Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
4
Cevap
1078
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İstanbul'da maymun çiçeği şüphesiyle 3 kişi karantinaya alındı.
A
4 yıl (5231 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

İstanbul Sultangazi'de ellerinde yara çıkan iki kişi ve bir arkadaşları maymun çiçeği virüsü şüphesiyle karantinaya alındı.

Şüpheli vakalar, eczaneden ilaç istemeleri üzerine tespit edildi.
DHA'ya konuşan Sultangazi Habibler Caddesi'nde bulunan eczacı Esra Koca, "Afgan 2 kişi geldi. Ellerini gösterdiler, ellerinde yuvarlak tohuma benzeyen yaralar vardı. 'Bir saniye' dedim, doktor birini aradım" dedi ve ekledi:
"Doktor fotoğraf çekmemi söyledi. Fotoğraflarını çektim, doktora attım.
"O da yetkililere haber vermiş. Hastalık maymun çiçeği olabilir diye şüphelendik.

https://www.bbc.com/turkce/haberler-turkiye-61689267



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >

here we go again
Yoruma Git
Bilgisayıcı - 4 yıl +4
B
4 yıl (4444 mesaj)
Yarbay

here we go again



N
4 yıl (24028 mesaj)
Yarbay

Bütün orta doğulu çöpler bizim asi ile bitirdigimiz hastalıkları tekrar Türkiye ye getirdi durum hiç iyi değil.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
4 yıl (16891 mesaj)
Binbaşı

E
4 yıl (17171 mesaj)
Yarbay

afganlar hastaliklarini bile trye getiriyorlar

tesekkurler evetciler
darisi basiniza en yakin zamanda
sizin eseriniz bunlar



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.