Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 7 misafir, 3 mobil kullanıcı
8465
Cevap
734313
Tıklama
19
Öne Çıkarma
Cevap: iOS 26 | ANA KONU | 26.5.1 (437. sayfa)
Q
dün (5129 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Apple Intelligence ve Siri öncelikli olmalı.GUI ve düzenlemeler alt yapı zaten gelişecektir..




Bu mesajda bahsedilenler: @kırmızı23
P
dün (375 mesaj)
Yüzbaşı

bundan sonra apple telefon yavaşlatıyo yeaa pilanlı eskitme abi yeaa diyenin ağzının üstüne kürekle vururum :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @tAtytAty
Q
dün (5129 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Her beta sürümünde olan şeyler …



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @pngvss
P
dün (375 mesaj)
Yüzbaşı

betaya rağmen yine iyi onu demek istedim üzerindeki ölü toprağı atmış 11



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @QRocKfire
P
dün (2550 mesaj)
Yarbay

çok geçmiş olsun hocam ben dedim ölmemiştir ya şifreyi unuttu ya da ara verdi forumlara. umarım sağlık sorunlarınız en kısa zamanda çözülür. siz olmayınca ana konu çok başıboş kaldı. ios 27 konusunu da siz açmadınız bu sene değişik oldu açıkçası. her neyse sağlık daha önemli dikkat edin kendinize. 😇



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @QRocKfire
Q
dün (5129 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Beta sürümleri her cihaza ve beklentiye göre farklılık gösteriyor.Tabiki cihazı kullanan kişinin beklentisini karşılıyorsa en doğru karardır.Çünkü cihazı siz kullanıyorsunuz ve memnunsanız tüm yorumlar boştur.Önemli olan tek şey sizin beklentileriniz.Her zaman kullanıcı doğru kararı verir.Keyifle deneyimleyin...




Bu mesajda bahsedilenler: @pngvss
Q
dün (5129 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Öncelikle dilekleriniz için teşekkürler..

iOS 26 konusu boşta hiç bir zaman kalmaz.Bilgili dostlar akışı sürdürür.Bende burda olacağım.iOS 27 konu başlığıda zamanla oturacaktır.Açan arkadaş emek zaman ayırıyor ve belli bir süreçten sonra konuya hakim olacaktır.Destek olmak gereklidir.Zamanla konu ilerledikçe ilgili arkadaşalarda yeni konu başlığında desteklerini gösterir...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QRocKfire -- 10 Haziran 2026; 0:24:9 >


Bu mesajda bahsedilenler: @pislickadam
B
dün (1370 mesaj)
Binbaşı

Geçmiş olsun hocam hoş geldiniz




Bu mesajda bahsedilenler: @QRocKfire
J
22 sa. (5401 mesaj)
Yarbay

Biliyorum hocam
riski alıp yükledim. başka yüklemek isteyen arkadaşlara dikkatli olmaları anlamında bilgilendirme için paylaştım.

diğer betalar gibi 2 dakkada geri de dönülmüyor. bilgileri olsun diye.




Bu mesajda bahsedilenler: @QRocKfire
O
18 sa. (2082 mesaj)
Binbaşı

İPhone 13’e kurdum halen indexleme bitmedi, cihaz takılıyor. Ne zaman düzelir acaba bilen var mı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 4 cevap geldi.
Y
17 sa. (2315 mesaj)
Yarbay

sonraki durumlarda belirtir misiniz hocam benim de 13



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Ordinaryus1
R
16 sa. (7987 mesaj)
Yarbay

iOS26.5.1 de böyle bir sorun pek görülmedi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Ordinaryus1
Q
16 sa. (5129 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

İndexleme süresi 7 gün veya 10 güne kadar uzayabilir.Burda en önemli etken cihaz modeli ,kişinin kullanımda olan uygulama yoğunluğu ve iCloud yediği eskiliği veya büyüklüğü.Cihaz takılıyor derken GUI ara yüzümü ?



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Ordinaryus1
O
9 sa. (2082 mesaj)
Binbaşı

Şimdi baktım wp ağırlıklı donma mevcut. Diğer applere göre



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @QRocKfire
S
7 sa. (12997 mesaj)
Yarbay

iOS 27 denemeye cesaret edip pişman olmayan veya olan var mı? Yorumlarınız neler? Hemen geçesim var ama çekincelerim de var :)



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
6 sa. (15371 mesaj)
Yarbay

@QRocKfire
hocam geçmiş olsun. hoşgeldin tekrar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @QRocKfire
Q
6 sa. (5129 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Public beta bekleyin ,temmuz ayında ilk genel beta gelecek.Çok merak ediyorum diyorsanız deneyimleriniz.Sorun yaşarsanız DFU Mod yeniden en son imzası açık iOS 26 dönebilirsiniz. ..



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @sp@wn
Q
6 sa. (5129 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Teşekkürler .
Tekrar burda olmak güzel…



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @AlkanExclusive
Q
6 sa. (5129 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Benim deneyimimde ( iphone 16 pro Max ve 17 pro Max de ) hiç bir sorun yaşamıyorum.Diger model iPhone hakkında yorum yapamıyorum…



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Ordinaryus1
R
3 sa. (2044 mesaj)
Yarbay

Gece sarja tak sabaha kadar wifi acik sarjda kalsin indexleme sureci hizlanir sarjdayken cihaz hic uyanmicak sekilde yapar cihazi kullanirken indexleme yapmaz kullanima oncelik verir performans dusurmemek icin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Ordinaryus1
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.