Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye, 7 misafir, 3 mobil kullanıcı
56980
Cevap
2182010
Tıklama
39
Öne Çıkarma
Cevap: KABLONET [ANA KONU] (2704. sayfa)

H HRMNKY
5 ay (2837 mesaj)
Router bağlantısını dediğiniz şekilde yaptım hocam





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @gitlan312

Z zerok
5 ay (194 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: SnypeR

Sadece internet sitesinden baktım, henüz görüşmedim. Mevcut kullanımım 24mbit ve hızı düşmüyor ya da ben bilmiyorum / hissetmiyorum ama en az sabit 24mbit isterim. Genellikle 19.00 - 23.00 arası online tv seyrederim.


  • 100 MB hiz saat 19.00 ve 00.00 arasi 25 MB hiza dusuyormus 81 TL
  • 50 MB hiz saat 19.00 ve 00.00 arasi 20 MB hiza düşüyormuş 76 TL

bu iki seçenek fena durmuyor ama 50 TL öderken bu fiyatlara çıkmak istemiyorum sadece.

Bir de bu fiyatlarda modem kiralama var mı bilemedim.

Bu eve taşındığımda TTnet nakil işlemini elini yüzüne bulaştırmıştı. Ardından da sinir oldum ve taahhüdüm biter bitmez kablonete geçmiştim. Yine TTnet macerası yaşamak da istemiyorum.
Benimde tarifem arkadaş ile aynı. Aralık 19'unda tarifem bitiyor. 25 Mbit bana yetiyor. 25 Mbit altına düşmesini de pek istemiyorum. TV olayı çok önemli değil standart kanallar olması yeterli. Yani şu an kullandığım standart kabloTV paketi yeterli. Benim en önemli kriterim en az aylık ücreti vermek. Yoksa paraya kıydın mı çok iyi paketler de var. Bana tarife öneriniz var mı? Teşekkürler...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D diyar_21
5 ay (5628 mesaj)
Bu nasil hiz ya iki aksamdir boyle, utanmiyorlar mi hic ? 50mbit sinirsiz kullaniyoruz sozde !
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E el-viento07
5 ay (32 mesaj)
kablonete başvurdum bize fiber getirin diye, başvururken size yakın kutumuz var getiririrz başvuralım dediler. başvuru sonucu geldi yakıınınzda kutumuz yok getiremeyiz dediler. saçma sapan işler yakışmıyor kablonete




M maaart
5 ay (2806 mesaj)
Superonline a geçmenin avantajı nedir burada, birinde günün büyük çoğunluğu dört katı hız ve tv var daha ucuz hemde...





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @dj.caner

E Emmith Brown
5 ay (82 mesaj)
ben de 4z modemi kullanıyorum. Router baya farkettiriyor mu, o olmadan kac hızlarda oluyor netiniz. Ben de almayi dusunuyorum xiaomi nin bu urununu, tavsiye eder misiniz?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @HRMNKY

E Emmith Brown
5 ay (82 mesaj)
Burada 100 guldurende aldigim hiz bu modemle maksimum 60-70 mbit.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @HRMNKY

H HRMNKY
5 ay (2837 mesaj)
Hocam z4 modemde kablosuz 50mbiti geçemiyordum. Router sonrası 5ghz bağlantıda 93 mbit hız görüyorum.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Emmith Brown

K kızıl ay
5 ay (146 mesaj)
Hocam öncelikle kusura bakmayın bu konularda bilgim çok az size birkaç sorum olacak elimde verdikleri infinity 401 modem var 24 mbp sınırsız tarifesindeydim bu ay bitiyor yüzgüldüren 100e ya da 50mbplik akıllıya geçmek istiyorum bu modemden bıktım 2 günde bir bağlantı kopmaları falan oluyordu en az 60-70 kez sorun yaşadım bu yüzden iade etmek istiyorum bu iade için belli bir süre var mıdır? (Başka ildeyim eve gelip iade etmem gerekecek) Bu söylediğiniz yeni modemi alıp direkt takarsam tanıtma vs gibi bir problem yaşar mıyım? Bi de bu modemi nasıl iade ederim acaba kutusuna koyup gelip mi alıyorlar biz mi götürüyoruz? 100lük olan 12 ay için 90.99 TL oluyor sanırsam telefonla da aranmadım hiç aramada bu ücrette indirim imkanı falan oluyor mu? Cevaplarsanız çok sevinirim teşekkürler





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @HRMNKY

E Emmith Brown
5 ay (82 mesaj)
Peki bu router i mi tavsiye edersiniz yoksa kablonet in yeni verdigi infinity 401 i mi? Yarin obur gun baska bir iss ye gecip modem degistrmis olsak da iyi bir modemde bile bi katkısı oluyor mu bu router ın yoksa gereksiz bosa kalabalik gibi mi oluyor





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @HRMNKY

C cazsever
5 ay (991 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: HRMNKY

Modül TV için Conax marka hocam.

Xiaomi gigabit 4a router alıp modemi bridge modda kullanmanız çok daha sağlıklı olur
Mödülüm var da. Modem sormuştum ama önerdiğini bridge iki çıkışlı bana en az 4 çıkışlı lazım. Bir de bizim netmaster modemler 1ghz değil, alacağımız bridge 1 GHz olursa otomatik olarak 1 GHz hız mı alırız? Ana kaynağın 1ghz olmaması farkettirmez mi? Teşekkürler.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


H HRMNKY
5 ay (2837 mesaj)
@Emmith Brown Netmaster modemlerin yeni veya eski fark etmez, tek başına kullanılmasına karşıyım. Oldukça verimsiz modemler. ISS değişikliği bile yapsanız almış olduğunuz routerı her tip bağlantıda kullanabilirsiniz.

@kızıl ay Bendeki eski modemde de benzer problemler vardı. Router alıp modemi bridge modda kullanarak kopma probleminden kurtuldum. Teknolojiyle alakanız varsa router kurulumu çok kolay, hiç yapamazsanız videolar size yardımcı olur. Türksat sitesinden talep oluşturun, onlar size geri dönüş yapar.

@cazsever O zaman size 5ghz desteği sunan 4 portlu bir router lazım. Keenetic, Dark veya tplink bakabilirsiniz. Ghz bandı wifi kapasitesi ile ilgili bir durum. Genel wifi standartı 2.4 ghz olup bu hızda internet kullanacağınız anlamına gelmez. 50mbit ve üstü hızlarda elinizdeki cihazda destek veriyorsa 5ghz routera bağlanıp yüksek hızda internet kullanabilirsiniz.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @cazsever , @Emmith Brown , @kızıl ay

D diyar_21
5 ay (5628 mesaj)
Mevcut musterilere ozel 100 gulduren 80 lira mi 90 lira mi ?? Resimde 90 gorunuyor, tiklayip girince 80 cikiyor.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K KüfürbazHaydoo
5 ay (1803 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: diyar_21

Mevcut musterilere ozel 100 gulduren 80 lira mi 90 lira mi ?? Resimde 90 gorunuyor, tiklayip girince 80 cikiyor.
Cihaz kiraları dahil 90TL hocam.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D diyar_21
5 ay (5628 mesaj)
Anladım kiralamazsak 80₺ yani





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @KüfürbazHaydoo

K KüfürbazHaydoo
5 ay (1803 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: diyar_21

Anladım kiralamazsak 80₺ yani
Evet hocam uydu alıcı ve modem kiralamazsanız 80Tl.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D diyar_21
5 ay (5628 mesaj)
Anladim teşekkürler...
akilli sinirsiz gozden geçirilip yeniden duzenlenmeli, bu haliyle cazip degil.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @KüfürbazHaydoo

İ İstanbul Beyefendisi
5 ay (2040 mesaj)
Arkadaşlar, konudaki mesajların çoğunu okudum. 2 senedir sınırsız 50 mbit tarife kullanıyorum sinema paketleri falan dahil aylık 89 tl, taahhütüm Aralık 12 de bitecek. Bu akıllı sınırsız dedikleri tarifeye geçmek istemiyorum. Bana çok saçma geliyor, binada superonline fiber altyapısı da var 200 mbit 149 TL ona geçmek istiyorum ama evde ayrıca bütün gün TV izlendiği için bir çıkmaza girdim. Superonline'ın bu paketinde tv yokmuş. Ne yapacağım bilmiyorum. Tavsiyelerinize açığım.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 4 cevap geldi.

K Kraven
5 ay (5973 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: İstanbul Beyefendisi

Arkadaşlar, konudaki mesajların çoğunu okudum. 2 senedir sınırsız 50 mbit tarife kullanıyorum sinema paketleri falan dahil aylık 89 tl, taahhütüm Aralık 12 de bitecek. Bu akıllı sınırsız dedikleri tarifeye geçmek istemiyorum. Bana çok saçma geliyor, binada superonline fiber altyapısı da var 200 mbit 149 TL ona geçmek istiyorum ama evde ayrıca bütün gün TV izlendiği için bir çıkmaza girdim. Superonline'ın bu paketinde tv yokmuş. Ne yapacağım bilmiyorum. Tavsiyelerinize açığım.
Birebir aynı durumdayız internet konusunda. Ben 77 gibi bir şey ödüyordum, benim de 12'sinde bitecek. Sırf akıllı sınırsız olayına 2 sene bağlanmamak için ödüm patlaya patlaya Türknet'e başvuru açtım. TT 31, bunlar bizde Yapa var o yüzden 50 destekliyor diyor. Hiç zannetmiyorum ama göreceğiz. 40 civarına da razıyım. En kötü ihtimalle 12'sine kadar birkaç gün Türknet'i deneyip, duruma göre beğenmezsem ücretsiz iptal ettirebiliyormuşum. Kurum, modem vs. dahil ilk 14 gün içinde. Bu durumda mecbur kabloya geri döneceğim, fiber yok çünkü.

Sanırım 2 sene önce hepimiz bir akıllılık edip Akn muhabbetinde sözleşmeyi imzaladık, şimdi sözleşme bitiyor ve o zamanki gibi işimize yarayacak tarife yok ortada :)


Bu mesaja 2 cevap geldi.

M MC.CYBER_
5 ay (2282 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: zerok

Benimde tarifem arkadaş ile aynı. Aralık 19'unda tarifem bitiyor. 25 Mbit bana yetiyor. 25 Mbit altına düşmesini de pek istemiyorum. TV olayı çok önemli değil standart kanallar olması yeterli. Yani şu an kullandığım standart kabloTV paketi yeterli. Benim en önemli kriterim en az aylık ücreti vermek. Yoksa paraya kıydın mı çok iyi paketler de var. Bana tarife öneriniz var mı? Teşekkürler...

Alıntıları Göster
Sizin için sorun yok ucuz tarifleri var. İçimizde benim gibi min 100 mbit 10 mbit upload isteyenler çok. Tv ler 8k oldu monitörlerim 3lü monitör 8k Şuanda benim tükettiğim içerikler 4k varsa arada 8k 50 mbit yetiyor ama evinde kullanımı arttı. 50 mbit sınırsız için her ay 260 tl delilik. Evimdeki en yavaş ve en yetersiz bileşenim kablonet. Sizin dediğiniz şey bana altında ferari var ama 1 viteste kullan.