Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
53
Cevap
3628
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: izlediğiniz en kötü anime serileri (3. sayfa)
S
6 yıl (49 mesaj)
Çavuş

dragonball daha iyi oldugu doğrudur ama z de iyidir



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Francesco Gabbani
K
6 yıl (1425 mesaj)
Yüzbaşı

Berserk 2016 ile yarışabilecek kötülükte bir anime olabileceğini sanmıyorum.



G
5 yıl (3403 mesaj)
Yarbay

En başta Mirai Nikki ve Berserk 2016 sonra sırasız olarak:

Re zero 2.sezon
Tokyo Ghoul 2.sezon
Kill la Kill
No game No life
Shiki



E
5 yıl (29332 mesaj)
Yarbay

Baktım myanimelistten 5 ve altında puan verdiklerim

Code Geass s1 s2
Re zero s1
TTGL(yarım bıraktım)
Naruto
Shippuden(yarım bıraktım)
Noragami
Kimi No Na Wa
Boku no Hero Academia s1-s3
Mirai Nikki
Nanatsu No taizai s1


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
5 yıl (3403 mesaj)
Yarbay

Zamanında Naruto'yu çok keyifle izlemiştim fillersiz mi izliyordun hocam ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
5 yıl (29332 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Ginga Eiyuu

Zamanında Naruto'yu çok keyifle izlemiştim fillersiz mi izliyordun hocam ?
evet, ilk bölümler keyifliydi de sonradan soğudum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
5 yıl (3403 mesaj)
Yarbay

Belki fillerden kaynaklanıyor diye demiştim, o zaman bir şey diyemem ama sasukenin itachi ile yaptığı fight ve madaranın fightları falan olduğu zaman peş peşe 10 bölüm falan izliyordum sanırım çok canlıydı.




Bu mesajda bahsedilenler: @Elric.
G
5 yıl (3403 mesaj)
Yarbay

Yıllar önce izleiğim için fazla hatırlamıyorum ama baş karakterlerden birinin çok ezik birinin de yandere(psikopatca seven tip) olması beni çok rahatsız etmişti en sevmediğim ikiliyi bir araya getirmişler, yandere bile olsa o ezik elemanın peşinden koşması gerçekte var olamayacak bir karakteri gösteriyor.




Bu mesajda bahsedilenler: @petruccist
G
5 yıl (725 mesaj)
Teğmen

akame ga kill



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

T
5 yıl (241 mesaj)
Teğmen

Eğer manhwasını okumasaydım sevebileceğim bir seri olan Tower of God diyorum. Manhwadaki bir çok sahneyi atlamışlar ve animasyonu hoşuma gitmemişti.
Animesini sevenlere tek diyeceğim kesinlikle manhwasını okuyun demek olurdu.



R
4 yıl (2 mesaj)
Er

Overlord

Tokyo Ghoul

Owari No Seraph

Conception

SAO

Toaru Majutsu no İndex(Sadece S2 zaman kaybı)

School Days

Arifureta

Koi To Usa

Kuzu No Honkai

Masamune Kun No Revenge

Kaguya Sama Love is War

Daha çıkar ama bu kadar yeterli ...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
4 yıl (29143 mesaj)
Yarbay

Tokyo Ghoul baya bir kötü . Kuzu no Honkai ise beklentimin aksine baya vasatti.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @RafetCarlak
H
4 yıl (11497 mesaj)
Yarbay

Berserk'in tüm yapımları
Tokyo Ghoul 3. ve 4.sezonu
Noblesse

Şimdilik aklıma gelen bunlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

H
4 yıl (5027 mesaj)
Yarbay

Yosuga no Sora: In Solitude, Where We Are Least Alone.  (LEŞ)

Makenki - 2 (LEŞ)

Mahaou sensou (leş)

Caligula (Leş)

Slime Taoshite 300-nen, Shiranai Uchi ni Level Max ni Nattemashita (Tamamen vakit kaybı tensei slime animesine benzetmeye çalışmışlar)



A
4 yıl (805 mesaj)
Yüzbaşı

Tokyo Ghoul.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
4 yıl (6314 mesaj)
Yarbay

Öyle animeler gördüm ki bu yazdıklarınızı mumla ararsınız.

Tenkuu Danzai Skelter+Heaven
Tenshi no Drop
Hametsu no Mars

vs. popüler serileri bırakıp kimsenin bilmediği serilere bir bakın neler neler göreceksiniz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E94B9CA23 -- 4 Şubat 2022; 22:45:39 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
4 yıl (5027 mesaj)
Yarbay

Googleda arattım aldığı kullanıcı puanlarından belliler zaten :)




Bu mesajda bahsedilenler: @Okeanix
Q
3 yıl (37 mesaj)
Onbaşı

High school dxd (!)



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >