Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
612
Tıklama
0
Öne Çıkarma
iPhone Güncelleme Hakkında
E
6 yıl (108 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

merhaba herkese. iPhone da otomatik güncellemeleri açmalı mıyız? yoksa kapalı mı kalmalı? şimdiden herkese teşekkürler



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

A
6 yıl (98 mesaj)
Çavuş

Merhaba hocam bu kişisel bir yaklaşımdır. Bana göre ben kapalı tutuyorum ve güncellemeyi müsait olduğum bir vakit zaman tasarrufunu kullanarak yapıyorum. Açmak veya kapatmak tamamen sizin görüşünüze kalmış.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
6 yıl (108 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

teşekkür ederim hocam. peki indirdiğimiz bu dosya güncellemeyi yaptıktan sonra da hafızada yer kaplıyor mu?



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @AlwaysWin
A
6 yıl (98 mesaj)
Çavuş

Tabi hocam her güncelleme artı bir depolama boyutu yükselmesi demek. Bunun için yüksek hafıza belleği her zaman iyidir iPhonelarda.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.