Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
33
Cevap
12014
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İşte Lost'un çekildiği Ada : Oahu (Hawaii)

T TwinExist
13 yıl (976 mesaj)
çok deli manyak bi adaymış
of burda ne yaşanır




: :Fatih:
13 yıl (4041 mesaj)
çüşşşş manzaraya bak bee.. ne manyak yer..




Y yunesbagdunes
13 yıl (235 mesaj)
4. resimdeki koni şekildeki dağ kaldera mı cok ilginç eski b yanardağ olması lazım
bu arda cok gusel ada imiş




B black label
13 yıl (1299 mesaj)
orası şehir mi




D Dr. Zhivago
13 yıl (1185 mesaj)
Hayır ya.başka bir yerdi biliyorum sanırım adını hatırlamaya çalışıyorum.




Ç Çöl Gezer Konu Sahibi
13 yıl (1320 mesaj)
Ah ulan bende hep böyle bir yerde yaşamak isterdim gürültüden siyasetten savaştan terörden kötü yaşam şartlarından uzak kendi halinde bir ada




S SogukmusBuGece
13 yıl (1271 mesaj)




A ATOM ANT
13 yıl (1620 mesaj)
Harika resimler tşk ederim keşke böyle bi yerde yaşasak




F Feel The Difference
13 yıl (1576 mesaj)




W WizMellin
13 yıl (1293 mesaj)
cennet resmen......




D DgnByz
13 yıl (2059 mesaj)
4.Resim...




C cRonicq-ManNaq
13 yıl (569 mesaj)
Way canına süper yer yav Lost hiç izlemedim güzel bi dizi sanırsam nerde ne zaman veriliyor bu dizi ?




A ATOM ANT
13 yıl (1620 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >




< Resime gitmek için tıklayın >



< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ATOM ANT -- 17 Haziran 2008; 12:35:56 >


K Kara Mithat
13 yıl (4638 mesaj)
Verılen resımlerde sankı farklı 2 3 yer var gıbı geldı bana




Ç Çöl Gezer Konu Sahibi
13 yıl (1320 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: cRonicq-ManNaq

Way canına süper yer yav Lost hiç izlemedim güzel bi dizi sanırsam nerde ne zaman veriliyor bu dizi ?



TNT de Pazertesi günleri 21:15 de Türkçe dublaj olarak yayınlanıyor, Pazar günleride Altyazılı olarak tekrar bölüm yayınlanıyor


@ATOM ANT




N Noitu
13 yıl (269 mesaj)
Resimdeki şehir TEST DRIVE oyundaki mekan, Honolulu.. Dünyada yaşamak istediğim şehir... Fakat yabancılara mülk satışı yasak satsalarda dünyanın en pahalı evleri Hawaii'de...




O ornapsen
13 yıl (2357 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: Çöl Gezer


quote:

Orjinalden alıntı: cRonicq-ManNaq

Way canına süper yer yav Lost hiç izlemedim güzel bi dizi sanırsam nerde ne zaman veriliyor bu dizi ?



TNT de Pazertesi günleri 21:15 de Türkçe dublaj olarak yayınlanıyor, Pazar günleride Altyazılı olarak tekrar bölüm yayınlanıyor


@ATOM ANT

syredeceksen dvd lerini ala ve birinci bölümden başla. zaten bir oturuşta 5-6 bölüm izlemeden kalkmıyorsun.
bu arada ada da tek kelimeyle muhteşem




D Danilo Thann
13 yıl (1504 mesaj)
quote:

Çekim yerleri

Lost, Panavision 35mm kameralarla neredeyse tamamen Oahu adasında çekildi. Pilot bölümdeki ada sahneleri adanın kuzeybatı ucundaki Mokulē'ia Sahilinde filme alındı. Sonraki sahil sahneleri meşhur Kuzey Kıyısının gözlerden uzak kesiminde yer aldı. İlk sezondaki mağara sahneleri bir dizi çalışanın vurularak öldürüldüğü 1999'dan beri boş olan Xerox'un parça eşya deposunda kurulan sette çekildi.Sonrasında set ve yapım ofisleri 2. sezonun "Kuğu İstasyonunun" ve 3. sezonun da "Hidra İstasyonunun" iç mekanının inşa edildiği Hawaii Film Office'in Hawaii Film Studio'suna taşındı.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Danilo Thann -- 17 Haziran 2008; 12:43:51 >


V V.aLi
13 yıl (114 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: cRonicq-ManNaq

Way canına süper yer yav Lost hiç izlemedim güzel bi dizi sanırsam nerde ne zaman veriliyor bu dizi ?

imzama tıklaman yeterli olucak