Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
9
Cevap
5042
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İPHONEDE SMS VE FOTO KLASÖRÜNÜ ŞİFRELEME PROGRAMI

C conjure Konu Sahibi
13 yıl (5756 mesaj)
merhaba arkadaşlar sms ve photo butonuna basınca şifre sormasını istiyorum.böyle bi uygulama varmı yardımcı olabilecek olan varmı




P PlutosDaddy
13 yıl (12457 mesaj)
Malesef yok.




N navy.jones
13 yıl (49 mesaj)
kardes sen cok hizli davrandin ya. suan icin daha cozulememis o kadar cok sey varki. bunlara daha sonra sira gelicek sanirim. ilerde olur merak etme ama.




C conjure Konu Sahibi
13 yıl (5756 mesaj)
tamam teşekkür ederim.
ee ama ne yapayım arkidişler telefonu görenler deli oluyo hemen resimlere ve sms klasörüne bakıyolar.bende sinir oluyorum.en kısa zamanda çıksın da




S s7evin
13 yıl (119 mesaj)
haklısın valla herkes bişeyleri kurcalıo:d




P PlutosDaddy
13 yıl (12457 mesaj)
Ya bi de yanlışlıkla bastım diyenler türedi şimdi




B bynedim
13 yıl (4612 mesaj)
Arkadaşlar ben de ne zamandır iphone'da kamera ile çekilmiş fotoğrafların klasörüne müdahale edebilmeye çalışıyorum ancak henüz başaramadım..

Yani olayı şöyle açıklayayım, yanlışlıkla kamera ile çekilen fotoğrafları iphone'dan keserek aldım ancak o klsöre müdahale edemediğimden geri yerine koyamadım.. Fakat iphone kamerası ile çekilen tüm fotoğraflarım o klasörde yer alsın istiyorum.. Fotoğrafları geri nasıl alabilirim aynı kamera klasörü içerisine ve telefondan da kamera ile çekilenler şeklinde görüntüleyebilirim?..




E extremebjk
13 yıl (58 mesaj)
sanirim sizin istediginiz program bu http://modmyifone.com/forums/showthread.php?t=17870

bir bakın isterseniz...




C conjure Konu Sahibi
13 yıl (5756 mesaj)
aslında ben bilgisayarımda bi klasör oluşturdum.iphone resimleri diye.bütün çektiğim resimleri o klasöre atıyorum.cihazımla eşitleme yani sync yaparken resimler olarak o klasörü seçiyorum itunes dan.ve photos sekmesine tıkladığımda 2 klasör çıkıyor biri çektiğim resimler diğeride çekeceğim resimlerin klasörü.böylede yapabilirsin




D DJGOLDIE
13 yıl (15 mesaj)
ARKADAŞLAR APPLE İPHONE İÇİN ARADIĞINIZ Bİ ÇOK YAZIIMI GİTTİGİDİYORDA BİR SATICI HERKESİN HİZMETİNE SUNUYOR İKİ PAKET HALİNDE BEN İNCELEDİM ALMIŞ OLDUĞU YORUMLADA GAYET GÜZEL VE KULLANICILARINI MEMNUN EDEN BİR SATICIYMIŞ İSTERSENİZ BİR GÖZ ATIN YARARLI BİŞELER OLABİLİR..

LİNKLERİ : http://www.gittigidiyor.com/main/urun.php?id=7328986

http://www.gittigidiyor.com/main/urun.php?id=7328981


SATICI DEĞİLİM ARKADAŞLAR LÜTFEN YANLIŞ ANLAŞILMASIN YARARLI OLABİLECEĞİNİ DÜŞÜNDÜĞÜM ÇİN EKLAMA GEREĞİ DUYDUM BİR ÇOK ARKADAŞ ARIYOR İPHONE İLE İLGİLİ YAZILIM VS İLERİ O YÜZDEN EKLEDİM



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.