Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
74
Cevap
37633
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: IVECO STRALİS'i nasıl bilirsiniz?? (4. sayfa)

C cc_cihan
7 yıl (146 mesaj)
mal sahibi iseniz ve aracı kendınız kullanacaksanız ıveco alırsınız
butun tırcılık ve kamyonculuk egolarınızı tatmın edersınız
altınızdakı tır degıl sankı bı yarıs aracı gıbı hıssetırır sıze
ama ıste o kahrolası arızalar sıkıntılar 400bın ve sonrasında cıkmaya baslarkı bıde bakmısınız aracınız aynen satılıkta

ama aracı sıfır alırsınız
duzgun kullanırsınız lımıtlerı zorlamazsınız
kalıte yakıta onem verırsınız

sabahları aracı calıstırdıgınızda en az 15dkrolantıde calıstırırsınız gaz vermeden
bakımlarını zamanında yaptırır ve şöförlük tecrubelerınızle espit etiğiniz zayıflayan ekipmanları tamamen bozulmadan yenılersenız
sıze en az 1mılyon km hızmet eder

actros cular genelde mal sahıbı olurlar ve sankı 8 yasındakı bı kız evlada davrandıkları gıbı davranırlar arabalarına ve mılonu cok rahat asarlar ve tık demez daha

bozulmadan once enjektor degıstırısenız
enjektor degısıtırınce yıne pompa kalıbrasyonu yaptırırsanız

her 400ınde bısogutma suyu radyatorunu degıstırır yag sogutucuyu degıstırırsenız
yıne 400bınden sonra sanzıman ve dıferansıyel yaglarını orjınlı ıle yenılersenız

ıveconun has musterısı olursun
ne dagda ne bayırda hıc bısekılde sızı bırakmaz




M mahoni41
7 yıl (12 mesaj)
cevaplar için çok çok teşekkürler diğer yazdığımda dediğim gibi iveco benim için bir hayal oldu maalesef onun yerine axor hayalleri kurmaya ve iyi bir şekilde araştırma yapmaya devam edeyim....




D dimple1343
6 yıl (12 mesaj)
Arkadaşlar öncelikle merhaba ,ben ıveco ve renault un mersinde yedek parça satıcısıyım ,sayfada yazılanları okudum ve sizlere sunu söyleyim hemen hemen hepinizden daha çok bu ağır vasıtlarla haşır neşirim . ıvecoyu 1983 den beri yanı fiat grubundan beri yedek parça satışını yapmaktayız ve ıveconun eski araçları yakıt konusunda sizi üzer yalnız 1998 model ıveco e.tech aracın kapı iç kilit i orj ve elektrikli 100 tl dir . renault premium 1998 model aracın iç kilit i mekanik orj 650 tl dir ,ıveconun kapısı 900 tl zaten , ıveconun motor ömrü hiç bir araçta yoktur volvo da dahil ,bugun bi hızlı trende iş makinasında gemi romorkorlarında hep ıveconun motoru bulunmaktadır ,stralislerde cursor 8 10 ve 13 lt . motorlar bulunur gelelim ağır nakliyeye volvonun bir 700 bg , ve ıveconun 560 bg aynı yükü rahatlıkla çekebilir ama aynı yükü volvonun 560 ı çekmez ,örnek mersinde hareket nakliyat , yenı ıveco hiway lar ise 460eev ler axor den ve diger araçlardan az yakmaktadır , yanı ıveco yenısiyle eskisiyle yakıt fazla olan modellerde bile zaten motor ömrü ve yedek parça ucuzluguyla kendisini amorti ediyor ,




S sinyorita
6 yıl (69 mesaj)
iveco yu türkler pek sevmez diye biliyorum karşılaştırmak gibi olmasın doğuş otomotiv dayanağında mercedes ve 2. el piyasadaki liderliğinden dolayı scania türkiyede rağbet görmektedir.




H Han3dan
6 yıl (1 mesaj)
Arkadaşlar ben kendim araç sahibiyim 2003 te ilk 423 man ile başladım bu işe. Sonra sırası ile AXOR scanıa ve Daf aldım. Şu anda actros 1844(2006) 480 Daf (2005) birde daha 3 aylık bi ıveco 460 ımız var. Inşallah herkese nasip eder. Iveco bu güne kadar bildiğim yada bildiğimiz herşeyi unutturdu. Sivas'tan Çorlu ya basar tonaj 85 litre mazot taktı Daf a. Araba bildiğiniz uçak. Roterdarı bilen bilir Man ınki ile aynı derecede. Kaliteli süper bi araç. Actrosu verecem yine ıveco alacam. Şunu da belirteyim AXOR ile mukayesesi dahi olmaz. Inanın egzozundan çıkarır axoru





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Stadhouder
6 yıl (1233 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Han3dan

Arkadaşlar ben kendim araç sahibiyim 2003 te ilk 423 man ile başladım bu işe. Sonra sırası ile AXOR scanıa ve Daf aldım. Şu anda actros 1844(2006) 480 Daf (2005) birde daha 3 aylık bi ıveco 460 ımız var. Inşallah herkese nasip eder. Iveco bu güne kadar bildiğim yada bildiğimiz herşeyi unutturdu. Sivas'tan Çorlu ya basar tonaj 85 litre mazot taktı Daf a. Araba bildiğiniz uçak. Roterdarı bilen bilir Man ınki ile aynı derecede. Kaliteli süper bi araç. Actrosu verecem yine ıveco alacam. Şunu da belirteyim AXOR ile mukayesesi dahi olmaz. Inanın egzozundan çıkarır axoru

hi way mı acaba ? yoksa standart stralis mi ?




# #ŞARBAY#
6 yıl (1948 mesaj)
Bir scania degil.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


C Cerkes26
6 yıl (339 mesaj)
<!--ok-->Selamun Aleykum

Burdakı arkadaslar ıyı guzel Yorumlar yapmıslarda cogu babasından abısınden duyma sekılde konusmus Iveco Az yakar cok yakar Yuke gore yola gore Yukun yuklenmesıne gore degısır yakıtları reno nun az yaktıgını solemıs arkadas Bızım Sırkette en az yakanlar DAF XF 460 MAN TGX 460 18 tonla gıdıp en az 25 tonla donuyorlar sırkettekı cekıcıler Renoda var Actrosta scanıa da volvoda 1846 ıveco en az yakanları ıkısı Aslında hepsı hemen hemen aynı ıveco nun eskılerı cok yakar cok kacar der abılerımız sımdıkı motorlar cogu aynı yenı sıstem cok fark yok hıc bırınde , konfor dersenız volvo daf xf tek gecerım sora ıveco HIWAY Modelı




T teknikotonuriusta
4 yıl (4 mesaj)
Teknik oto elektrik NURULLAH USTA iveco-mercedes-daf-scaina her türlü agır vasıta araç bilgisayarı mevcuttur. ivecoda her türlü arızalar onarılır. adblue pompası beyin tamiri herşey .....tel :05306090924




Bu mesajda bahsedilenler: @80.S.5.5

T teknikotonuriusta
4 yıl (4 mesaj)
hER TÜRLÜ ELEKTRİK ARIZASI İVECO BUTUN ARAÇLARIN CİHAZI MEVCUTTUR...
TEKNİK OTO ELEKTRİK VE ELEKTRONİK
NURULLAH USTA
TEL:05306090924
ADRES :İSTANBUL /TUZLA/ORHANLI


Bu mesaja 1 cevap geldi.

. .onurözdemir.
4 yıl (626 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: teknikotonuriusta

hER TÜRLÜ ELEKTRİK ARIZASI İVECO BUTUN ARAÇLARIN CİHAZI MEVCUTTUR...
TEKNİK OTO ELEKTRİK VE ELEKTRONİK
NURULLAH USTA
TEL:05306090924
ADRES :İSTANBUL /TUZLA/ORHANLI

Usta senin Bu Yer Tuzla Orhanli da Opet'in yanindaki yer demi??





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T teknikotonuriusta
4 yıl (4 mesaj)
evet usta demiral ve berkay tr garajının içinde


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @.onurözdemir.

. .onurözdemir.
4 yıl (626 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: teknikotonuriusta

evet usta demiral ve berkay tr garajının içinde

Çukurova kargo var onun ordaki yermi acaba?? Opet in yani elektirikçi falan da var hatta





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T teknikotonuriusta
4 yıl (4 mesaj)
hayır istanbul nakliyecelerin alt tarafında özel bir garajın içindeyiz. orhanlı merkezi ziraat bankasının arkasındakı kapalı halısahanın üstündeyiz..




Bu mesajda bahsedilenler: @.onurözdemir.

T toya
geçen hafta (110 mesaj)
Oyun Modu olan tws kulaklık almak istiyorum ama pek anlamıyorum kulaklıktan nette araştırdım gt1 pro t15 e baktım ama çok tatmin etmedi onerebileceginiz kulaklık var mı 300 üstüne çıkabilirim fiyat olarak





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.