Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
22
Cevap
1518
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Kalista winrate
R
12 yıl (716 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Kalista'nın winratei %39.7 sizce neden bu kadar düşük winratei en düşük olan şampiyon şuanda urgotun bile daha fazla



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

F
12 yıl (3309 mesaj)
Yarbay

yeni çıktığı için ve kimsenin tam olarak bilmediğinden olabilir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
A
12 yıl (3280 mesaj)
Binbaşı

çöpde ondan



M
12 yıl (12314 mesaj)
Yarbay

Çünkü Kalista alan adam, normal oyunda değil, derecelide deniyor şampiyonu.



M
12 yıl (6177 mesaj)
Yarbay

Lucianda oyleydi



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
12 yıl (455 mesaj)
Yüzbaşı

Kalista çok özel bi şampiyon ek çok suportu metaya sokabilecek bi ultisi var. Ve yarım flash yerine geçen pasifi tecrübeli oyuncuların elinde önemli bi özellik. Lcs de falan çok göreceğiz bence



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

F
12 yıl (9703 mesaj)
Yarbay

Kalista çok op. Bunu şuan bilmiyorlar ama lcs başlasın kalista instaban oldugu zaman nerf nerf diye konular olacak.
29.11.2014


Bu mesaja 1 cevap geldi.
W
12 yıl (1690 mesaj)
Binbaşı

Buraya yazıyorum gün gelecek rito nerf pls denecek ve kalistaya sağlamda vuracaklar bende öyle düşünüyorum. O pasif çok dengesiz böyle adc mi olur? Kullanmayı öğrenen ağlatacak ileride eminim buna



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
12 yıl (4534 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Marbledi

Buraya yazıyorum gün gelecek rito nerf pls denecek ve kalistaya sağlamda vuracaklar bende öyle düşünüyorum. O pasif çok dengesiz böyle adc mi olur? Kullanmayı öğrenen ağlatacak ileride eminim buna

Kesinlikle nerflenecektir. Üstteki arkadaşada katılıyorum tüm maçlarda banlanır.



G
12 yıl (1912 mesaj)
Binbaşı

Instaban mı ? Sanmam .
OP mu ? Evet .
Nerf yer mi ? Q'nun base damage'i azalır .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
12 yıl (2185 mesaj)
Yüzbaşı

lane aşaması zor lane den çıkınca da bi vayne potansiyeli yok çok risk az getiri bu yüzden hayır diyorum.



A
12 yıl (2922 mesaj)
Binbaşı

Pasifine tüküreyim bu nasıl hero , jax oynuyorum bu gün adam mal etti beni latede herkesi tekliyorum bu hayvana vuramıyorum bile tavşan lan bildiğin zipliyo sürekli tam onun yarı canı var ben full can o bizim Nexusu kesmeye çalışıyor bende gittim e açıp q attım bir fırladı p*z*vnk nexusun etrafında 2 kere döndüm hiç bişey anlamadım , şu hani varya Siv HD nin mal ettiği jax işte ondan beter oldum jax den iğrendim. Ya kör edicen ya snare stun felan atcan bunu melee heroyla kesemen yani imkansız .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
12 yıl (37715 mesaj)
Yarbay

Ruh bağı çok önemli. Sup ile aynı kişiye dalarken verilen o ekstra dmg ağlatıyor. Kalista kesinlikle tek değil cidden ruh bağı yaptığı kişiye bağlı bi hero. Doğa üstü bi dmg vurabilmek istiyorsan ruh eşinle dolaşacan.

Ranked da deniyorlar demiş alakası yok. Ben normal de ve bot oyunda iyice skill seti öğrenip ranked geçtim . 4 oyunda 3 win ve skorlar iyi, tabi hero op yada low diyemem daha cok oyun atılmalı daha cok farklı herolara karşı oynanmalı. Bence henüz erken op yada çöp demek. Ama tek bildiğim birşey var kim olursa olsun ruh eşi ile saldırdığınız hedefin aldığı hasar çok yüksek.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

M
12 yıl (2913 mesaj)
Binbaşı

Firlattigi mizragin damagesi disinda nerf yemez guclu oldugunuda dusunmuyorum
+son cikan karakterlerden sadece gnari begendim yeni harita insanin gozunu yoruyor eski karanlik haritayi simdiden ozledim w r oranimi bile etkiledi keske eski haritaya ve ormana donseler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
12 yıl (3656 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Mojotr

Firlattigi mizragin damagesi disinda nerf yemez guclu oldugunuda dusunmuyorum
+son cikan karakterlerden sadece gnari begendim yeni harita insanin gozunu yoruyor eski karanlik haritayi simdiden ozledim w r oranimi bile etkiledi keske eski haritaya ve ormana donseler

En unstable turnuva ve competitive play e uyumsuz champ gnarr ve yeni harita da daha karanlık. Ironi mi var yoksa bozukluk mu anlayamadım...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (2913 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Hunter777


quote:

Orijinalden alıntı: Mojotr

Firlattigi mizragin damagesi disinda nerf yemez guclu oldugunuda dusunmuyorum
+son cikan karakterlerden sadece gnari begendim yeni harita insanin gozunu yoruyor eski karanlik haritayi simdiden ozledim w r oranimi bile etkiledi keske eski haritaya ve ormana donseler

En unstable turnuva ve competitive play e uyumsuz champ gnarr ve yeni harita da daha karanlık. Ironi mi var yoksa bozukluk mu anlayamadım...

Renkler ve zevkler tartisilmaz ben begenmedim yenilikleri



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
12 yıl (6714 mesaj)
Yarbay

Winrate dediğin şey genel ortalama
Dia altı oyuncular beyinlerini kullanmadan oynadıkları için mekanikli hero alıp kaybetmeleri çok normal
Dia üstü oyuncular arasında bir winrate oluşturulsa durum çok farklı olur yoksa 10 dakikada 30 farm alan bronz adc yense ne olur yenilse ne olur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
12 yıl (2553 mesaj)
Binbaşı

gnar da öyleydi mekaniklerinin oturması zaman alır



M
12 yıl (56 mesaj)
Onbaşı

Tam olarak oynayan olmadığından mekanikleri falan daha tam olarak çözülmediğinden



M
12 yıl (851 mesaj)
Yüzbaşı

Bakınız lucian aynısıydı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.