Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
10
Cevap
860
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İZmir veya MUĞLAda NE ÇEşit İŞYErLEri AÇABİLİRim.

A aRşİmET Konu Sahibi
11 yıl (23 mesaj)
SERMAYEm BİRİKti. ARAŞTIRMAdan BAŞLAYIP TEKRAR BU PARAYIDA ÇARÇUR ETMEK İSTEMİYORUM. İŞİM GEREĞİ ANKARADA ÇALIŞIYORUM AMA EGE TARAFINA ; MUĞLA İZMİR AYDIN TARAFINA TAŞINMAYI DÜŞÜNÜYORUM. AKLIMDA BİLGİSAYAR TEKNİK SERVİS VAR. AMA ORDA YAŞAYANLAR, İHTİYAÇ DUYULAN TALEP OLAN BİR BAŞKA İŞYERİ YAZABİLİRLER.

CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM SAYGILAR. . .




B belekbeach
11 yıl (735 mesaj)
muğla her türlü alkollü mekan iş yapar yer gün bir yenisi açılmakta ...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Murattimeister
11 yıl (1226 mesaj)
izmirde tekstil öldü yapıcaksan hizmet sektörü cabuk giden şeyler cok paran varsa tobacco shop aç işte paraya para demezsin bilgisayar servis izmirde cok yok yani karşıyaka tarafında iyi yok zaten çankaya tarafında bakanlar şirketlere bakiyor açılabilinir ama bişi satamazsın izmir küçük şehir(şaka gibi ama öle) diger illeri bilmem ama izmir garip bir şehir insanlarıda gariptir biraz(bende izmirliyim) yani teknik servis acicaksan yeri cok onemli en guzeli ucuza alip satıcaksın internet üzeirnden yada nekadar sermayen var bilmiyorum tobacco shop yanına iddaa bayi açarsın ama galiba iddaa bayi açmak makinası 100bin tl gibi birşeymiş :D




E Ecstacy of Gold
11 yıl (3098 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: aRşİmET

İZmir ÇOK GüzeL bir Şehir İNSanLArıda İYİdir. BİRsürü Üniversite ve breaKDANSçı ARKADAŞLArım KALDı ORALArda.
tobacco shop DA ÇOk KLAs Bİr FİKİRmiş.

teşekküRLEr YORumLArınızı heyecanLA bekliyorum . . .

Böyle yazmak için cok uğraşıyormusun.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Mister No
11 yıl (3710 mesaj)
bence imla kılavuzu satan bi yer açın


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K kartal_07
11 yıl (411 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Mister No

bence imla kılavuzu satan bi yer açın


+1


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Metalurjist
11 yıl (3025 mesaj)
Muğlada oturuyorum. Muğla teknik servis falan iş yapamaz , imkansız yani.
Alkollü mekanlar çok iş yapıyor, sürekli yenisi açılıyor. Fastfood sektörü de fena değildir.
Öğrenci potansiyeli yüksek olduğu için alkollü bir mekan iyi kazandırır


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E EXTREMETE
11 yıl (720 mesaj)
milas için ;
kaliteli adam gibi yiyecek içecek fast food yada restaurant, cafe bar





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EXTREMETE -- 30 Aralık 2010; 17:37:28 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A air_jersey15
11 yıl (973 mesaj)
Kardeş sen İzmir ve Muğla'dan uzak dur mümkünse


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E EXTREMETE
11 yıl (720 mesaj)

W WarrChief
11 yıl (237 mesaj)
izmir bornova küçük pakta bir bos dükkan görürsen hemen ona kon.. ve anında aç bi gençkleri çekicek bir dükkan bak keyfine.. ben sana yerini söyledim gerisi senin kardeşimm.. inş hayırlısı olur..



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.