Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
12
Cevap
0
Tıklama
3
Öne Çıkarma
İstediğim fiyatta laptop buldum sizce nasıl?

K Kerem58 t Konu Sahibi
2 hafta (6 mesaj)
https://www.vatanbilgisayar.com/huawei-matebook-d-15-amd-ryzen-5-3500u-2-1ghz-8gb-256gbssd-15-6-amd-w10.htmlhttps://www.teknosa.com/acer-a31523-amd-ryzen3-8gb-256-ssd-fhd-156-w10-notebook-p-125037111https://www.hepsiburada.com/lenovo-ideapad-3-15are05-amd-ryzen-5-4500u-8gb-512gb-ssd-freedos-15-6-fhd-tasinabilir-bilgisayar-81w4007mtx-p-HBV00000WR6SZ?magaza=GTI%20Bili%C5%9Fim

hangisi şimdi ben bunu sadece film izlemek,nba 2k17 ve csgo oynamak için kullanacağım ekran kalitesi çözünürlük ve performans bakımından nasıl artı hafızası yetmezse onu nasıl ayarlatacaz düşünceleriniz bekliyorum.

(çok soru sordum biliyorum ama ilk kez bi laptop alacam ve ne zaman birşey alsam hemen bozuluyor ya da kötü bir ürün oluyor bu yüzden iyice araştırıp almak istiyorum sonuçta 5 bin az para değil.)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerem58 t -- 17 Eylül 2020; 18:17:14 >


S siyahatlıprens
2 hafta (117 mesaj)
Up





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B bişey
2 hafta (158 mesaj)
Ne acı bu fiyat aralığında önerebileceğim adam gibi bir laptop olmaması.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

N Numenorian Man
2 hafta (399 mesaj)
Bilgisi olanlar bir el atsın arkadaşa





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P Proprietor
2 hafta (1039 mesaj)
Ben de geçen bakıyordum maalesef 3000 ne pc kalmamış benim gördüğüm pclerin fiyatı diğer her şey gibi aşırı artmış

Neyse ki buzdolabımız var şükredelim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K Kerem58 t Konu Sahibi
2 hafta (6 mesaj)
Cidden o kadar mi arttı pek takip etmiyorum piyasayı vay be..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerem58 t -- 16 Eylül 2020; 7:58:44 >


Bu mesajda bahsedilenler: @bişey

K Kerem58 t Konu Sahibi
2 hafta (6 mesaj)
Hiç önerin yok mu ne yapmalıyım biraz bilgilisin araştırmışsın olmazsa 1-2 bin daha üstüne ekleyebilirim





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerem58 t -- 16 Eylül 2020; 8:5:38 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Proprietor

K Kerem58 t Konu Sahibi
2 hafta (6 mesaj)
Dediklerimi yapabilecek mi? Ben çok kullanırım günlük çok oyalanirim bunla alırsam dayanabilirler mi?
Artı olmazsa 1-2 bin fazla veririz acelesi yok?(başka öneride verebilirsin)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mrsheitan

B bişey
2 hafta (158 mesaj)
Hocam üstüne biraz daha koyup huawei matebook d15e bakabilirsiniz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kerem58 t

G GTX 1650Ti
2 hafta (108 mesaj)

S sniper23
2 hafta (6156 mesaj)
"Is it possible to learn this power?"

Diyesim geldi.




K Kerem58 t Konu Sahibi
2 hafta (6 mesaj)
Çok gibi geldi galiba ben masaüstüne dönecem çok pahalı





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @bişey
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.