Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
32
Cevap
28524
Tıklama
0
Öne Çıkarma
IPHONE 5 ETKİNLEŞTİRME SORUNU (ACİL YARDIM EDİN ARKADAŞLAR)

D De-Niro Konu Sahibi
9 yıl (2618 mesaj)
Arkadaşlar yurtdışından IPHONE 5 almıştım 2 ay önce. Hiçbir sorun yoktu. Fakat dün akşam kendiliğinden reset attı telefon ve IPHONE ETKİNLEŞTİRİLEMEDİ dedi. Etkinleştirmeye çalıştığımda 'Etkinleştirme sunucusu geçici olarak kullanılamadığı için IPHONE'unuz etkinleştirilemedi. Etkinleştirmek için ITunes'a bağlamayı deneyin veya birkaç dakika sonra yeniden yeneyin.' falan diyor. Telefonumda IOS güncellemeleri falan son sürüm.

Dün akşamdan beri telefonu kullanamıyorum. Lütfen yardım edin arkadaşlar.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi De-Niro -- 28 Ocak 2013; 9:20:06 >


A Akid
9 yıl (3036 mesaj)
Eğer cihazda 6.1 beta 4 varsa dün kullanıma kapandı itunes'ten geri yükle dersen büyük ihtimal düzelir cihazının hangi operatör çıkışlı olduğunu söylersen daha rahat yardımcı oluruz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T tirtom
9 yıl (61 mesaj)
Al benden de o kadar;
iPhone 4 6.1 beta4 yüklü telefonum kendiliğinden reset attı ve etkinleştirilemedi.
Neredesin STEVE reis..?




A Akid
9 yıl (3036 mesaj)
Steve reis ile ilgisi yok beta sürümlerin ömrü bellidir beta 5 çıktı onu yükleyecektiniz büyük ihtimal geliştirici hesabınız olmadığından geri yükle de yapamazsınız en iyisi cihazı dfu moda alın ios 6.0.1'i yükleyin ardından beta 5'i yükleyin. Beta 5'i yükleme zorunluluğunuz yok ama cihaz sprint cihazıysa mesaj atmaz mobil internete girmez.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D De-Niro Konu Sahibi
9 yıl (2618 mesaj)
ITUNES'dan geri yükle yaptım ama olmadı arkadaşlar. şu DFU modu nasıl yapacağız? tarif edin halledeyim şu işi arkadaşlar lütfen.

Ayrıca operatörüm TURKCELL





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi De-Niro -- 28 Ocak 2013; 9:35:53 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T tirtom
9 yıl (61 mesaj)
Restore da bir çözüm olabilir ama ben şuan beta 5 indiriyorum, sonucu buradan paylaşırım...




D De-Niro Konu Sahibi
9 yıl (2618 mesaj)
Telefon menüye dahi girmiyor, şu BETA 5î nasıl yükleyeceğim ??




A Akid
9 yıl (3036 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: De Profundis

ITUNES'dan geri yükle yaptım ama olmadı arkadaşlar. şu DFU modu nasıl yapacağız? tarif edin halledeyim şu işi arkadaşlar lütfen.

Ayrıca operatörüm TURKCELL

Cihazı kapat yukarıda olan power tuşuna yani açma tuşuna basılı tut hiç bırakma elma işaretini görünce açma tuşu ile birlikte home tuşuna yani altta ki yuvarlak tuşa basılı tut cihaz tekrar kapanacak kapandığında açma tuşundan elini çek home tuşuna basmaya devam et bir on samiye sonra cihaz dfu mod'a geçer tabi bunları yaparken itunes açık olsun ve cihaz bilgisyara bağlı olsun.

Not : Eğer daha önce dfu mod'a almadıysan bilgisayarın tanıması biraz uzun sürüceğinden bu süre uzuyabilir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D De-Niro Konu Sahibi
9 yıl (2618 mesaj)
hocam yaptım ama iphone kurtarma modu ekranı çıktı itunes'da. bir sorun yok değil mi? ayrıca 'iphone'a geri yükle' dediğimde ios 6.0.2'yi yükleme sayfası çıkıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Akid
9 yıl (3036 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: De Profundis

hocam yaptım ama iphone kurtarma modu ekranı çıktı itunes'da. bir sorun yok değil mi? ayrıca 'iphone'a geri yükle' dediğimde ios 6.0.2'yi yükleme sayfası çıkıyor.

Sorun yok iPhone 5'ler için son sürüm 6.0.2'dir ben genel olarak yazdım şimdi geri yükleye bas o halleder herşeyi ama dediğim gibi cihaz sprint cihazıysa ios 6.1 beta 5'i yüklemen lazım yoksa cihaz mesaj atmaz mobil internete girmez.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

D De-Niro Konu Sahibi
9 yıl (2618 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: akid


quote:

Orijinalden alıntı: De Profundis

hocam yaptım ama iphone kurtarma modu ekranı çıktı itunes'da. bir sorun yok değil mi? ayrıca 'iphone'a geri yükle' dediğimde ios 6.0.2'yi yükleme sayfası çıkıyor.

Sorun yok iPhone 5'ler için son sürüm 6.0.2'dir ben genel olarak yazdım şimdi geri yükleye bas o halleder herşeyi ama dediğim gibi cihaz sprint cihazıysa ios 6.1 beta 5'i yüklemen lazım yoksa cihaz mesaj atmaz mobil internete girmez.


tamam hocam 6.0.2'yi yükleyeceğim şimdi. Sonra ne yapacağım peki?

Ayrıca sprint cihazı olup olmadığını nasıl anlarım?




A Akid
9 yıl (3036 mesaj)
Beta 5'i buradan indirebilirsin yüklemeyi yap eğer mesaj atmıyorsa sprint cihazıdır.

Link :http://www.betaio.so/


Bu mesaja 2 cevap geldi.

D De-Niro Konu Sahibi
9 yıl (2618 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: akid

Beta 5'i buradan indirebilirsin yüklemeyi yap eğer mesaj atmıyorsa sprint cihazıdır.

Link :http://www.betaio.so/


Tamam hocam ama şu an 6.0.2'yi yüklüyor ITUNES'dan. 63 dakika kaldı diyor. Onu iptal mi edeyim? Yoksa o bittikten sonra mı beta yükleyeyim?

Bir de o sayfadaki hangisini indiriyim hocam? (a1428) olanı mı yoksa (a1429) olanı mı?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi De-Niro -- 28 Ocak 2013; 10:18:19 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Akid
9 yıl (3036 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: De Profundis

quote:

Orijinalden alıntı: akid

Beta 5'i buradan indirebilirsin yüklemeyi yap eğer mesaj atmıyorsa sprint cihazıdır.

Link :http://www.betaio.so/


Tamam hocam ama şu an 6.0.2'yi yüklüyor ITUNES'dan. 63 dakika kaldı diyor. Onu iptal mi edeyim? Yoksa o bittikten sonra mı beta yükleyeyim?

Bir de o sayfadaki hangisini indiriyim hocam? (a1428) olanı mı yoksa (a1429) olanı mı?

Yüklemeyi iptal etme o yüklesin cihazı etkinleştir kullanmaya başla mesaj atmazsa beta 5'i indirir yüklersin.Cihazın arkasında model no yazar hangisiyse onu indir.




T tirtom
9 yıl (61 mesaj)
Ahh Hocam bir de STEVE reisle alakası yok diyorsunuz; O olsaydı daha önceleri olduğu gibi 28'inden önce OTA yayınlanır ve telefondan güncellemeyi yapardık.
Bu arada BETA 5 sayfası da kaynamaya başladı, benim gibi OTA beklerken evdeki bulgurdan olan çokmuş...




D De-Niro Konu Sahibi
9 yıl (2618 mesaj)
YA 6.0.2'yi yükledim. Etkinleştir dedim yine aynı sorunu veriyor. Kafayı yiycem!




T TuyluUcanAtlet
9 yıl (444 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: akid

Beta 5'i buradan indirebilirsin yüklemeyi yap eğer mesaj atmıyorsa sprint cihazıdır.

Link :http://www.betaio.so/

Torrent ten indirebileceğim bir site biliyormusun?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Akid
9 yıl (3036 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mert97s

quote:

Orijinalden alıntı: akid

Beta 5'i buradan indirebilirsin yüklemeyi yap eğer mesaj atmıyorsa sprint cihazıdır.

Link :http://www.betaio.so/

Torrent ten indirebileceğim bir site biliyormusun?

Maalesef




D De-Niro Konu Sahibi
9 yıl (2618 mesaj)
IOS 6.1'i yükledim ama hiç tepki vermedi ITUNES. Etkinleştirilemedi diyor hala




T TuyluUcanAtlet
9 yıl (444 mesaj)
Bu betayı niye bu kadar erken kapatırlarki Cihazı kullanabilmemin tek yolu geri yükleme yapmak mı?