Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
71
Cevap
0
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Cevap: Jack Jones Erkek Boxer 4 al 2 öde (4. sayfa)

B
boombip
2 ay (1329 mesaj)
calvin klein filan hikaye. bu forumda donun nirvanası tutkudur.

< Resime gitmek için tıklayın >




J
Jegande
2 ay (1637 mesaj)
Jack jones kalıbı biraz dar NBB kullanıyorum ben ona göre rahatsız ediyor, kalite olarak fena değil ama değişik bir dokusu var ayrıca dona 20 tl vermem diyen arkadaşlar bir denesinler kaliteli bir iki donu o zaman durumu anlarlar ki bu denilenler orta kalite diye geçiyor





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jegande -- 23 Mart 2020; 9:10:17 >


J
jahnny
2 ay (1046 mesaj)
Boxer konusunda m&s üzerine tanımam. Ne eskiyor, ne yıpranıyor. Tabi indirimde iken almak gerek.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


İ
ist4nbul_
2 ay (19 mesaj)
Koton boxerlardan alan oldu mu? Beden konusunda kararsız kaldım. 1.85/93 Kg XL düşünüyorum. Deneyimleyen oldu mu ?




O
onderweb
2 ay (409 mesaj)
özelliği ne 40tl ye. Bok bulaşmıyormu?




H
homosapiens17
2 ay (479 mesaj)
ben memnunum jj boxer dan




_____________________________

Eski kullanıcı adı: SpecialOperations



A
apo424
2 ay (72 mesaj)
N11 de rahat boxer diye arayınca çıkıyor. Markasını unuttum ama alt takımlar cok memnun😀 3 tanesi 89 Tl idi





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


T
TnaKreB
2 ay (465 mesaj)
Bu fiyatlara John Frank öneririm ben.




F
fuckulteli
2 ay (5212 mesaj)
5 liraya A101'den aldım %95 pamuk, şu an üzerimde ve ilk gün deneyimi için güzel. Bakalım ileride ne olacak. Denk geldikçe alırım.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


C
Canalan31
2 ay (341 mesaj)
Denenmemiş, açılmamış bile olsa iç çamaşırları iade almıyorlarmış. Kalıpları nasıl acaba alan var mı ?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C
Canalan31
2 ay (341 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: halit4121

Valla ben de aldım 4 tane fena fiyat değil Jack Jones iyidir :D
Kalıpları nasıl acaba hocam?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

L
lanetcivciv
2 ay (14 mesaj)
Amazonda 3 lüsü 25 dolardı eminmisiniz ve bide biz burda tanesi 5 lira don bulsak alırız hemen bu hesaba göre bütün amerika ck don giymesi gerekiyor ama giymiyorlar garip





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Sheva24

L
lanetcivciv
2 ay (14 mesaj)
Aynen hanes de kaliteli supreme in boxerlarını onlar yapıyor





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Sheva24

H
halit4121
2 ay (281 mesaj)
normalden bir tık daha dar ama fazla değil hocam normalde ne giyiyorsanız onu alabilirsiniz


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Canalan31

C
Canalan31
2 ay (341 mesaj)
Teşekkürler cevap için





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @halit4121
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.