Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
49
Cevap
0
Tıklama
128
Öne Çıkarma
Cevap: Kalplerin Lideri Cem Toker: AKP'nin yıllardır HDP konuşması kabak tadı verdi, yetki senin elinde (3. sayfa)

K krstarica
2 hafta (12018 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: WuLKaS

akit albayrak ailesine ait (damadın babasının) , Damat görevden alınınca babası da milletvekilliğinden istifa etti falan ortalık bayağı karışık yani
Dogru, ama yine de bu kadar donebilecekleri aklima gelmezdi Akit i merak ettim şimdi :)

Bir de saçma degil ki gokcekte bir cok kez vuruldu arkadan, gorevden alindi vs ama hicbiri boyle alenen savas acmamisti. Albayrak kendini baya ustte goruyor demek ki korkmuyor





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D Dark_Soul
2 hafta (1131 mesaj)
Valla bu liboşlar daha çok kabak tadı verdi.
Ülkede bunlardan büyük fırıldak yok, 2010 da hukuk sisteminin içine edilirken, TSK'da Fetö destekli darbe yapılırken bunlar ağzının suyu akarak savunuyorlardı, akp 'ye kapatma davası açıldığında akp'den çok bunlar karşı çıkıyordu noldu şimdi derler adama da fırıldaklıklarını herkes bildiği için kimse bunları sallayıp da cevap bile vermiyor, oy oranlarından belli zaten ne oldukları.
Siyasal islamcılar da bunları çok sever, birlikte her kalıba girebilirler boşuna akit'e çıkarmamışlar zaten max çıkabileceği seviye o.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

P PyroSemi
2 hafta (330 mesaj)
Kominist bozması liboşlarla gerçek liberallerin alakası yok




Bu mesajda bahsedilenler: @Dark_Soul

C coolhearts
2 hafta (425 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Dark_Soul

Valla bu liboşlar daha çok kabak tadı verdi.
Ülkede bunlardan büyük fırıldak yok, 2010 da hukuk sisteminin içine edilirken, TSK'da Fetö destekli darbe yapılırken bunlar ağzının suyu akarak savunuyorlardı, akp 'ye kapatma davası açıldığında akp'den çok bunlar karşı çıkıyordu noldu şimdi derler adama da fırıldaklıklarını herkes bildiği için kimse bunları sallayıp da cevap bile vermiyor, oy oranlarından belli zaten ne oldukları.
Siyasal islamcılar da bunları çok sever, birlikte her kalıba girebilirler boşuna akit'e çıkarmamışlar zaten max çıkabileceği seviye o.
Tamamen katılıyorum. Her dönem böyle piyasa yapmaya çalışan ağzı gevşek onlarca adam çıkıp tv lerde konuşuyor. Daha kendi partini organize edip seçimlerde üst seviyelere taşıyacak beyin olmayan kişiler nasıl oluyorda kalplerin lideri oluyor onu anlamadım. Millet devlet yönetmeyi bakkal yönetmeyle karıştırıyor sanırım :) Bu ülkede her hareketin her değişimin sosyolojik ve ekonomik etkileri oluyor. Devlet sanki yarın şunu yapalım hadi hemen şunu yapalım diye hamle yapmaz zavallı beyincikler. Ardına arkasına , olabilecek negatif reaksiyonları hedefler. Çok boş konular açıyorsunuz çooook.
Bu adam ne hainlikler gördü ne bıçaklar yedi arkadan yıkılmadı. Kimse sevmeyebilir eleştirebilir ama şu da bir gerçek. Şu anda bu ülkeyi yönetebilecek , İç ve dış siyasette bu kadar bilgili , kendine hakim , KAFASI ÇALIŞAN bir lider adayı yok ne yazık ki . Ve sizin burda açacağını boş konular, hakaretler,provakosyonlar bu adama sinek ısırığı gibi gelir.
Bunlara harcadığını zamanı kendinize ve ailenize daha iyi ve faydalı şeyler yaparak geçirmenizi tavsiye ediyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coolhearts -- 22 Şubat 2021; 16:0:31 >


C coolhearts
2 hafta (425 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kingofpotatoes

Hiç önemli değil hocam. AKP-MHP ve HDP ile zaten asla işim olmaz. İyi Parti ve CHP'ye de geçen seçimde oy atmama rağmen bu sefer çok yüksek ihtimalle atmayacağım. Nefret ettirdiler çünkü. Bir oyları olacaksa LDP'nin, o da benden olsun.
Birine yüklenip diğerini umursuz ve ölümüne savunmamanı takdir ettim. En azından bırak ülke yönetmeyi , muhalefeti bile beceremeyenleri de eleştiriyorsun ve tamaa etmiyorsun. Takdir ettim.
Yalnız ufak bir düzeltme AKP-MHP yazmışssın ama HDP yi diğerlerinin yanına yazman lazımdı :) orası biraz taraf olmuş :D


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C coolhearts
2 hafta (425 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ahercetin

Hayır hdp nin ötesinde CHP iyi parti bilumum kim varsa terörist ilan etmeye başladılar utanmadan. Ben de ona yanıyorum
Teröristin yanında olana ne diyelim kardeşim. Adamlar açık açık DOSTUMUZ kelimesini kullanıyor HDP için ?? Her seçimde beraber ve ittifaklar. Kime desinler bi aydınlatırsan ?? Bizmi yanlış biliyoruz. Hiçimi ahaber bülteni izlemiyor veya gazete okumuyorsun.




B babus0606
2 hafta (706 mesaj)
adamlar daha hapse gitmeden kemal abi ahime gider.




K kingofpotatoes
2 hafta (613 mesaj)
Açık bir ittifak olmadığı için öyle yazdım. Yoksa CHP ile HDP'nin seçimlerde birlik içinde olduğunu biliyorum. Geçmişte de hakeza aynısı AKP için geçerliydi. Yarın HDP kimle hareket eder onu kestiremiyorum ancak birilerinin maşa olarak kullandığı kesin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @coolhearts

C coolhearts
2 hafta (425 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kingofpotatoes

Açık bir ittifak olmadığı için öyle yazdım. Yoksa CHP ile HDP'nin seçimlerde birlik içinde olduğunu biliyorum. Geçmişte de hakeza aynısı AKP için geçerliydi. Yarın HDP kimle hareket eder onu kestiremiyorum ancak birilerinin maşa olarak kullandığı kesin.
Açık bir ittifak değilmi ? Kendin söylüyorsun seçimlerde birliktedeler. Bölgelerde birbirlerine oy paslıyorlar , mecliste aynı tarafta duruyorlar oy veriyorlar. ??? Peki.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H Huseyin-ZST
2 hafta (7127 mesaj)
Al birini, vur ötekine. Cem Toker'e yürü koçum derim normalde, maksat kötüyü kötüye kırdırmak olsun.

HDP'ye de derim. Gene, maksat kötüyü kötüye kırdırmak olsun.

İyi Parti'ye de derim. Tam kötü olarak adlandıramıyorum da, faşige'nin (Meral hanım) tansunun yanındaki mini me olduğu günleri hatırladığım için, siyasette 25 yılını doldurmuş birini siyasetin yeni yüzü olarak tanımlayamıyorum. Ek olarak da siyaseten bana çok uzak. Ama modernleşen milliyetçileri iyi temsil edebileceğine inanıyorum. MHP'nin 19-20. yüzyıl köhneliğinden, yozlugundan, yobazligindan yılmış olan milliyetçilere ilaç gibi geldi. Darısı başımıza diyorum. Ama faşige'yi yemedim. Onu söyleyeyim.

CHP için de aynı şeyi düşünüyorum. Liboşların yönetimde olduğu düşünülürse, cem bey CHP'ye yanlasa fena olmaz. CHP de kötüyü kötüye kırdırmak için yer yer iyi bir alternatif.

Aynı şeyi Babacan için de söyleyebilirim. Ama kaç oy alırı vardır bilmem.

Geriye zaten Sivas'ta yakanlardan refah mıdır, fazilet midir o kalıyor. Ama onun %10 alırı yok. Alırı olsa o bile kötüyü kötüye kırdırmak için kullanılabilir.

Eski başbakanımız Ahmet Hoca'dan ise bir yol olmaz. Ortadoğu'da bizi soktuğu batakta boğulsun. Ondan kötüyü kötüye kırdıracak kadar bile çap çıkmaz.

Parti kaldı mı lan? Gel hele gel gel... milli stepne ve AKP'yi zaten kötü olarak tanımladık. Kalanını da kötüyü kötüye kırdıracak araç olarak tanımladık... Evet bitti sanıyorum.

Ha, lütfen, bir dakika... Çin temsilcimiz var. Yılların kontrgerilla aparatı olmakla birlikte, aynı anda çin temsilcisi olabilen yüce şarlatan Doğu Perinçek var... ama ondan da, mitteki arkadaşlar bağlantısı, çin bağlantısı dışında bir cacık olmaz.

Sağ adam bırakmadığıma göre işim bitti. Gidebilirim. Yurdum vatanseverinin siyasetimize bakış açısını dinlediniz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 22 Şubat 2021; 20:39:4 >


T TIGERSHARK
2 hafta (3116 mesaj)
Cahil cühela nin eline telefon vermişler gelip burada atıp tutuyor hdp kapatılsın diye cahil cühela tayfa biraz hdp nin geçmişine baksa daha önce birçok kez kapatılıp başka isimlerle tekrar seçime girdiklerini görür. Parti kapatmanın hdp ye hiçbir etkisi olmadığı görülmüştür hala hdp kapatılsın diyen bu cahiller. Hdp liler zaten şimdiden yeni partinin temelini hazırlamışlar dır





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K kingofpotatoes
2 hafta (613 mesaj)
Mecliste aynı tarafta duruyorlar demek çok mantıksız. Önergenin ne olduğuna bakar o. Yararlı bir şeyi sırf HDP de lehine oyluyor diye rafa mı kaldıralım? Bu dediğine göre o zaman Andımız konusunda da AKP-MHP-HDP bloğu oluştu. Yan yana mı durdular diyeceğiz?

Evet, ittifak açık değil. Sözlerimin arkasındayım. He bugün HDP gidip seçmenine AKP'ye oy verin dese yine vermezler, o da ayrı bir konu. Yapılan ittifak HDP'den çok HDP seçmeniyle.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kingofpotatoes -- 23 Şubat 2021; 16:58:40 >


Bu mesajda bahsedilenler: @coolhearts
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.