| bundan sonra apple telefon yavaşlatıyo yeaa pilanlı eskitme abi yeaa diyenin ağzının üstüne kürekle vururum :) |
| Her beta sürümünde olan şeyler … |
| betaya rağmen yine iyi onu demek istedim üzerindeki ölü toprağı atmış 11 |
| çok geçmiş olsun hocam ben dedim ölmemiştir ya şifreyi unuttu ya da ara verdi forumlara. umarım sağlık sorunlarınız en kısa zamanda çözülür. siz olmayınca ana konu çok başıboş kaldı. ios 27 konusunu da siz açmadınız bu sene değişik oldu açıkçası. her neyse sağlık daha önemli dikkat edin kendinize. 😇 |
| Beta sürümleri her cihaza ve beklentiye göre farklılık gösteriyor.Tabiki cihazı kullanan kişinin beklentisini karşılıyorsa en doğru karardır.Çünkü cihazı siz kullanıyorsunuz ve memnunsanız tüm yorumlar boştur.Önemli olan tek şey sizin beklentileriniz.Her zaman kullanıcı doğru kararı verir.Keyifle deneyimleyin... |
|
Öncelikle dilekleriniz için teşekkürler.. iOS 26 konusu boşta hiç bir zaman kalmaz.Bilgili dostlar akışı sürdürür.Bende burda olacağım.iOS 27 konu başlığıda zamanla oturacaktır.Açan arkadaş emek zaman ayırıyor ve belli bir süreçten sonra konuya hakim olacaktır.Destek olmak gereklidir.Zamanla konu ilerledikçe ilgili arkadaşalarda yeni konu başlığında desteklerini gösterir... |
|
Biliyorum hocam riski alıp yükledim. başka yüklemek isteyen arkadaşlara dikkatli olmaları anlamında bilgilendirme için paylaştım. diğer betalar gibi 2 dakkada geri de dönülmüyor. bilgileri olsun diye. |
| İPhone 13’e kurdum halen indexleme bitmedi, cihaz takılıyor. Ne zaman düzelir acaba bilen var mı |
| sonraki durumlarda belirtir misiniz hocam benim de 13 |
| iOS26.5.1 de böyle bir sorun pek görülmedi. |
| İndexleme süresi 7 gün veya 10 güne kadar uzayabilir.Burda en önemli etken cihaz modeli ,kişinin kullanımda olan uygulama yoğunluğu ve iCloud yediği eskiliği veya büyüklüğü.Cihaz takılıyor derken GUI ara yüzümü ? |
| Şimdi baktım wp ağırlıklı donma mevcut. Diğer applere göre |
| iOS 27 denemeye cesaret edip pişman olmayan veya olan var mı? Yorumlarınız neler? Hemen geçesim var ama çekincelerim de var :) |
|
@QRocKfire hocam geçmiş olsun. hoşgeldin tekrar. |
| Public beta bekleyin ,temmuz ayında ilk genel beta gelecek.Çok merak ediyorum diyorsanız deneyimleriniz.Sorun yaşarsanız DFU Mod yeniden en son imzası açık iOS 26 dönebilirsiniz. .. |
|
Teşekkürler . Tekrar burda olmak güzel… |
| Benim deneyimimde ( iphone 16 pro Max ve 17 pro Max de ) hiç bir sorun yaşamıyorum.Diger model iPhone hakkında yorum yapamıyorum… |
| Gece sarja tak sabaha kadar wifi acik sarjda kalsin indexleme sureci hizlanir sarjdayken cihaz hic uyanmicak sekilde yapar cihazi kullanirken indexleme yapmaz kullanima oncelik verir performans dusurmemek icin |
Bu mesajda bahsedilenler: @kırmızı23