koşturan yine kendisi değil mi?


Gerçekten bu pozisyon da ne olduğunu göremiyor musun? Kasaplığı sadece kasti olarak faul yapmak olarak algılama. Yeteneği olmayan topçuların başkalarına zarar vermesidir kasaplık.

Tedavisi Almanya'da sürdürülen Özer Hurmacı ile tedavi ve çalışmalarına tesislerde devam eden Mamadou Niang, Issiar Dia, Selçuk Şahin, İlhan Eker, Ertuğrul Taşkıran, Gökhan Gönül ve Daniel Güiza antrenmana katılmadı.

Evet Dia,Niang sakatlandı.

Bu pozisyonda Sabri'nin ne diaya ne de nianga sakatlayıcı bir müdahalesi yoktur. Bunu tartışmak bile saçmadır. He hareket ters bir hareket ve penaltı hak ediyor diyebilirsin lafım olmaz ama adamı sakatladı bilmem ne diyemessin. Algılamakta zorlanmışın besbelli bak kalınlaştırıyorum kendi yazdığımı, bir daha oku yazılı sınav var. Bende koyayım fb maçında Arda'nın girdiği bir ikili mücadele resmini altına da yazayım "Arda Turan antrenmana katılamamıştır." o zaman fb maçında sakatlanmış olsun. Var mı böyle bir saçmalık? Bir kere kasaplığın, anti-futbolun anlamlarını irdele öyle gel.

Zarar vermektir demişsin, koyduğun resimde Sabri'nin zarar verdiği yok bundan bahsediyorum. Ha koy Neill'ın niangla olan pozisyonunu lafım olmaz. Ya da mesela ben sana luganonun pozisyonlarından oluşan uzun metrajlı bir film hazırlayayım, daha iyi oturmuş olur kasaplık terimi kafanda.




A Azor Ahai
11 yıl (6778 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ße®k


quote:

Orijinalden alıntı: Itzpapalotl

quote:

Orijinalden alıntı: ße®k
quote:

Orijinalden alıntı: Itzpapalotl
< Resime gitmek için tıklayın >

Arkadaş şu pozisyonun neresinde sertlik var?? Nasıl bir fanatiksin ki şu resmi koyabiliyorsun buraya.
Penaltı dersin eyvallah, çift vuruş dersin eyvallah, kırmızı kart dersin falan filan hepsine eyvallah bakış açısıdır, kendi yorumudur der geçeriz. Burada insanlar kasaplıktan, kasti faullerden, sakatlamalardan bahsediyor sen gelmiş ne koyuyorsun. Pozisyonda Dia falan sakatlandı da ben mi kaçırdım? Yoksa hiç bir şey olmamışçasına topun peşinden koşturan yine kendisi değil mi?


Gerçekten bu pozisyon da ne olduğunu göremiyor musun? Kasaplığı sadece kasti olarak faul yapmak olarak algılama. Yeteneği olmayan topçuların başkalarına zarar vermesidir kasaplık.

Tedavisi Almanya'da sürdürülen Özer Hurmacı ile tedavi ve çalışmalarına tesislerde devam eden Mamadou Niang, Issiar Dia, Selçuk Şahin, İlhan Eker, Ertuğrul Taşkıran, Gökhan Gönül ve Daniel Güiza antrenmana katılmadı.

Evet Dia,Niang sakatlandı.

Bu pozisyonda Sabri'nin ne diaya ne de nianga sakatlayıcı bir müdahalesi yoktur. Bunu tartışmak bile saçmadır. He hareket ters bir hareket ve penaltı hak ediyor diyebilirsin lafım olmaz ama adamı sakatladı bilmem ne diyemessin. Algılamakta zorlanmışın besbelli bak kalınlaştırıyorum kendi yazdığımı, bir daha oku yazılı sınav var. Bende koyayım fb maçında Arda'nın girdiği bir ikili mücadele resmini altına da yazayım "Arda Turan antrenmana katılamamıştır." o zaman fb maçında sakatlanmış olsun. Var mı böyle bir saçmalık? Bir kere kasaplığın, anti-futbolun anlamlarını irdele öyle gel.

Zarar vermektir demişsin, koyduğun resimde Sabri'nin zarar verdiği yok bundan bahsediyorum. Ha koy Neill'ın niangla olan pozisyonunu lafım olmaz. Ya da mesela ben sana luganonun pozisyonlarından oluşan uzun metrajlı bir film hazırlayayım, daha iyi oturmuş olur kasaplık terimi kafanda.

Sen bu pozisyonda sırf sakatlık olmadı diye, buna temiz hareket diyorsan yazıklar olsun.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.