Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
58
Cevap
0
Tıklama
7
Öne Çıkarma
Cevap: Kadir Şeker'in kurtardığı kadın konuştu: Kocamın 19 suç kaydı olması bir insanı kötü yapmaz. (3. sayfa)

D dark dragon
10 ay (8315 mesaj)
Kadının beyanı esastır denilmiyor muydu, al sana kadının beyanı işte. İşlerine gelmeyince kadının beyanı kabul edilmiyor mu.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


0 01001101
10 ay (3038 mesaj)
kadının beyanı sadece feminizmin idealleri gerektirdiğinde önemlidir. şu anlatacağım tarz olaylarda kadının beyanına iplemiyorlar: bu feministler şehir şehir tarama yapıp 18 yaş altında evlenmiş kişileri polise şikayet ediyolar. bu şekilde bir çifti şikayet ettiler, erkek tutuklandı, karısı ise polise severek elvendiğini eşini sevdiğini eşini geri istediğini söylüyor, mahkemede de bunu söylüyor ancak yine de erkeğe 9 sene hapis veriyolar.

erkek hapise girince, karısı 2 çocuk ile ortada kalıyor. evi kapatıyor kendi babasına taşınıyor. paraları yok. bi süre sorna hiç konuşmamaya başlıyor. depresyon teşhisi konuluyor. birkaç kez hastaneye kaldırılmış, ilaç tedavisi uygulanmış. bi süre sonra vefat ediyor.

sözde kadın hakları savunucusu feminist örgütler bu kadının ölümünün direkt suçlusu oldukları halde, o kadını hatırlamazlar asla. o kadın ölmedi, resmen öldürüldü.

18 yaş altı evliliği ben de savunmuyorum. bu söz konusu evlilik çiftlerin sevgili olması ile severek gerçekleşmiş, yani kızın babasının zorla vermesi durumu yok. ikisi de genç, severek evlenmişler. ama, bunu bile savunmuyorum ben.

savunmuyor olsam da, gerçekleşmiş bir evlilik var ortalıkta ve kadın ben eşimi seviyorum diyor. burada çözüm erkeği hapse atmak mıdır? erkek hapse girince ev parasız kaldı, kadın sadece parasızlıktan değil, aynı zamanda kendisine psikolojik destek ve güç sağlayan evinin adamının gitmesinden dolayı da depresyona girdi. bu kadının katili olan kişiler bugün ortalıkta: "biz kadın hakları savunucusuyuz" diye cirit atıyolar. yersen. (annesiz ve babasız kalan çocukları saymadım bile daha)

bahsettiğim kadının (ya da kızın, yaşı 30 bile değildi zira) adını hatırlamıyorum ama google da aratıp bulabilirsiniz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 01001101 -- 12 Şubat 2020; 9:3:23 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

B berkaymurat
10 ay (82 mesaj)
Böyle kadınlar var ya gerçekten ipsiz sapsız erkekleri adam edeceğini sanıp ona yardım edip düzeltmeye çalışan bunu bir başarı gibi gören kadınlar var Olan kadir'e oldu sen haketmişsin zaten.Allah bildiği gibi yapsın.




A Alphace
10 ay (1948 mesaj)
Kendileri evde kalmış kız kuruları kendilerinden küçük birinin evlenmesini kabul edemezler.




Bu mesajda bahsedilenler: @01001101

S sml_akyz
10 ay (1005 mesaj)
Hocam dedikleriniz doğru olmakla birlikte kadın yalan ifade de veriyor olabilir. Bunu belkide hiç bir zaman bilemicez. Eğer 3. Bir şahit daha olsaydı belki o zaman gerçekler ortaya çıkabilirdi.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @baranel

V Veronicaa
10 ay (926 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TheCaliph_

Bir kizin fotografini ceken babam yasinda adamla karakolluk olduk. Kiz cokca tesekkur etti ama 4 saat karakolda ifade verdik.

Sonuc ne oldu bilmiyorum ama cidden artik su olaylardan sonra karismamak en guzeli gibi.

Bu arada olaya sahit olunca karismamak da cok zor. Yediremiyorsun kendine. Adrenalin da girince isin icine al basina bela.
Hocam mesela siz aklı başında birisiniz forumdan biliyorum. Siz size yumrukla gelen adama bıçak çekmezsiniz. Kadir kendi kendini yaktı. Yok tıpa hazırlanıyormuş, kadına iyilik yapacakmış falan hepsi gereksiz ayrıntılar. Üstüne vazife olmayan olaya bıçakla girmesi komple nereden tutarsan elinde kalıyor. Polisi arayabilir veya düzgün cümlelerle adamı uyarabilirdi. Adam zaten sinirli bir de tahrik etmiş adamı.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


J jhudaverdi
10 ay (908 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 01001101

kadının beyanı sadece feminizmin idealleri gerektirdiğinde önemlidir. şu anlatacağım tarz olaylarda kadının beyanına iplemiyorlar: bu feministler şehir şehir tarama yapıp 18 yaş altında evlenmiş kişileri polise şikayet ediyolar. bu şekilde bir çifti şikayet ettiler, erkek tutuklandı, karısı ise polise severek elvendiğini eşini sevdiğini eşini geri istediğini söylüyor, mahkemede de bunu söylüyor ancak yine de erkeğe 9 sene hapis veriyolar.

erkek hapise girince, karısı 2 çocuk ile ortada kalıyor. evi kapatıyor kendi babasına taşınıyor. paraları yok. bi süre sorna hiç konuşmamaya başlıyor. depresyon teşhisi konuluyor. birkaç kez hastaneye kaldırılmış, ilaç tedavisi uygulanmış. bi süre sonra vefat ediyor.

sözde kadın hakları savunucusu feminist örgütler bu kadının ölümünün direkt suçlusu oldukları halde, o kadını hatırlamazlar asla. o kadın ölmedi, resmen öldürüldü.

18 yaş altı evliliği ben de savunmuyorum. bu söz konusu evlilik çiftlerin sevgili olması ile severek gerçekleşmiş, yani kızın babasının zorla vermesi durumu yok. ikisi de genç, severek evlenmişler. ama, bunu bile savunmuyorum ben.

savunmuyor olsam da, gerçekleşmiş bir evlilik var ortalıkta ve kadın ben eşimi seviyorum diyor. burada çözüm erkeği hapse atmak mıdır? erkek hapse girince ev parasız kaldı, kadın sadece parasızlıktan değil, aynı zamanda kendisine psikolojik destek ve güç sağlayan evinin adamının gitmesinden dolayı da depresyona girdi. bu kadının katili olan kişiler bugün ortalıkta: "biz kadın hakları savunucusuyuz" diye cirit atıyolar. yersen. (annesiz ve babasız kalan çocukları saymadım bile daha)

bahsettiğim kadının (ya da kızın, yaşı 30 bile değildi zira) adını hatırlamıyorum ama google da aratıp bulabilirsiniz.
Buna ilave olarak 18 yaşından küçüklerin evlenmesine karşı çıkanlar acaba 18 yaşından küçüklerin zina yapmasına da karşı çıkıyorlar mı? Tabi ki hayır, amaç başka tabi bunu hepimiz biliyoruz





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jhudaverdi -- 9 Nisan 2020; 20:11:2 >


J jhudaverdi
10 ay (908 mesaj)
Bu konuda yapılan güzel bir yorum :


< Resime gitmek için tıklayın >


https://twitter.com/Semamarasli/status/1228664726185553922





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jhudaverdi -- 15 Şubat 2020; 23:53:40 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C CSB yazmayan adam
10 ay (4423 mesaj)
Bence serbest kalmalı. Ya 19 suçtan sabıkalı adamın vatana ne faydası olabilir ki zaten? Çocuğun en azından sicili temiz. Ortalık bi pislikten temizlenmiş. Daha ne? Yine bir ceza verilecekse, 6 ay yatsın çıksın. Haksız mıyım? Zaten bu adamın gebermesi gerekirdi 19 suç ne la.

Bizim de yıllar önce dükkanda çalışan bir abi vardı, öyle pislik herifin tekini ailesini korumak için bıçakladı, içeri attılar çocuğu. En dürüst de çalışanımızdı yani.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CSB yazmayan adam -- 16 Şubat 2020; 0:0:24 >


T Turkiye34BJK
10 ay (685 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: jhudaverdi

Bu konuda yapılan güzel bir yorum :


< Resime gitmek için tıklayın >


https://twitter.com/Semamarasli/status/1228664726185553922
Güzel yazı olmuş haklı ...





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


0 01001101
10 ay (3038 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kewel212

Mersin sahilide 2 arkadaş geziyorken hava kararmaya yakın kadınla adamın yolda tartıştığını gördük biz bankta oturuyoruz adam önce bağırdı küfürler etti karışmadık biz tabi ardından kadına tokat attı kafasına falan vurdu adama napıyorsun hocam neden vuruyorsun falan sert yaptık adamla biz tartışırken polis geçiyordu geldi noluyo vs... kadının dediği şu biz kocamla konuşuyorduk KONUŞUYORDUK dedi bunlar bize sataştı.Abiii dedim keşke o kadını orada adam telef etseydi de duymasaydım o sözleri yaptığmdan ben utandım arkadaşlar suçlu ben oldum polis uzatmayın vs deyip gönderdi de kadından öyle bir şey duydum erkekliğime sövdüm.Yaklaşık 4 yıldır bu tür olaylara müdahele etmiyorum.KADINLARA KESİNLİKLE GÜVENİLMEZ ÖYLEYSE KONUŞMA ETME OLMA BERABER ABLA
Videoyu izlemek için tıklayınız





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

R Rebellion87
10 ay (232 mesaj)
Bu kadında zırt pırt ifadesini değiştirip duruyormuş.
Ben olsam kurtarmazdım.İyilik yap denize at misali.
Karı kocanın arasına hayatta girmem yesinler birbirini anca tecavüzcü ya da gaspcı biri bir kadına yanaşıyorsa gözüm keserse indiririm.
Yaşadığım bir olay mesela;Yanında kücük çocuğu olan kadına akşam saatlerinde sarkıntılık yapan bir yaratık vardı.Burnunun üstüne balyoz gibi bir yerleştirdim neye uğradığını şaşırdı.
Dediğim gibi sadece karı koca arasına girmem...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rebellion87 -- 16 Şubat 2020; 11:19:14 >


J jhudaverdi
10 ay (908 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 01001101



Alıntıları Göster
Boşuna dememişler "karıyla koca arasına girilmez" diye.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jhudaverdi -- 23 Mart 2020; 21:5:51 >


J jhudaverdi
10 ay (908 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Guest-4FD67771D

Bu mesaj silindi.
Bence de, son derece gereksiz müdahaleler, deyim yerindeyse katili aklama çabaları. Bu Sustalı Kadir sonuçta o adamın işledikleri suçlar için öldürmedi onu, öyle olsa gerçekten ben de üzülürdüm Sustalı için ama olaya balıklama dalıp kendince kahraman olmak istedi herhalde. Katilden kahraman yapma çalışmaları başarıya ulaştığını gösteriyor ama umarım hak ettiği cezayı alır.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B baranel
10 ay (4151 mesaj)
Net kanıtlar üzerine bir yorum yapmak istiyorum.
Karı koca veya iki sevgili veya iki arkadaş. Bir yerde tartışıyorlar. Erkek yada bayan karşıdaki kişiye herhangi bir şiddet uygulamıyor. Sadece tartıştıkları için iki tarafta yüksek sesle konuşuyor. O alana 3. Bir kişi geliyor ve iki tarafta 3. Kişiye kendilerine karışmamasını beyan ediyor. Bu durumda sırf kız arkadaşı ile tartışıyor ve hiç bir şiddet uygulamıyor diye. Bir erkeğin hayatına yaşam hakkına son verilmelimi. Yada şöyle düşünün. Anne ve baba’nız sırf tartışıyorlar herhangi bir şekilde fiziki darp uygulanmıyor. Birisi gelip baba’nızın hayatını sonlandırıyor. Olaydaki kadın darp yoktur raporu almış. Bu bilimsel bir kanıttır. Öldürülen adamda kesici delici yada ateşli bir silah bulunamamış. Buda bilimsel bir kanıt. 3. Kişiye sen karışma denilmiş üstelik kadın demiş. Kadın ifadesi. Biz tartışıyoruz demiş. Ortada temas yok şiddet yok darp yok, sadece tarafların birbirlerine seslerini yükseltmesi var. Dediğim gibi evli olmaları yada arkadaş yada sevgili olmaları önemli değil.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

0 01001101
10 ay (3038 mesaj)
bir tek özür dilemedikleri kalmış. neredeyse: "sevgili politik doğrucu medyamız, sizlerden çok özür diliyoruz, kadir şeker i tutuklu yargılamamız büyük bir hata idi, kendisi bugün salınacak ve Nobel Barış Ödülü'nü alacaktır" diyecek.

yıllardır feministler algı nasıl yönetilir kitabını yazdılar. meyvelerini artık topluyorlar.

ben diğer hanzoyu savunmuyorum. büyük ihtimal bu ikisi arasında kabadayı sürtüşmesi çıktı ve sonra olaylar gelişti ama asıl tiksinç olan şey bu kadir şeker'e hiç iplemeyen feminist ve meriç kesimin sırf kendilerine rant sağlamak için bu herifi savunuyor olmaları.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 01001101 -- 16 Şubat 2020; 17:6:50 >


Bu mesajda bahsedilenler: @bilgindünyamız

0 01001101
10 ay (3038 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: baranel

Net kanıtlar üzerine bir yorum yapmak istiyorum.
Karı koca veya iki sevgili veya iki arkadaş. Bir yerde tartışıyorlar. Erkek yada bayan karşıdaki kişiye herhangi bir şiddet uygulamıyor. Sadece tartıştıkları için iki tarafta yüksek sesle konuşuyor. O alana 3. Bir kişi geliyor ve iki tarafta 3. Kişiye kendilerine karışmamasını beyan ediyor. Bu durumda sırf kız arkadaşı ile tartışıyor ve hiç bir şiddet uygulamıyor diye. Bir erkeğin hayatına yaşam hakkına son verilmelimi. Yada şöyle düşünün. Anne ve baba’nız sırf tartışıyorlar herhangi bir şekilde fiziki darp uygulanmıyor. Birisi gelip baba’nızın hayatını sonlandırıyor. Olaydaki kadın darp yoktur raporu almış. Bu bilimsel bir kanıttır. Öldürülen adamda kesici delici yada ateşli bir silah bulunamamış. Buda bilimsel bir kanıt. 3. Kişiye sen karışma denilmiş üstelik kadın demiş. Kadın ifadesi. Biz tartışıyoruz demiş. Ortada temas yok şiddet yok darp yok, sadece tarafların birbirlerine seslerini yükseltmesi var. Dediğim gibi evli olmaları yada arkadaş yada sevgili olmaları önemli değil.
hocam büyük ihtimal ölen herif bu kadir'e sen ne karışıyon lan tarzı sert çıkmıştır, bu da bıçağa güvenip cevap vermiştir, diğeri cüsse olarak güçlü sanırım, yani klasik sürtüşme, ama biri cüssesine diğeri bıçağına güveniyor. olayın kadına şiddetle zerre alakası yok aslında.

bu olay harbiden çok tehlikeli. artık istediğin insanı böyle öldürebilirsin rahatça.

bakan çıkmış, korkakça açıklama yapıyo, "tutuklu yargılıyor olmamız yanlış anlaşılmasın tutuklu olması suçlu ilan ettiğimiz anlaıma gelmez" diyo KOMEDİYE BAKIN LAN KATİLİ TUTUKLADIĞI İÇİN ÖZÜR DİLEMEK ZORUNDA KALIYO LAN BİTMİŞİZ BİZ adam resmen mahcup. adam şunu diyemiyo ULAN CİNAYET VAR NE YAPACAKTIK LAN diyemiyo.

her üzerine yürüyüp bağıran ya da sala saldıranı öldürme hakkı olsaydı, ülkede her gün birsürü cinayet işlenirdi.

kadir şeker hata etmiş, kendi hayatını yakacak bir hata yaptı. ama bunun affı olamaz. insan öldürüyosun. diğer kişi de resmen manyağın teki ama sorun şu ki diğer kişi manyak olmasaydı, çok füzgün biri olsaydı, bugün feminist ve meriç kesim gene "vandal kadın şiddetçisini öldüren zavallı kadir'e zulüm yapılıyor" diye ağlayacaklardı.

bu yüzden bu olay çok tehlikeli. artık ülkede herkesten korkun.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 01001101 -- 16 Şubat 2020; 17:15:40 >